4 Mart 2013 Pazartesi

KEDİ SEVERLER BURAYA

MALUM MART AYINDAYIZ VE NEDENSE BU GÜNLERDE KEDİİLERİMİZİN KULAĞINI ÇOK ÇINLATIR OLDUK:)
BENDE SİZE BU GÜN BOL RESİMLİ BİR KEDİ POSTU HAZIRLADIM.BAKALIM  BEĞENECEKMİSİNİZ
ÖNCE KENDİ KIZIMDAN BAŞLAYAYIM YOKSA ÇOK KIRILIR BANA KENDİSİNİ SALONDA MASANIN ALTINDA KEYİF ÇATARKEN BULDUM,



BUDA KIZIMIN ARKADAŞI BALIM


BUDA DİĞER ARKADAŞI CESUR
HER NE KADAR YAN YANA ANLAŞAMASALARDA BUNLAR KARREMELİN ARKADAŞLARI :)

                                           İKİMİZ BİR FİDANIN GÜLLER AÇAN DALIYIZ


                                                           GERÇEK DOSTLUK


                                                  SICAĞA TESLİM OLMUŞ BİR KEDİ



                                                               SÖZÜN BİTTİĞİ YER


                 PENCERENİN PERDESİNİ AAAAÇ BANA GÖSTER YÜZÜNÜÜÜÜÜ


                                                           KAHRETSİNKİ GÜZELİM

                                           
                                                     KÜTÜPHANE GÜZELLERİ


                                            YATAN MEMNUN YATIRAN MEMNUN


BU NE RENK CÜMBÜŞÜ YARABBİM BU NE GÜZELLİK BU NE GÜZEL GÖZLER


                                  KİM BİLİR AKLINDAN NELER GEÇİYOR DEĞİLMİ :)






20 yorum:

  1. Harika bir paylaşım olmuş. Çok teşekkürler.
    Mutluluk verdi bana.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel Ziyaretinize
      Hayırlı Günler

      Sil
  2. bence de çok güzel olmuş cnm. benimde bir kedim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel
      Kedinizi öpün Ve sevin benim için
      Hayırlı Günler

      Sil
  3. bizim kizkar da surekli kedi istiyor ama evde beslemek zor degil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir Zorluğu yok
      sadece seyahat biraz zor oluyor
      Onun harici kendi temizliğini kendi yapıyor zaten
      Birde alırsanı Z muhakkak çocuklarınıza sorumluluğunu verin

      Sil
  4. Seyyahım
    kızımın kedi alalım isteklerinin tavan yaptığı bu günlerde 'acaba alalım mı?' diye düşündürecek bir paylaşım olmuş
    teşekkürler,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim
      Hayırlı Günler

      Sil
  5. Harikasın:) Bu çocukları seven, herşeyi sever arkadaşım. Bunlar karşılıksız sevgi veren ve sadece kafalarının ve sırtlarının okşanmasından başka birşey talep etmeyen güzellikler.:) Ben de birgün bendeki canavarların resimlerini koyacağım. Ellerine ve yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merakla bekliyorum sizinkileride
      hayırlı akşamlar diliyorum

      Sil
  6. ay bayıldım hepsinee.. pozlara bakın Allahım ya :)
    bizim mahalledeki ilgilendiğim kediler kesmiyo beni bunları gördükçe.. hatta en son 6 yavru daha kadroya katıldı.. ama mart ayı bizim mahallede çok zor geçiyor valla :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM MART AYI BİZİM EVDE DE ÇOK ZOR GEÇTİ
      BİZİM KIZ ÜÇ GÜN AĞLADII:)
      AMA ÇARE YOK
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. Merhaba seyyah gül, Posta kardeşliği için bloğuma yorum bırakmışsınız. Eğer istiyorsanız, sizin gibi dün yeni başvurmuş arkadaşlardan biriyle ya da ikisiyle eşleştirebilirim sizi. Cevabınızı,

    delikitap@windowslive.com'a bekliyorum. Görüşmek üzere, sevgiler. ;)

    YanıtlaSil
  8. HARİKA,ELLERİNİZE SAĞILIK,BUNLAR SEVİLMEZ Mİ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOOOK SEVİYORUM ÇOK
      EN BÜYÜK TERAPİM BENİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  9. Karamel! ! ! Gözleri Zoro maskeli :)))oyyyyyyyyy benim kedim olsa adını kesin Zoro koyardım:))))Balım da hakikaten muhteşemmiş, tüm resimler biz kediciler için doya doya baktım çok teşekkürler, eline sağlık Karamel, Balım'a maşallah......öpüyorum ikisini de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AY HİÇ AKLIMA GELMEMİŞTİ DOĞRUSU
      ZORO GÜZEL OLURMUŞ
      BİZDE BÜCÜRÜĞÜ ÖPÜYORUZ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  10. Canım bu pisiciklerin her biri ayrı güzelmişler Kedi alasım geldi bir an .Mır mır yatar dururdu baş köşede:))Sevgilerimle Seyyahımmm.

    YanıtlaSil
  11. ayy çok neşelendim bazı fotoğraflarda güldürdüler beni çook tatlılar :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. çok hoş ama çok.

    balım o ne yaaa allam ya.
    :)
    kedi köpekli fotolara bayılırım.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu