31 Mart 2013 Pazar

ORTAYA KARIŞIK PAZAR GÜNÜ




DÜN BÜYÜK KIZIM BANA GÜZEL BİR SÜPRİZ YAPTI.BU ARALAR MUTFAKDA FAZLA UĞRAŞIYORUM DİYE BANA GÜZEL BİR MUTFAK ÖNLÜĞÜ ALMIŞ.ÇOK SEVİNDİRDİ BENİ


 AKŞAM ÇOCUKLARA BİRAZ NAZLANDIM.BEN BİRİNCİ SINIFTAN İTİBAREN ANNEMLERE PAZAR KAHVALTISI HAZIRLARDIM BİR HAZIR KAHVALTI GÖRMEDİM SİZDEN DEDİM.BÜYÜK KIZIM MESAJIMI ALMIŞ VE SABAH MÜKELLEF BİR KAHVALTI HAZIRLAMIŞ BİZLERE.BU ARADA İLK KEZ YEDİĞİM DOMATES ÜZERİ KAŞAR ÇOK ÇOK LEZZETLİ OLMUŞTU.


DÜN BLOGLARI GEZERKEN SEVGİLİ NİLGÜN'CÜĞÜMÜN BLOGUNDAMAKARON TARİFİNİ GÖRÜNCE YAPABİLİRİM GİBİ GELDİ.KOLLARI SIVADIM GİRDİM MUTFAĞA



 HİÇ OLMADIĞIM KADAR İTİNA EDEREK BÜTÜN MALZEMMELERİ GRAMI GRAMINA ÖLÇTÜM BİÇTİM,BÜYÜK BİR KEYİF İÇİNDE EEEE
SONU NE Mİ OLDU?
HÜSRAN.OLMADI MALESEF.BURDAN HEP BAŞARI ÖYKÜLERİ ANLATACAK DEĞİLİZ YA HAYATTA BAŞARISIZLIKLARDA VAR.BAŞTA HİÇ PROBLEM YOKTU GAYET GÜZEL KAR KÖPÜĞÜM OLDU NE ZAMANKİ BADEM UNU İLE OLAN KARIŞIMI KOYMAYA BAŞLADIM KÖPÜĞÜM SÖNDÜ.BU SAATE KADAR NEDEN OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜM ,SİZE BUNLARI YAZARKEN AKLIMA BİR ŞEYLER GELDİ AMA NİLGÜN HANIMA BİR SORMAM LAZIM.

  
TABİ CANIM ÇOK SIKILDI BENDE DAHA ÖNCE ÖRMEYE BAŞLADIĞIM ÇİÇEKLERİMİ BİRLEŞTİRMEYE BAŞLADIM.AMA AKLIM HALA MAKARONLARDA:)
EEEEE BU GÜZEL HAVADA EVDE OTURURSAM OLACAĞI BU.
HER NEYSE SEYYAH BİR GÜZEL PAZAR GÜNÜNÜ DE BÖYLE GEÇİRDİ İŞDE.

23 yorum:

  1. Seyyahım hayırlı pazarların olsun canımm.Macaronların seni üzmüş hiç üzülme.Macaronlar üzülsün seni üzdüklerine boş ver kuzum.Bak domatesli kaşar peynir iyi fikir kızının ellerine sağlık zaten közlenmiş domatesi çok severdim bir de kaşar peyniri ilavesi ile ıhmmmm ne nefis olmuştur,afiyetler olsun tatlım sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NASIL RAHATLADIM BİLEMESSİN
      EVET YA BENCEDE MAKARONLAR ÜZÜLSÜN
      BEN O KADAR ÖZENMİŞİM
      GR GRAM TARTMIŞIM DEĞİLMİ YA
      DOMATAESİ DENE GERÇEKTENDE NEFİSDİ KEKİKDE ÇOK YAKIŞMIŞ
      HAYIRLI AKŞAMLAR Bİ TANEM
      6 NİSANDAKİ TOPLANTIYA GELİYORMUSUN?

      Sil
  2. Bende MR çektirip gelince yoruldum dışarı çıkmak içimden gelmiyor.

    Ayrıca dışarısı inanılmaz kalabalık.Bu trafikte dışarı çıkmak şuan mantıklı gelmiyor bana:)

    Ellerine sağlık ablam motiflerin birleşimi güzel görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE CESARET EDEMEDİM ZATEN ÇIKMAYA
      MR SONUCU NE ZAMAN BELLİ OLACAK
      HAYIRLI AKŞAMLAR Bİ TANEM

      Sil
  3. Moralini bozma elbette özenle denediğimiz ama başaramadığımız şeyler var.Hep en güzellerini yapmıyoruz ya.Belki bir daha denersin eminim o zaman süper olur.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KESİNLİKLE DENBEYECEĞİM TATLIM
      AMA BİRAZ BOZULDUĞUM DOĞRU:)
      E NE YAPALIM
      ARASIRA OLUR DEĞİLMİ
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

      Sil
  4. Canımsınnn:)) Yahu bu defa bir aksilik olmuş boşver be arkadaşım. Ama emin ol olacak. Detayları konusunda konuşalım.:)) Sen neler yapabiliyorsun! Makaron oyuncağın olsun boşver:)Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sabahdan beri yorumunu gözledim
      sormak istediğim şu yumurta akını köpük yaptık
      sonraki un karışımını koyduğumuz zaman kaşıkla mı karıştıracağız
      acaba yoksa tartarını mı az koymuş olabilirm
      sıvı oldu
      yinede koydum tepsiye yayıldılarda yayıldılar
      tadı güzel görüntü facia oldu
      üzerleride çatladı
      ama vaz geçmedi yarın tekrar deneyeceğim
      canım öpüyorum seni hayırlı akşamlar

      Sil
    2. Kuzuyu hayvanat bahçesine götürdük arkadaşım geç geldiğim için geç cevap verdim.:) Kar halindeki beyazlara, badem unu ve pudra şekeri karışırken, bir spatülle karışacak. Artık mikser kullanılmayacak. Beyazlar eğer mikserle karıştırdıysan sönmüştür. Tartar ise aklar köpük yapılır bir fiske tuz ve 1/4 çay kaşığı tartarla kar olacak. Tekrar dene helal olsun sana:) Sevgiler

      Sil
    3. estağfirullah ne demek geç olsun güç olmasın
      tam tahmin ettiğim gibi
      zaten postu yazarken aklıma geldi ben bunu mikserle karıştırdım ondan böyle oldu diye
      yarın tekrar denemeyi düşünüyorum
      peki üzerinin çatlak çatlak olması pişirmesindenmi
      yoksa yine sıvı hamur olduğu içinmidir
      kusura bakma tatlım senide meşgul ediyorum ama öğrenmem lazım
      öpüldün

      Sil
    4. Gülcüğüm elin kuruyken parmağınla üstüne değdiğinde eline yapışmıyorsa kurumuş demektir ve sıcak fırına koymalısın. Çok kurursa çatlama yapar. En fazla 1 saatte kuruyor şimdi havada nemli değil buna dikkat edersen sorun çıkmaz sanıyorum. Benden de sana kucak dolusu sevgiler arkadaşım. Yine de birşey olursa mailin varsa tel vereyim ararsın ya da ben ararım.

      Sil
    5. CANIM ÇOK SEVİNİRİM
      AKLIMA GELDİ AMA DAHA FAZLA RAHATSIZ ETMİYEYİM DİYE SÖYLEMEDİM
      sengul_oncel1969@hotmail.com

      Sil
  5. kızlardan güzel bir pazar günü, ne güzel..çok güzel bir fikir domatesli kaşar..önlüğünüzüde güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM
      DOMATESİ DENEYİN GERÇEKTENDE ÇOK GÜZEL OLDU
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. Bu arada güzel kızlarının, annelerine hazırladıkları kahvaltı da harika olmuş.:)) Becerikli annenin, becerikli kızları olurmuş. Onların da ellerine sağlık. Alınlarından öpüyorumç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDERİM
      ALLAH RAZI OLSUN

      Sil
  7. ama çok güzel olmuş bu gün , :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  8. Bozma moralini makaron zaten zor yapımı. Domatesler nefis fırında oluyor herhalde değil mi? Kız çocuğu başka tabi. Sana çok sağlıklı, çok şanslı bir yeni hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. bu gün bir kez daha denedim
    biraz daha aslına yakın oldu
    evet fırında yapmış bolca kaşar üstüne kekik
    gerçekten güzel oldu
    güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  10. :)
    bütün haberler tatlı.
    makaron da yaparsın bi daa nolcak ki.
    bayılırım makarona.
    teker teker atarım ağzıma.
    :)
    en çok divan makaron sevirem.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DOĞRUSUNU İSTERSEN HENÜZ DİVAN MAKARON YEMEDİM
      AMA İŞKİNCİ SEYYAH MAKARON FENA OLMADI
      YALNIZ BİR SAKINCASI VAR Bİ TANE ALAYIM BİR DAHA ALMAYACAĞIM DİYEREK 5 DAKİKA SONRA DİBİNİ GÖRÜYORSUN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu