30 Nisan 2013 Salı

4 İŞLEM




SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLER

11 yorum:

  1. heeey ben böle yapıyorum kii.
    çok iyiymiş.
    oh hoşuma gitti.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MALESEF BEN YAPAMIYORUM AMA
      ZAMANLA ÖĞRENECEĞİM
      HAYATTAN KAZIKLARI YİYE YİYE İNSAN ÖĞRENİYOR BAZI ŞEYLERİ
      AMA FORMÜL GÜZEL ALLAH İÇİN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  2. Seyyahcığım ben de yapamayanlardanım:) Herhalde 60 ından sonra da değişemem:( Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bunlar nasil bir yurek istiyor ablacim biliyormusun sen?..

    Bilirsin..zor..cok zor ilsemler bunlar.

    YanıtlaSil
  4. Yapanlara imreniyor ve saygı duyuyorum...

    YanıtlaSil
  5. Ablacigim bunlari bende cok yapmak isterdim,ama ne yazikki basaramiyorum.keske basarabilseydim,o zaman bazi seylere daha az üzülürdüm herhalde.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Bolmenin disindakiler tamam, sira bolmeyi uygulamada:)))

    YanıtlaSil
  7. çarpmanın dışındakileri pek beceremiyorum:(

    YanıtlaSil
  8. Yazıp bir kağıda büyük harflerle salonun baş köşesine asmak geldi içimden. Müthiş.

    YanıtlaSil
  9. Çok çok doğru bayıldım dediklerine .Canım Seyyahım hayırlı sabahların olsun sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu