18 Nisan 2013 Perşembe

KAYSERİDE KERMES


Bu gün ev sahibim beni kermese götürdü.Bu kermes benim İStanbulda alıştığım kermeslerden değil.Davetiye ile giriliyor önce güzel bir kahvaltı arkasından açılış olup kermes salonuna giriliyor

  

Masalar özenle hazırlanmış.her masanın başında bir görevli çayınız biter bitmez dolduruyor.Doğrusu kendimi çok özel hissettim.


Girişte ayakkabı torbaları vardı.Maraş işinden.Laf aramızda Kayserili hanımlar süse düşkün oluyormuş


Birbirinden güzel oda takımlar 


 

Birbirinden  güzel yemek masaları için servisler


Masa ortuleride cok cok guzeldi


Bİrbirinden güzel oda takımları,Maraş işi,Çin iğnesi,çeşit çeşit her biri özel her biri güzel





Cok güzel nevresimlar hem kendileri güzel hemde sunumları


 Yine cok guzel bebek pikeleri


Örtüleri n kenarlarindaki igne oyalarina bayildim


Yine birbirinden guzel mutfak masalari servisler onlukler


            Hele bu havlularin lolipop gibi sunumlarina bayildim dogrusu


                                    Pike takimlari çeşit çeşit


Çeşit çeşit havlular

Bunlar İlk etapda sizler icin sectiklerim.insallah sizde begenirsiniz.istanbul daki aekadasl0arim Kayseri'de de kermes buldun ya sana pes diyorlar.bir yandan haklia ne yapayim nakis hocasi olarak kermesler beni cekiyor.
Hadi ben kactim caya davetliyim arkadaslar size hayirli geceler. 

5 yorum:

  1. Arkadaşım bu kermesler, düğün dernek havasında:) Valla helal olsun insanların ciddiyetine. Kutluyorum organizasyonu yapanları. :) Tabii ki en büyük teşekkür sana ve kamerana:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ablacığım,
    Sen nereye gitmişsin böyle...
    Kendimi orada hayal bile edemedim, o kadar kaybettim yani:)
    Harika inan, Enfes herşey...
    Bir şey daha beni çok etkiledi ki o da şu;
    Ne kadar mütevazi bir ablam varmış, onu anladım...
    Nakış Hocası olduğunu yeni öğreniyorum...
    Seni Seviyorum Maharetli, Samimi, Üretici, Özendirici, Teşvik edici, Mütevazi, Seyyah ve Sevgili Ablacığım benim.

    YanıtlaSil
  3. gerçekten bizim kermeslere hiç benzemitor maşallah ablalarımıza

    YanıtlaSil
  4. Vallahi bayıldım Seyyahım, Sayende bu güzellikleri gördük, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok iyimiş yaaaa el işleri.
    kermes bayılırım ben.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu