29 Nisan 2013 Pazartesi

BİRAZ GÜLELİM :)BİRAZ DÜŞÜNELİM ve DİNLEYELİM


BU ARALAR BAHAR SERSEMLİĞİMİ VAR NE VAR ÜSTÜMDE BİLMİYORUM AMA BİR TEMBELLİK OLDUĞU KESİN.HAVA BİRDEN ÇOK SICAK OLDU BUDA BENİ KÖTÜ ETKİLİYOR.
NE ELİŞİ,NE KİTAP,NE YEMEK.İNANILMAZ TEMBEL BİR DÖNEM GEÇİRİYORUM.
YİNEDE SİZLERDEN KOPMAMAK ADINA HER OKUDUĞUMDA BENİ GÜLDÜREN BİR FIKRA VE FACE DE GÖRDÜĞÜM BİR İKİ SÖZÜ SİZLERLE PAYLAŞAYIM DEDİM.

YANLIŞ ADRES

Adamın biri yeni ulaştığı otele kaydını yaptırır.
Odasına girdiğinde masada bir bilgisayar görür
ve karısına e-mail atmaya karar verir.

Fakat yazdığı mesajı farkında olmadan yanlış bir adrese gönderir....

Tam bu sırada farklı bir yerde kadın,
kocasının cenaze töreninden evine yeni dönmüştür
ve bilgisayarındaki maili görür,arkadaşlarından
geldiğini düşündüğü maili okuyunca olduğu
yere yığılıp kalır.

Odaya giren annesi yerde yatan
kızını ve ekrandaki mesajı görür.

-Kime : Sevgili karıma

Konu : Yeni ulaştım.

Tarih : 16 Mayıs 2004 Benden haber
aldığına şaşıracağından eminim.
Burada bilgisayar var ve sevdiklerimize e-mail gönderebiliyoruz. Buraya yeni ulaştım ve kaydımı yaptırdım.
Her şey yarın senin buraya geleceğini düşünülerek hazırlanmış. Seninle buluşmayı dört gözle bekliyorum.
Umarım benim gibi sorunsuz bir yolculuk geçirirsin.

Not : Burası çok sıcak.





BU SON KARE DEDE BENİ ANLATMIŞ ADETA.DOĞRU SÖZE NE SÖYLENİR.



HEPİNİZE HAYIRLI GECELER

24 yorum:

  1. gerçekten ne kadar da doğru bir söz...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MENEKŞEM BEN TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  2. Seyyahcım yanlız değilsin yorgunluk konusunda , en kısa sürede geçecektir inşallah :) Buralarda çok sıcak Allah yardımcımız olsun..

    Hepsi ayrı anlamlı ama o fıkra beni kopardı :) Kadın bayılmakta haklı bizde öleceğimizi bilsek yada haber verilse ne yapardık acaba :( Allah hayırlı ölüm , sağlıklı yaşam nasip eylesin hepimize ..
    Hayırlı geceler canım sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      FIKRA GERÇEKTEN HER OKUDUĞUMDA BENİDE GÜLDÜRÜYOR
      HAYIRLI SABAHLAR CANIM

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. BEN TEŞEKKÜR EDERİM CANIM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. Fıkra çok güzel :)) sözler ayrı güzel.....sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENE SEVİNDİM BAŞAK'CIM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  5. Benim de kalbim hep bu tür şeylerden zarar gördü :(( Allah beterinden saklasın..

    YanıtlaSil
  6. bende konuşmadan önce içimden 2 kere düşünürüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EN DOĞRUSU ŞİRİNEM
      9YUTKUNUP BİR SÖYLEMEK
      HAYIRLI SABAHLAR CANIM

      Sil
  7. Hepsi harika tatlım ders veriyor tabii anlayana öperim kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN SENİ ÖPERİM TATLIM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  8. Fıkraya çok güldüm seyyah'cım. Sen çok yaşa emi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLÜNMEYECEK GİBİ DEĞİL
      İYİYKİ KALPTAN GİTMEMİŞ
      HAYIRLI SABAHLAR CANIM

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. SENİN HOŞLUĞUN TATLIM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  10. heeeeey o fıkra ne yaaaa.
    hayatta neler oluyoor.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET HAYATTA GERÇEKTENDE ÇOK ŞEYLER OLUYOR
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  11. Harika bir paylaşım olmuş.Gülmekten öldüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE MUTLU SİZİ GÜLDÜREBİLSEYDİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  12. Hem gülümsedim fıkrada hem düşündüm anlamlı sözler de canım paylaşımlarını çok seviyorum Seyyahım sevgilerimi yolluyorum :))

    YanıtlaSil
  13. İyi geldi valla. Güldüm akşam akşam. Fıkradaki kadın bence bayılacağına sevinmesi gerek. Bilgisayar falan öteki taraf da benziyor bu dünyaya diye. Ama yok ya buradaki çileler de var demektir o zaman. Vazgeçtim bayılsın. :))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu