4 Nisan 2013 Perşembe

BİTEN BİR KİTAP VE ÇEKİLİŞLER




Yalınayak Açıklama

Roman / Edebiyat
O yaz her şey değişecekti!... Sıcak bir haziran günü, iki küçük çocuk ve üç kadın Nantucket Havaalanı na inerler. Üç kadının da duygusal sorunlar altında ezil-dikleri gün gibi ortadadır. Çocukların annesi Vicki nin ciddi sağlık sorunları vardı. Arkadaşı Melanie yedi başarısız tüpbebek teda-visinden sonra hamile kalmış fakat kocasının kendisine ihanet ettiğini öğrenmiştir. Vicki nin kız kardeşi Brenda ise öğrencisi ile yaşa-dığı yasak aşk ortaya çıkınca üniversitedeki görevinden kovulmuştur. Üç kadın da kişisel dertlerinden uzaklaşıp Nantucket ın huzur verici ortamında yaz aylarının, denizin ve güneşin tadını çıkarmak isterler. Yirmi iki yaşında bir genç olan Josh Flynn, elinde olmadan bu üç kadının hayatına karışır. Dört kişinin yaşamını dile getiren Yalınayak, bir aşkın pek çok yaşamı altüst edebileceği gibi, aile ve yuva gibi olguları da pekiştirece-ğini anlatıyor. Yalınayak, bir yaz gününü anımsatan eğlenceli, unutulmaz ve biraz da acımsı tatlar bırakan güçlü bir roman. YAZAR HAKKINDA Elin Hilderbrand, kocası ve üç çocuğu ile Nantucket da yaşamaktadır. Collegeville, Pennsylvania da büyüyen yazar, daha önceki beş romanının da geçtiği mekân olan Nantucket a yerleşinceye dek bol bol seyahat etmiştir. John Hopkins Üniversitesi nden mezun olan Hilderbrand, ayrıca Iowa Üniversitesi roman yazma atölyelerinden de diploma almıştır.

SEYYAHIN YORUMUNA GELİNCE
ÖNCE Bİ BAŞLADIM SONRA BIRAKTIM SONRA TEKRAR BAŞLADIM
ASLINDA KONU İLGİNÇ AMA BİR ÇIRPIDA OKUYAMADIM,BİRAZ ZORLANDIM
ON ÜZERİNDEN PUAN VERMEM GEREKİRSE HADİ 6 DİYEYİM,HER ZAMAN DEDİĞİM GİBİ BU SEYYAHIN DÜŞÜNCESİ:)



ÇEKİLİŞLEEEEEEEEEEEER


BİRİNCİ ÇEKİLİŞİ SEVGİLİ DERYAM YAPIYOR.YANİ DERYAYALA LEZZETLER BLOGUNUN SAHİBİ.ÇOK GÜZEL HEDİYELER HAZIRLAMIŞ HEMDE KENDİ ELLERİ İLE HAZIRLAMIŞ.DETAYLAR İÇİN  BURAYA TIKLAMANIZ YETERLİ


İKİNCİ ÇEKİLİŞ İSE  GURME ŞİRİNEMİN.KENDİSİ ÇOK GÜZEL HEDİYELER HAZIRLAMIŞ.ASLINA BAKARSANIZ ÇOK ÇEKİLİŞLERE KATILMAK İSTEMİYORUM KİTAP OLURSA DAYANAMIYORUM AMA BAKSANIZA ŞU HEDİYELERİN GÜZELLİĞİNE.BU ÇEKİLİŞİN DETAYLARI İÇİNDE BURAYA TIKLAMANIZ YETERLİ
BİRDE BU ARKADAŞLARIM BENİM İÇİN ÖZEL OLDUĞUNDAN RİCALARINI KIRAMADIM
KATILAN HER KEZE BOL ŞANS DİLİYORUM.

6 yorum:

  1. Tatlımmmmmm teşekkür ederim bol şanslar öptüm...

    YanıtlaSil
  2. Ablacım havalar çok güzel
    Bir gün bu taraflara gel beklerim inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bugün sizle karşılaşmak çok keyifliydi benim için..Umarım tekrarlamak kısmet olur..Bu arada bol şans dilerim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. kitabı bilemedim ama yazarı sevdim.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Çok aksiyon var gibi kitapta. Öyle olunca da okurken yoruyor adamı. Ama kitap okumam ve özellikle okuduklarını paylaşman çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, biz cumartesi aynı yerdeydik ve tanışamadık. Aslında ben seni gördüm, sen olduğunu da düşündüm, yaka kartını zar zor okurken oncel kısmını görünce Seyyah Gül değilmiş dedim. Sonra eve gelip bloguna baktım ve çok üzüldüm. Çok kalabalıktı, herkesle tanışmak kısmet olmadı ama gerçekten üzüldüm.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu