26 Nisan 2013 Cuma

GÜLELİM,FİKİR ALALIM,DÜŞÜNELİM


Fotoğraf: :))











12 yorum:

  1. Çok güldüm hele ilk karikatür nefis. :)) Paylaşım için teşekkür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE BAYILDIM O KARİKATÜRE
      9AY ON GÜN 24 SAAT AÇIK:)
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  2. Cok güzel paylasimlar sevgili SeyyahGül...
    Güzel bir haftasonu gecirmeni diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM YILDIZCIM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  3. cok guzrller. gece gece guldum valla. yumurta fikri de cok hos. tesekkurler paylasim icin
    iyi geceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET YAPILABİLİR HEM BASİT HEM GÖRSELLİĞİ ÇOK YÜKSEK
      HAYIRLI SABAHLAR CANIM
      GÜLDÜREBİLMEK NE GÜZEL

      Sil
  4. Rabbimin izniyle haftaya sıkı sıkı sarılmak dileğiyle öpüyorum kocaman:)))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel, çok eğlenceli ve çok doğru..İyi haftalar Seyyahım..

    YanıtlaSil
  6. yırmıdort saat acık ıskendercı cok guzelmıs kalplı ekmekte cok romantık ınsanın esı olsada yapsa:) hayırlı haftalar dılerım

    YanıtlaSil
  7. elini bir ıraksam ilk mağazaya dalacak:))
    güzelmiş, hayırlı geceler.

    YanıtlaSil
  8. birinci karikatür ama ama süpeer kii.
    sonuncu daaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel paylaşımlar.sağlasin.varolasin.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu