20 Mart 2013 Çarşamba

SÜPRİZ PAKET VE BİR ETKİNLİK




Aslında bu akşam yayınlayacağım konu tamamen farklı idi.Ama akşam eve gelen süpriz paket gündemi değiştirdi.Pakette gönderici İNCİNİN FİNCANIönce şaşırdım, ben adresimi vermedim böyle bir pakette beklemiyorum nerden gelebilir bu paket bana acaba dedim, iyice merakım arttı.Paket Eskişehirden geliyor.Her neyse sizi daha fazla merakta bırakmayayım paketten iki hediye paketi çıktı birinin içinden çok güzel 2 kitap ve hadis kartelası birindende bu güzel fincan.Fincanın paketinde  DEĞMESİN YAĞLI BOYA yazıyı görünce benim jeton düştü.Bu Sevgimin süpriziydi bana.Nasıl mutlu oldum anlatamam size .Dünyalar benim oldu.Benim ince ruhlu arkadaşım hiç beklemediğim anda beni mutlu etti.Mevlamda her daim onu mutlu etsin inşallah.


Sonra Sevgimin bloguna ziyarete gittim  baktım bizim kız güzel bir fincan kılıfı yapmış.Ve bizleride bu etkinliğe davet etmiş.Bu etkinliğin detaylarını öğrenmek isteyen lütfen burayı TIK TIKLASIN
Eeee seyyah boş dururmu hemen elime tığımı aldım ve yeni gelen fincanıma bir kılıf ördüm.Bu arada merak edenlere duyurulur ben etkinliğe katıldım:)

 
Acelecilik ruhumda olduğu için çok mükemmel bir şey olmadı ama ben yinede sevdim.Bir saatte ancak bu kadar oluyor.Çok şirin değilmi.Hadi sizde tığlarınız alın elinize biraz stres atın.Hayırlı gecelerrrrrrrrrrrrrr

28 yorum:

  1. Bence gayet güzel olmuş Şengül abla,ellerine sağlık.Hediyelerinide güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDİYORUM
      BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. Ellerinize sağlık bence de güzel olmuş.Hediyelerse süper.Allah hediye edenden de alandan da razı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDİYORUM BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      AMİN GÜZEL DUALARIN İÇİN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  3. Öndeki kitap yemek kitabı galiba. Hepsini güle güle iyi günlerde kullan. 1 saatte ördün demek süper ya. Eline sağlık valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET YEMEK KİTABI VE HAYSİYETLİ TARİFLER VAR İÇİNDE :)
      TEŞEKKÜR EDİYORUM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
    2. O zaman o haysiyetli tarifleri beklemek de bizim hakkımız.:))

      Sil
    3. GELECEK GELECEK İNŞALLAH :)

      Sil
  4. Tatlım kıymatlım:)))İyi günlerde kullan,kitap bitmiştir zaten:))) Sevgimin yüreğine sağlık öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLÜM YANILMADIN
      AMA ZATEN ÇOK İNCE BİR KİTAP :)
      BENDE SENİ KOCAMAN ÖPTÜM
      HAYIRLIO GECELER

      Sil
  5. cok cıcısınız gıdıp vede becerıklı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOK YA BECERİKLİ SAYILMAMDA MERAKLIYIM GALİBA
      CANIM HAYIRLI GECELER

      Sil
  6. bence çok güzel çok cici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  7. Hediyelerin çok ciciler :))
    Güle güle kullan Seyyahım:)
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL Bİ TANEM
      DAHA GÜZELLERİ SENİN OLSUN İNŞALLAH
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  8. Harika bir süpriz olmuş. Bayıldım. Bloğumda nevresim takımı hediyeli çekilişim var. Katılırsan çok mutlu olurum.

    http://www.bakbuharika.com/2013/03/evideacomdan-1-kisiye-cift-kisilik.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM MALESEF BLOGUNA GİREMİYORUM
      ZİYARETİNİNZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

      Sil
  9. Es selamüaleyküm Sengül ablacigim.Nasilsin?InsALLAH simdi daha iyisindir.Bende aci kayibimizdan sonra iyi olmaya calisiyorum.Annemin yokluguna alismak cok ama cok zor.Ama mecburen esimin yaninda olup,ona destek olmam gerekiyor.-Hediyelerin cok güzeller,iyi günlerde kullan ablacigim.Senin örmüs oldugun kilifta cok güzel görünüyor,ellerine saglik.RABBiME emanetsin.Saglicakla kal ablacigim.Kendine iyi bak.Öpüyorum ablacigim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM RABBİM SENİN GİBİ HAYIRLI EŞ
      HER KEZE NASİP ETSİN İNŞALLAH
      EMİR ALLAHIN
      ENİNDE SONUNDA HPİMİZİN GİDECEĞİ YER ORASI
      RABBİM CENNETİNDE KAVUŞTURSUN İNŞALLAH
      HAYIRLI GECELER Bİ TANEM

      Sil
  10. Fincan kılıflarına bayıldım. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KEKİĞİM BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  11. Ablacim dun cepten yorum gondermistim gelmedi mi veya beklemede mi acaba?..gonderilmediyse bir daha yazayim ki hersey cok guzel..
    Sevinmene sevindim..Inci kardesimi de ozellikle opuyor sarip sarmaliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelmedi tatlım
      bende bizim kız neden cavap vermedi dedim
      çok sevindim çooooooook

      Sil
  12. İNCİNİN FİNCANINDAN SEVGİLERLE :)
    Bağlantım koptu ancak görebildim postunuzu:)
    biraz acele bir hediye oldu ama inşallah beğenmişsinizdir.:) kılıf da süper olmuş. etkinliğe bende katılacağım:)hayırlı akşamlar ablacım :)bende sayfama beklerim. muhabbetle kalın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ACELE OLMASI HİÇ ÖNEMLİ DEĞİL
      ÖNEMLİ OLAN DÜŞÜNMEN
      ALLAH RAZI OLSUN
      ALLAH RAZI OLSUN
      ÇOK MUTLU ETTİNİZ BENİ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  13. çok tatlı haberler.
    :)
    aaaa çok yavaşsın ama on dakkada bitirmeliydin cık cık.
    :)

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar
    Değmesinyaglıboya'nın düzenlediği
    etkinlikte sizinle eşleştik.
    Ben kılıfı büyük
    bir zevkle hazırladım
    Umarım sizde büyük bir
    zevkle kullanırsınız.
    mdemirkan00@hotmail.com ve/veya
    info@lasorella.net maillerine
    adresinizi yazabilirseniz
    Hediyenizi göndermeyi arzu ederim
    Sevgiler




    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu