9 Mart 2013 Cumartesi

SÜPRİZ DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ

                                            BİZİM APARTMANDA 8 MART


 Bizim apartmanda 8 Mart'ın ifade ettiği şey çok farklı.8 Mart Zeynep Sare Öztürk'ün doğum günü.Yani benim üst komşumun kızı.Dün biraz keyifsizdim ne yapsam ne etsem diye düşünürken hediyede almadım gerçi annesi israrla doğum günü yapmayacağım hediye felanda almayın desede insanın içi rahat etmiyor.Bende deli kızın çeyizi gibi hazır bu aralar kurabiye yapmaya takmışken zeyenebe özel kurabiyeler yapayım dedim.


Kurabiyelerimi yaptım ,kiminin üzerine ismini yazdım kimini kurdele ile süsledim,birazda kedi ,koyun,köpek gibi figürlerden yaptım kurabiyelerimi.Tabi en çok hayvan figürleri ve isimli kurabiyeler çocukların ilgisini çekti.Bu bana ders olsun bir daha doğum günü kurabiyesi yaparsam kalple felan uğraşmayacağım direk çeşit çeşit hayvan figürlü kurabiye.Onlarıda kalıpdan çıkarması biraz zor oluyor ama.Gülü seven dikenine katlan


Hala esas mevzuya gelemedim ben böyle kandi kendime kurabiye yapayım diye düşünürken alt kattaki komşumuz Nurgül'de bi yaşpasta yapayım,bide kısır komşularımı çağırayım Zeynebede süpriz olur diye düşünmüş.Hal böyle olunca biz birbirimizden habersiz hazırlık yapmışız.Akşam olunca durum anlaşıldı ve kızımıza tam bir süpriz oldu.Bu arada doğum günü kızımızın annesinin yaptığı karalahana sarmasını söylemessem bana çok kızar sonra.


İşde apartmanımızın, neşeleri ikizlerimiz.Yalnız o kadar hareketlilerki doğru düzgün resimlerini çekemedim bir türlü ne kadar şirinler değilmi.Kimse duymasın ama ben hala ayırt edemiyorum

                                       
                                                        Yeni yaşın sana hayırlar getirsin bi tanem.

38 yorum:

  1. iyi ki doğmuş Zeynep kız, bi de çok şanslı, kurabiyeler harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİZ HİLAL TEYZESİ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. Yeni yaşı kutlu olsun, sizin de ellerinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİZ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. ellerinize sağlık ne kadar güzel vede özel olmuş
    yaa o kurabiyelerin tarifini vermişmiydin sanki yarım gibi kalmış aklımda
    kalplilere bayıldım yemeye kıyamam herhalde tarif verilmöediyse verilirse mutlu olurum,
    güzel kızın yeni yaşı hayırlı olsun
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GALİBA VERMEDİM
      YEMEK BLOGU OLMADIĞIM İÇİN İDDİALI DEĞİLİM
      AMA YARIN VEREYİM BARİ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. Ne güzel,böyle komşuluk kalmış.Bizim buralar da unutuldu malesef :( Zeynep ve ailesine hayırlı bir ömür dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET TATLIM GERÇEKTENDE ÇOK ÖZEL Bİ DURUM BU
      TEŞEKKÜR EDİYORUZ GÜZEL TEMENNİLERİNİZ İÇİN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. doğum günü kutlu olsun bu cici kızın. kurabiyeler nefisss.
    binada komşuluk olması çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER SELMA TEYZESİ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. Zeynebimi operim seni operim delikanlilari operim..bavulumu toplayip sizin apartmana tasiniyorum..sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEL GÜLÜM GEL
      KARŞI DAİRE SATILIK SENİ HEMEN ORAYA ALIRIM BEN:)
      HAYIRLI AKŞAMLAR
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  7. ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar :) ne güzel kalpli komşularınız var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLTENCİM KOMŞULUK BAKIMINDAN ŞANSLIYIZ GERÇEKTEN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  8. nice güzel yaşları olsun, Allah herkese böyle komşular versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN DİYORUM GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  9. ne güzellll..!!!
    rabbim bozmasın muhabbetinizi,z,yadeleştirsin inşallahh..
    gıpta ile okudum yazını ablacım..:)
    aparmanlarda maalesef çok nadir böylesi komşuluklar.
    şanslı kullardansınız vesselam..:)
    sağlıklı nice ömürler zeynep kuzusuna.:)
    kurabiyeler çok şirin olmuş,emeğine sağlık ablacım.
    muhabbetle
    öperim sizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN DİYORUM TATLIM
      BİZİM APARTMAN BU KONUDA ÇOK ÇOK İYİDİR
      ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  10. Zeynebe Hayırlı ömür,hayırlı yaşlar diliyorum..Hayırlı evlat olsun inşallah..Eski apartmanımda öyleydik bizde ama şimdino günleri okadar özlüyorumki.Ellerine sağlık seyyahcım kurabiyelerin harika..Bir çocuğun gönlünü etmek ne güzel bir mutluluk ve hayır işi..
    Çocuklar hayvan figürlü olanları yesin ben kurdelalı olanlardan alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH GÜLÜM İNŞALLAH
      BİZDE ÇOK MEMNUNUZ BU KOMŞULUK MUHABBETİNDEN
      BEN SANA ÖZEL YAPARIM SEN MERAK ETME
      HAYRILI AKŞAMLAR

      Sil
  11. Rabbim zeynebimin yasini hayirli etsin ciciannelerinede saglik ve uzun omurler versin:)) bu arada kurabiye isini bayaa ilerletmissin sengul..harika gorunuyolaar.. yas pastanin hakkinida yemeyelim bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET EVET YAŞ PASTADA ÇOK GÜZELDİ GÖNÜLCÜM
      NURGÜL BU KONUDA BİR NUMARA
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  12. Eline sağlık canımm ne kadar güzel olmuşlar:)Allah herkese senin gibi komşular nasip etsin...Güzel Zeynep'in de doğum günü kutlu olsun Allah hayırlı ömürler versin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM
      HEPİMİZE LAZIM GÜZEL KOMŞULUKLAR
      KOMŞU GEREKTİĞİNDE NÖBETCİ ECZANE,GEREKTİĞİNDE NÖBETCİ BAKKAL
      KISACASI HER ŞEY HER ŞEY
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  13. Şanslı kızmış:)))senin kurabiyeler harika, aklıma çocukluğum geldi, benim de çocukken bir arkadaşımın (tesadüf ismi Zeynep'di) doğum gününe gideceğim, rahmetli annem kurabiye yapmıştı, bir tabak doldurup götürmüştüm:)))oturduğumuz yer o zaman ıssızdı, öyle hediye alacak hiçbir dükkan yoktu, hatta kasap, manav, pastane bile yoktu, bir tane ufacık bakkal vardı sadece...yıllar sonra her şey geldi tabii...Zeynep'in yaşgünü kutlu olsun:) senin de eline sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM OKUKEN YORUMUNU BENDE DUYGULANDIM
      ZAMAN ZAMAN DÜŞÜNÜYORUM
      NİYE ÇOCUKLUKDA YAŞADIĞIMIZ KEYİFLERİ ŞİMDİ BULAMIYORUZ DİYE
      BİR TANE BAKKAL VE KUTUDAKİ BİSKÜVİLER:)
      HEY GİDİ GÜNLER HEY
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

      Sil
  14. Yeni yaşı kutlu olsun bu güzel kızın:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİZ ABLASI
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  15. nice senelere güel kı .ellerine sağlık sengül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM
      BİR DAHAKİ YORUMDA İSİM YAZARSANIZ SEVİNİRİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  16. TEŞEKKÜR EDERİZ HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  17. Kızımıza hayırlı yaşlar olsun:)

    Seyyahım seneye allah ömür verirse 8 martta sizin apartmandayım:)))))))))))))))))))))))
    kurabiye , kısır, karalahana
    gelmezsem çok üzülürler:))))))))))))))))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel bir sürpriz olmuş gerçekten, yeni yaşı hayırlı olsun kızımızın :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. ha haaaaa çok güzel çok neşeli herşey.
    :)
    yorumunu yanıtladım bu arada.
    :)

    YanıtlaSil
  20. Allah hayırlı bir ömür nasip etsin ablacım.

    Bu arada kurabiye konusunda bir hayli yol kat edecek gibi görünüyorsun:)

    Hayırlı akşamlar ablam

    YanıtlaSil
  21. Aştın sen kendini maşAllah,isim bile yazmışsın kurabiyelere:)
    Bence Müge hanımın kursuna gitmelisin biranönce,sonra da gelip bana öğretmelisin:)
    Yavrucaklara musmutlu ömürler diliyorum..
    Muhabbetle:)

    YanıtlaSil
  22. Çocuklar nasıl neşeli cansın can öpüyorum...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu