16 Mart 2013 Cumartesi

VERTİGO NUN ARDINDAN

baş ağrısı resimleri

ÖNCELİKLE BENİ MERAK EDEN BÜTÜN BLOGGER ARKADAŞLARIMA TEŞEKKÜR EDİYORUM.SİZLERİN  DUALARI GÖNDERDİĞİNİZ POZİTİF ENERJİLER HEM RUHUMA HEM BEDENİME ÇOK İYİ GELDİ.
ÇARŞAMBA SABAH NAMAZA KALKTIM BİR GARİBLİK VAR NE AYAKLARIM BENİM AYAKLARIM NE BAŞIM BENİM BAŞIM,BEDENİM BİR YERE GİDİYO,AYAKLARIMSA İSYAN ETMİŞ BAŞKA YERE GİDİYOR.DAHA ÖNCEDEN DE TECRÜBELİ OLDUĞUM İÇİN EYVAH VERTİGO DEDİM.
O AKŞAM SOLUĞU ACİLDE ALDIM,SERUMUN ETKİSİ İLE GÖZÜM AÇILIR GİBİ OLDU BİR BİLGİ VEREYİM DEDİM AMA OLMADI,SADECE KOYDUĞUM SERUM RESMİ İLE KALDIM
"DÜNYA DÖNÜYOR SEN NE DERSEN DE ,DÜNYA DÖNÜYOR FARK ETMESENDE"
SİZE KONU İLE İLGİLİ BİR DE ŞARKI HEDİYE EDİYORUM ESKİLERE DOĞRU YOLCULUK


VERTİGO;HAREKET DUYGUSUNUN YİTİRİLMESİ VE BAŞ DÖNMESİ ANLAMINA GELİYOR.
RABBİM DÜŞMANIMA VERMESİN NE IŞIK NE SES 3 GÜN BOYUNCA HAYATTAN KOPUK YAŞAMAK.BU GÜN İLK DEFA BİLGİSAYARIN KARŞISINA GEÇEBİLDİM ODA SİZLERİ DAHA FAZLA MERAKTA BIRAKMAMAK İÇİN.AMA HALA KENDİME GELEBİLMİŞ DEĞİLİM.
DÜN BEYİN DOOPLERİ ÇEKİLDİ BİR SÜRÜ TAHLİLLER SEBEBİNİ BULMAYA ÇALIŞIYORLAR ASLINA BAKARSANIZ BEN BİLİYORUM NE ZAMAN YOĞUN BİR SIKINTI SRES,ÜZÜNTÜ YAŞASAM HORTLUYOR BENİM VERTİGO ,AMA BIRAKTIM DOKTORLARA ONLARDA HEVESLERİNİ ALSINLAR:)
ŞİMDİLİK BENDEN HAVADİSLER BU KADAR TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM YORUM BIRAKAN BIRAKMAYAN TÜM ARKADAŞLARIMA.

45 yorum:

  1. çok geçmiş olsun ablacım üzüldüm çok...duamdasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim arkadaşım.
      sizlerin duası ile daha iyiyim

      Sil
  2. Bitanem çook geçmiş olsun Rabbim şifalık versin. sevgilerimle öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu mesajlarınız benim için her şeyden kıymetli
      ALLAH razı olsun
      iyiki varsınız

      Sil
  3. canım arkadaşım,kardeşim..
    ah şu telefonla bir şeyler halletme işi...hiç bloglara girmedim...neler olmuş sana..evet bu vertigo fena bir şey miş..başıma gelmedi ama yaşayanlar....şimdi iyisin inşaallah..
    bende geçende bir telefon mesajı attım sana,demek o sıralar sen hastalıkla uğraşıyor muşsun..Allahım daha iyi etsin inşaallah seni..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle elmalı kurabiyem.
      şükür daha iyiyim ama zor günler geçirdim

      Sil
  4. senden bır tane daha yok.en kötü karar kararsızlıktan i gidiyorum yidir,karar ver ve vazgeçme.birinci görevin sağlığına önem vermek sonra diğerleri.hayat bir mücadele,sağlıksız insan mücadele edemez.titre ve kendine gel lütfen.seni seviyorum bitanem lütfen lütfen .şarkı için teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler teyzem
      sende iyiki varsın
      kocaman öptüm

      Sil
  5. Canım çok geçmiş olsun. Yakın bir kaç akraba ve arkadaşımda olduğu için biliyorum gerçekten çok zor. Allah kolaylığını, sabrını ve şifasını bir an önce versin inşallah. Yazdığın çok doğru stres başlıca nedeni:(

    Geçmiş olsun , sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NAZLIGÜLÜM SAĞOLASIN
      RABBİM DÜŞMANIMA VERMESİN
      GERÇEKTEN ÇOK ZOR

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. ÇOK SAĞOLASIN TATLIM
      İYİ AKŞAMLAR

      Sil
  7. Çok çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PINARCIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      ALLAH RAZI OLSUN

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH RAZI OLSUN CANIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  9. Çok geçmiş olsun. Geçen yıl ben de vertigoyla uğraştım. Eskiden ara ara olup geçiyordu ama son gelişinde üç ay kaldı. Tetkiklerim sonunda boyun düzleşmesinden kaynaklandığı çıktı. boyun korsesi takıp, bpyun egzersizlerle sağlığıma kavuştum. İnşallah seninkinin de nedeni belli olur. dediğin gibi Allah düşmanıma yaşatmasın. İnsanın bütün yaşamını etkiliyor. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENİ EN İYİ SEN ANLARSIN O ZAMAN
      3 AY DÜŞÜNEMİYORUM BİLE
      3GÜNE DAYANAMADIM
      RABBİM BETERİNDEN SAKLASIN
      EVET SEBEBİ BELLİ OLURSA ÇOK İYİ OLCAK
      BAKALIM PAZARTESİ DANANIN KUYRUĞU KOPACAK
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  10. çok çok geçmiş olsun.
    ya baksana, doktorları memnun etmeyi bırak bence :)
    biraz daha yavaş yaşasana yaaa.
    yavaş yaşarsan stress de pek gelemez ki.
    stress yapacak durumlardan insanlardan da uzak dursanaaaa.
    biliyorum sölemesi kolay tabii.
    ama valla bak yavaş yaşayabilirsin.
    :)
    bir deee, hastalığının adı çok havalı beee.
    :)
    sen böle tempolu yaşarsan hayat denen şeyin de başı döner yaw.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN VE YAVAŞ YAŞAMAK
      SENCE YAN YANA OLUYORMU HİÇ DEEPSİ
      BEN YAKALANDIMMI HAVALISINA YAKALANIRIM TABİKİDE BAK SEN BİLE DUYMAMIŞSIN
      DOĞRU ASLINDA
      BAZEN BEN ANLATIRKEN ARKADAŞLARIM BAŞIMIZ DÖNDÜ DUR DERLERDİ
      DEMEKKİ HAKLILAR
      BEN HAYATIN BAŞINI DÖNDÜRMÜŞKEN HAYATTA BENİM BAŞIMI DÖNDÜRDÜ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  11. Seyyahcım çok geçmiş olsun. kendini üzme inan hiç bişey için üzülmeye değmiyor. sonunda olan bize oluyor. kardeş tavsiyesi hep umutla bak hayata.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH SELMA'CIM BİR BAŞARSAM BEN KENDİMİ ÜZMEMEYİ
      ÇOK ŞEYLER BAŞARACAĞIMDA ELİMDE DEĞİL BE GÜLÜM
      BU ZAMANDA DUYGUSALLIĞA YER YOK
      O DA BENDE ÇOK
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  12. Sebebini biliyorsanız iyi olacak gücü de bulursunuz kendinizde...Dualar sizinle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PETEK'CİM HAKLISIN SEBEBİNİ BİLİYORUM AMA
      ÇIKIŞ YOLUNU BULAMIYORUM
      İYİKİ VARSINIZ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  13. çok geçmiş olsun seyyah babamda da var, bilirim nasıl zor olduğunu. Allah şifa versin
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ANLARSIN O ZAMAN SEN NELER ÇEKDİĞİMİ
      ÇOK ZOR ÇOK
      AMİN TATLIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  14. Canım inşallah tahlil sonuçları iyi çıkar.Çok geçmiş olsun.Kendine dikkat et.Hayatta hiçbir şey insanın kendisinden kıymetli değil.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH
      PAZARTESİ BELLİ OLACAK İNŞALLAH
      ÇOK DOĞRU SÖYLÜYORSUNDA YAPAMIYORUZ MALESEF

      Sil
  15. ayy ablacımm çok çok geçmiş olsun
    çok üzüldüm...şimdilerde herkeste bir hastalık bir sıkıntı stres
    herkesin kendine göre bi sıkıntısı var gerçekten
    Rabbim kimseyi sağlığından etmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE TATLIM
      AMİN DİYORUM GÜZEL DİLEKLERİNE
      İYİKİ VARSINIZ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  16. Aman efem çok geçmiş olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  17. Seyyah'cım çok geçmiş olsun tekrardan..İnşallah sonuçlar sorunsuz çıkar..Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  18. Oh be cok sukur!..yoksa ariyordum bugun..
    Allaha sukurler olsun,Rabbim bir daha yasatmasin.

    YanıtlaSil
  19. seyyahim gecmis olsun rabbim sifani versin .
    bir dönem bende de arastirilmisti .
    sormak istedigim bu derece neyi kafana taktin ??
    sürec uzun bilmelisin ilaclarini kullan doktorlar arastirsin hic birsey hayir deme .
    hangi sekil döndügü bile önemlidir teshisde
    gözlerinide kontrol ettir lütfen .ve sana önerecekleri fiziksel hareketleri yap
    dualrdasin duana talibim gelismelerden haberdar et lütfen

    YanıtlaSil
  20. Ben de ulaşamadım ki sana:( Telefonum da kafayı yedi bu ara :(
    tekrar tekrar geçmiş olsun ablacım.
    Rabbim bol şifalar versin..
    İnşAllah bir daha olmaz..
    Sağlık ve muhabbetle..

    YanıtlaSil
  21. Tekrar geçmiş olsun Seyyah ablacım:))iyi olmana çok sevindim.Hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
  22. Tatlım ben bunu atlamışım kusuruma bakma geçmişler olsun Rabbim tekrar göstermesin öpüyorum...

    YanıtlaSil
  23. Geçmiş olsun size. Daha iyi olmanıza sevindim..

    YanıtlaSil
  24. Gecmis olsun SENGÜL yenge

    YanıtlaSil
  25. çok geçmiş olsun benden iyi kimse anlayamaz sanırım sizi aynı dert bendede var.bi tuttumu leyla leyla geziniyorum:)allah tan acilşifalar diliyorum:)ben derinlemesine bir tedavisi yok diye biliyorum ama eger bir tedavisi varsa paylaşırsanız sevinirim:)sanırım sinizütle ortaya çıkmıştı benimki sinüzitim tutup emar istenince tanışmıştım bende o illetle:)

    YanıtlaSil
  26. Gordun mu?

    http://degmesinyagliboya.blogspot.gr/2013/03/arzulanan-ile-beklenen.html

    YanıtlaSil
  27. çok geçmiş olsun allah tez şifalar versin

    YanıtlaSil
  28. Geçmiş olsun İnşallah canım bu ara çok duyduğum bir hastalık ne oluyor bu insanlara böyle

    YanıtlaSil
  29. tekrardan çook çoook geçmiş olsun..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu