20 Nisan 2013 Cumartesi

KAYSERİDE SON GÜNÜM

 SEYİT BURHANETTİN H.Z TÜRBESİ


 BU GÜN KAYSERİDE SON GÜNÜM MUBAREK YAĞMUR HİÇ İZİN VERMEDİ BANA.SABAH ERCİYESE ÇIKMAK İSTEDİK AMA YOĞUN YAĞIŞ SEBEBİ İLE ÇIKAMADIK.


 HİÇ OLMAZ İSE SEYİT BURHANETTİN H.Z .LERİNİN TÜRBESİNİ ZİYERET EDELİM DEDİK İYİKİDE ETMİŞİZ.



 İSTANBULDA  LALE BAHÇESİNE GİDEMEDİM DİYE ÜZÜLÜRKEN BURADA KABİRLERİN ÜZERİNDE BİLE RENK RENK LALELER VARDI.



 BU ARADA KİM BU SEYYİT BURHANETTİN DERSENİZ BURAYA TIKLAYIN ASLINDA KISACA ANLATACAKTIM AMA ÇOK GÜZEL BİR HİKAYESİ VAR SİZDE OKUYUN İSTERİM
ŞU KADARINI SÖYLİYEYİM MEVLANA CELALETTİN RUMİ'NİN HOCASIDIR KENDİSİ


ÇEVRE DÜZENLEMESİ HARİKA BU ANLAMDA BELEDİYEYİ TEBRİK ETMEK LAZIM.AYRICA BU MEZARLIKTA


O MEHMET OĞLU SU İÇMEZ EFENDİ .ALİM ZAT.MERVENA'NIN YAZARI.İLME ÖYLE BİR SUSAMIŞTIKİ BİR GECE RÜYASINDA BÜYÜK BİR ALİM ZAT TARAFINDAN SUSUZLUĞU GİDERİLDİ,ALİM ELİNDEN SUYA KANAN ALİM,BİR DAHA DÜNYA SULARINA DÖNÜP BAKMADI.BÖYLECE LAKAPLARI SEVEN ANADOLU İNSANI TARAFINDAN ADI DEĞİL DE SU İÇMEZ OLARAK SIFATI BİZE ULAŞTIRILMIŞ.


 BAHÇEDE BİR ÇOK ESKİ MEZARLAR VAR.ÇOK İYİ KORUNMUŞ VAZİYETTE.ANLADIĞIM KADARI İLE İSTANBULDA EYÜP SULTAN NE İSE KAYSERİDE DE SEYYİD BURHANETTİN TÜRBESİ O GİBİ GÖZÜKÜYOR.DEVAMLI ZİYARETÇİ AKININA SAHİP


 BURASIDA YİNE AYNI AVLU İÇİNDE BULUNAN KALEMKIRDI CAMİİ VE NAMAZGAHI.








NASIL?
GİTMİŞ KADAR OLDUNUZMU?
BİR DAHAKİ POSTA GÖRÜŞMEK ÜZERE GÜZELLİKLERLE KALIN

15 yorum:

  1. Ellerine sağlık Seyyahcığım. Şu Kayseri ve Konya'yı çok görmek istiyorum ama henüz kısmet olmadı.:( Bir de Mardin.:) İnşallah kısmet olur da görürüm. Ama sayende Kayseri'ye gitmiş kadar oldum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MARDİN MUHTEŞEM AMA GİTTİĞİM ZAMAN HENÜZ BLOGUM YOKTU
      ŞİMDİ BİR DAHA GİTMEK İSTERİM
      TEŞEKKÜRLER GÜZEL ZİYARETİN İÇİN HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. çok güzel bir post olmuş zevkle okudum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİRAZIM TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. yağmurda daha güzelmiş oraları baksana.
    not aldım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK GÜZELDİ ÇOK ÇOOOKK
      SEN NOT ALMAYA DEVAM ET
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. Güzel bir il Kayseri. Sayende bir kez daha gezdik gördük. Sevgiler tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL ZİYARETİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM VUSLATIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. Allah ziyaretini kabul etsin inşAllah..
    Akşamın hayrolsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM
      ALLAH RAZI OLSUN

      Sil
  6. Çok güzel valla gitmiş kadar oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE MUTLU O ZAMAN BANA
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. Laleler süper. Hep de sarı kırmızı ne hikmetse. :)) Bize de dua etseyrin oralarda. Ben gitsem çarpılırım herhalde oralarda. :)) Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  8. ŞİMDİYE KADAR KİMSENİN ÇARPILDIĞINI GÖRMEDİM İLHAN BEY
    HEP SARI LACİVERT ÇEKECEK DEĞİLİZ ARADA SIRADA SARI KIRMIZIDA ÇEKİYORUM
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar
    Allah ziyaretinizi kabul etsin inş.Size birkaç kez
    mail attım.galiba ulaşmadı.Emanetiniz bende kaldı
    lütfen mdemirkan00@hotmail.com ve info@lasorella.net
    adresinizi yazar mısınız
    tel. 0 507 9561248

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu