29 Mart 2013 Cuma

SİRKELİ KURABİYE

                           TATLI DESEM TATLI DEĞİL TUZLU DESEM TUZLU DEĞİL
                                                                KURABİYE


Kasımpaşalı arkadaşlarımızla toplandığımızda müthiş bir kurabiye yemiştik ama çeşit o kadar çok tu ki onu anlatmaya sıra gelmemişti.Ogün bu gündür aklımda idi yapmak kısmet bu güneymiş,

MALZEMELER
250 GR TEREYAĞ
1CAY BARDAĞI SIVIYAĞ
1TANE YUMURTA SARISI
YARIM ÇAY BARDAĞI ŞEKER
1TUTAM TUZ
2YEMEK KAŞIĞI SİRKE
1TANE KABARTMA TOZU
ÜZERİ İÇİN YUMURTANIN SARISI VE ÖREK OTU



Tarifimiz bu kadar yalnız ev hali bu gün benim tere yağ 100gr kalmış bende gerisini margarin ile tamamladım.Çörek otunuda unuttum.(Bu bir itirafdır)Yalnız lezzeti gayet güzel oldu.Bunda mütevazilik yapamayacağım:)



Bunlarda apartmandaki ikizlerimiz iin yaptığım şekiller .Hello kity ilk defa denedim tuzlu kurabiyeye pek yakışmadı her halde.Ama onun iin çok yakın zamanda yeni projelerim var.şeker hamurlu yapmayı düşünüyorum ama gıda boyası kalemi almam lazım.Detayları iin henüz alamadım.Her neyse yine çenem düştü ben kaçayım artık.Bu gün epey yoruldum ayaklarıma kara sular indi.Onun için şimdi istirahat zamanı
                                                        
                                                      HEPİNİZE HAYIRLI GECELER

12 yorum:

  1. Tatlım ellerine sağlık bir fincanda çay alayım geliyorum öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEL GÜLÜM GEL
      NE ZAMAN GELİRSEN GEL YETERKİ GEL
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

      Sil
  2. Ohhh gecenin bu saatinde olaydı da yiyeydim can Seyyahım ellerine sağlık ay ayyy ay yıldızlı olanı benim olsun kuzucumm .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VERDİM GİTTİ GÜLÜM
      AYIMDA SENİN YILDIZIMDA CANIM BENİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR Bİ TANEM

      Sil
  3. Canımm ellerine sağlık,çayla nefis oluyor bu kurabiyeler...İyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM
      GÜZEL OLDU GERÇEKTEN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. Ellerine sağlık.Çayın yanın da Güzel bir atıştırmalık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET TATLIM
      TEŞEKKÜRLER GÜZEL ZİYARETİN İÇİN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. Bravo sen coştun bugünlerde. Hünkarbeğendi, kurabiye falan. Aman kilolara dikkat. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK DOĞRU BİR NOKTAYA DEĞİNDİNİZ
      KİLOLAR :)
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  6. alla alla işte bunu deneyebilirim.
    not aldım.
    tatlı dışında sevmesem de denerim denişikmiş.
    :)
    acı ekşi ve tuzlu yemem ama bakalım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YA ÖYLE DEĞİL
      ÇOK DEĞİŞİK GÜZEL BİR LEZZET
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu