9 Mart 2013 Cumartesi

YENİ KİTAPLAR SICAK SICAAAAAAK



Bu gün yiğenim D&R dan bana hediye kitaplar almış.Doğrusu çok sevindirdi beni.Görende kitapsızlıkdan öldüğümü zanneder ama ne yapayım kitaplara dayanamıyorum.İşde yeni kitaplarım .Tarihlerini attım ve kütüphanemin baş köşesine yerleştirdim.Nede olsa bunlar hediye.Hala olmak çok güzel bir duygu.


Bunlarda benim Migros dan indirimden aldığım kitaplar.Tanesi 5 lira.Bu ara oğluma hiç olmaz ise ayda bir kitap okuması için baskı yapıyorum.Üniversiteye başladı başlayalı boşladı kitap okumayı.Başdaki kitabı birazda onun için aldım.Konusu güzel ikimizde okuruz.Şu anda elimde Ahmet Ümit 'in Bab-ı Esrar kitabını okuyorum.Her halde bu gece bitiririm.Çok entresan bir kitap.Sabahda karşınızda olurum.
SEYYAH HAYIRLI GECELER DİLER

17 yorum:

  1. çok iyiiii.
    :)
    padişah anaları çok önemliiii çok şaşırtıcııı.
    :)
    her kalp kendi şarkısını okuycam ben deeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU ARA TARİHE İYİCE MERAK SALDIM
      ÇOK EKSİĞİM VAR ÇÜNKİ
      DİĞER KİTAPDA KONUSU İLGİMİ ÇEKTİ GÜZELE BENZİYOR
      HADİ BAKALIM HANGİMİZ ÖNCE OKUYACAK
      DAHA BENİM SIRADA ÇOK KİTAP VAR
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. padişah analarını okumuştum osmanlı padişahlarını ansiklopedi tadında ele alıyor...Çok bilgi sahibi olacaksınız sonunda...

    YanıtlaSil
  3. EVET BENDE İÇİNE BAKTIM
    KOLAY BİR DİLLE ANLATILMIŞ
    AKICI
    EN KISA ZAMANDA OKUMAM LAZIM
    TEŞEKKÜRLER TATLIM TAVSİYEN İÇİN
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
  4. helallik dilemeye geldim seyyahim
    ziyaretlerine kayitsiz olusumdan degil yogun gecen günler
    ve duaya talip haller
    dua buyur
    gipta ile bakiyorum okuma askina MASALLAH
    hayirli gecelerin olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE NİYE HİÇ YORUMLARIMA CEVAP VERMEDİĞİNİ MERAK ETMEYE BAŞLAMIŞTIM Bİ TANEM
      DUALAR MÜŞTEREK
      DUA EDER DUA BEKLERİM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  5. Bab-ı Esrar'ı okumuş ve çok beğenmiştim. Uzun bir süredir bir kitaba kendimi çok veremiyorum. Bazen bir satırı birçok kere okuma ihtiyacı duyduğumdan sıkılıyoum:( Eski günlerime dönmek en büyük arzum.....
    Kitapları bir an önce okuman ve düşüncelerini bizimle paylaşman dileğiyle, sevgiler seyyahım,

    iyi geceler............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENİMDE İYİ GİDİYOR
      ŞU AN EN HEYECANLI YERİNDEYİM
      BİRAZDAN TRANSA GEÇECEĞİM
      BİR DÖNEM BENDE ÖYLE OLUYORUM
      BU ARALAR İYİ GİDİYOR
      HAYIRLI GECELER CANIM

      Sil
  6. çocuklara okuma alışkanlığı kazandırmak için çaba harcıyorum,
    birazda kendimi suçluyorum,eskisi gibi kitap okumadığımdan,öyle yoğun geçiyor ki zaman anlamıyorum,bloguma girip bakmak bile gece yarısını buluyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNI DEERT HEPİMİZDE VAR DEMEKKİ
      BEN OKIYORUM AMA ODA FAYDA ETMİYOR
      İÇİNDENGELMESİ LAZIM GALİBA
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  7. Keyifle oku kitaplarını inşallah.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Ne hayırlı yiğenin var maşAllahh:)
    İyi okumalar o zaman sana:)
    Ben ders çalışayım :)
    Cici gecelerrr...

    YanıtlaSil
  9. keyifli okumalar olsun, her biri çok güzel kitaplar.
    Hayırlı hafta sonları

    YanıtlaSil
  10. Yeni kitaplarını çok beğendim.Konularını araştıracağim.Keyifle oku kitaplarını

    YanıtlaSil
  11. Üçünü de okudum . Sana şunu söyleyebilirim çok hoşlanmayacaksın bu kitaplardan seni blogdan tanıdığım kadarıyla. Sakın yalnış anlama dünya görüşü, siyasal görüş herkesin farklı. Bu kitaplar sana biraz ters bana göre. Ama ben yeğenini kutluyorum bu seçimlerden dolayı. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOOOO YANLIŞ ANLAMIYORUM AMA ŞAŞIRDIM BU YORUMUNUZA
      FARK ETTİNİZMİ BİLMİYORUM AMA
      ÇOK ÇEŞİTLİ KİTAPLAR OKUMAYA ÇALIŞIYORUM
      KENDİMCE TABİ
      DAHA KATEDECEĞİM ÇOK YOL VAR
      KONULARI BANA İLGİNÇ GELDİ
      BAKALIM ZAMAN GÖSTERECEK
      BAZENDE ÇOK HEVESLE ALIYORUM GEÇEN GÜN OLDUĞU GİBİ GİTMİYOR BİTİREMİYORUM
      ZAMAN HER ŞEYİN İLACI :)

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu