6 Mart 2013 Çarşamba

SEYYAH'IN METROBÜS SEYEHATİ


 Dünki maceram yetmemiş olacakki bu gün tekrar yollara düştüm.Öncelikle ağrı kesici ve vitamin takviyesi yaptım sonra ver elini Acıbadem .Ve metrobüs. Dünden yarım kalan denge çalışmalarımı metrobüs de fazlasıyla tamamladım.Şu kadarını söyliyeyim metrobüs de ayak da kalmak minübüs dekine benzemiyor.Bu mücadele içinde ancak böyle bir resim çekebildim kusuruma bakmayın.İstikamet Ataköy. Teyzemin oğlu orada ve teyzem de onu ziyarete geldi.Tabi bende teyzemi ziyarete gittim biraz uzun oldu ama durum bu toplu taşımalardan dün hızımı alamayınca bu gün devam edeyim dedim


Yakın bir alışveriş merkezinde buluşmak üzere sözleşdik ben önce gelmişim hemen kendime bir çay ısmarladım ve teyzem gelene kadar kitabımı okudum.

                                                             
                                                               Ve buluşma zamanı


                        Bu güzellikde yine teyzemin ördüğü perdelerden biri.Bayıldım ben doğrusu


                            Ataköydede menekşeler çok çok güzeldi.Hele renklerine bayıldım nedense


Dün Bağdatın kedisi vardı bu gün Ataköyün köpeciği nasılda masum görüyorsunuz değilmi


 Güzel bir gün geçirdik teyzemle yediklerimiz içtiklerimiz bu sefer bende saklı.Düne göre daha az yorucu bir gündü.Metrobüs büyük rahatlık ve zaman tasarrufu tab ikide oturabilirseniz.:)
Buda dönüş yolunda çekdiğim bir resim.Yollardaki çiçeklerin dizeynı beni benden aldı.İnsan yorgunluğunu unutuyor adeta.Seyyahın bir günüde böylece bitmiş oldu.

                                                   HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR


İYİKİ VARSINIZ BLOG CANLARIM

16 yorum:

  1. Şengül abla şu enerjinden bana da yolla maşallah,hava her nekadar güneşli de olsa henüz soğuk gibi.Hele bir ısınsada deniz yüzü görsek :)Teyzeniz de maşallah pek hamarat :)
    Hayırlı akşamlar,birde kitap hediye ediyorum,sizi de çekilişmde görmeyi çok isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM HEMEN YOLLUYORUM MERAK ETME
      ÇEKİLİŞİNEDE KATILDIM CANIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. Ne güzel bir paylaşım. Seninle İstanbul'u gezdim. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HELE NİSAN Bİ GELSİN DAHA NERELERİ GEZDİRECEĞİM SİZE
      ALLAH İZİN VERİRSE
      BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Çelebi Seyyah ne güzel gezmişsiniz ayaklara kuvvet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH AH AYAKLARIMIN HALİNİ HİÇ SORMA GÜLÜM
      RUHUMDA ÇELEBİLİK VARDA
      AYAKLAR TAŞIMIYOR BENİ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. ablam ya hep geziyorsun...
    maaşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha dur gülüm ne kadar gezdimki?
      hayırlı akşamlar

      Sil
  5. Seyyahcım çok güzel bahar kareleri yakalamışsın...Teyzende hoşgelmiş :) Yediklerin içtiklerin senin olsun bize gördüklerini anlat derler ya sende öyle yapmışsın :) Hayırlı akşamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET TATLIM
      SEYYAHIN GEZME GÜNLERİ YAVAŞ YAVAŞ BAŞLIYOR
      BİR NİSANDA RESMEN START VERECEĞİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. Ohh ne güzel yapmış bol bol gezmişsin sefan olsun Seyyahım güneşli günleri değerlendirmek lazım kuzum sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BENDE SANA SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM HEMDE KUCAK DOLUSU
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. hihi bu gün de çok hoş.

    metrobüs bi tane yaaa.
    ama orman gibi tehlikeli.
    hele yaz sıcağında filan düşün terli insanlar filan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOK ZATEN DENEMELİKDİ BENİMKİ
      ÖYLE KOLAY KOLAY BİR DAHA BİNEMEM HER HALDE:)

      Sil
  8. Bende bir zamanlar gezerdim. Oğlanlar büyüdü. Yurttalar. Artık gözüm arkada değil ohhhhhhh hayat bana güzel derken, yıllardır hayalini kurduğum mekanımı birazda mecburiyetten de olsa açtım. İş kadını oldum anlayacağınız. sorumluluklarım arttı dükkanımdan okadar kolay çıkamıyorum tabii. Ama artık etaminlerim, kitaplarım ,çiçeklerim,eski ve yeni dostlarımla beraberim. Alemdağ cad. Ufuk sok.no:4 postanenin sokağındayız. Begonvil Cafe store da bi kahve ye beklerim yanında da nefis cheese cake mmmmmmmmmmm. Kandırabildim mi sizi bilmem ama gerçekten kermesteki ayak üstü sohbetimize burada devam etmek dileğiyle hoşçakalın. Zülfiye Kakşa

    YanıtlaSil
  9. seyyah dantelperde gerçekten çok güzelmiş ellerine sağlık teyzenin.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu