29 Mart 2013 Cuma

KADIN ESERLERİ KÜTÜPHANESİ



BOL RESİMLİ BİR POSTA HAZIRMISINIZ .HADİ BUYRUN.BU GÜN SIRF SİZLER İÇİN DERE TEPELER AŞTIM,BOĞAZI GEÇTİM ,BALAT FENER İSKELESİNİN ORADA BULUNAN KADIN ESERLERİ KÜTÜPHANESİNİ ZİYARETE GİTTİM.BU KÜTÜPHANE AŞKI NERDEN ÇIKTI DERSENİZ MALUM BU HAFTA KÜTÜPHANE HAFTASIYDI EFENDİM(25mart 31mart)
BENDE BUNU FIRSAT BİLİP UZUN ZAMANDIR ÖNÜNDEN GEÇERKEN MERAK ETTİĞİM BU KÜTÜPHANEYİ ZİYARET EDİP SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM



KÜTÜPHANEMİZİN DIŞARIDAAN GÖRÜNÜŞÜ BÖYLE.İÇİ GİBİ DIŞININDA NOSTALJİK BİR GÖRÜNTÜSÜ VAR.


MERDİVENLERDEN YUKARI ÇIKARKEN EPEY HEYECANLANDIM.YILLAR VARKİ KÜTÜPHANEYE GİTMEMİŞİM BİRDE BU KÜTÜPHANE ÖZEL BİR KÜTÜPHANE OLUNCA İNSAN DAHA DA BİR HEYECANLANIYOR.


ALLAHTAN KÜTÜPHANE DE GÖREVLİ OLAN GÖNÜL HANIM ÇOK TATLI ÇOK İLGİLİ BİR HANIMEFENDİ.HİÇ YABANCILIK ÇEKMEDİM.


 KAPIDAN GİRER GİRMEZ KARŞILAŞTIĞINIZ MANZARA BU .TABİ ÜST KAT İÇİN.SAĞ TARAFDA OSMANLICA DAN TÜRKÇEYE ÇEVRİLMİŞ KADIN DERGİLERİ VAR SOLDA GÜNÜMÜZDEDE OLAN KADIN DERGİLERİNİN STANDI.


 BEN DERGİLERİN ORJİNAL HALİNİ GÖRMEK İSTEDİM BU DA O SAYFALARDAN BİR TANESİ.KONU HİÇ BİR ZAMAN DEĞİŞMİYOR BAYANLAR İÇİN MODA






ÇOK KEYİF ALDIM ORADA OLDUĞUM SAATLER İÇİNDE.KAH DERGİLERİ KARIŞTIRDIM,KAH MEKANIN HAVASINI İÇİNE ÇEKTİM.
 SONRA TEKRAR YOLLARA DÜŞTÜM.BU GÜN YİNE ARABAYI ALMADIM BAHARA GİRİŞ YAPMAK İSTEDİM VAPURDA MARTILARI SEYREDE SEYREDE
DÖNÜŞ İÇİN EMİNÖNÜ NE DÖNDÜĞÜM ZAMAN KARNIMIN EPEY ACIKTIĞINI HİSSETTİM.BALIKÇILARDA ÇOK CAZİP GÖZÜKÜYOR Kİ AMA CESARET EDEMİYORUM YOK TEMİZMİDİR,YOK HİJYENMİDİR.AÇLIK BASKIN ÇIKTI ÇEKTİM BESMELEYİ YUMULDUM EKMEĞE.YANINADA TURŞU SUYU OHHHH SEFAM OLSUN EFENDİM.


GÜZEL BİR İSTANBUL GÜNÜNDEN DÜNYANIN DÖRT BİR YANINA SELAM OLSUN
          GÜZEL BLOGCANLARIM İYİKİ VARSINIZ
                         HAYIRLI AKŞAMLAR

21 yorum:

  1. Sevgili Gül. Tam da namına yaraşır, harika bir post olmuş.:) Ellerine ve yüreğine sağlık. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NİLGÜN'CÜM GÜZEL YORUMLARINLA HER ZAMAN BENİ MOTİVE EDİYORSUN
      ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM
      ALLAHA EMANAET OL

      Sil
  2. ne güzel bir istanbul günü geçirmişsiniz .içinize sinsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PETEK'CİM İÇİME SİNDİ GERÇEKTEN
      BİRAZ YORULDUM AMA DEĞDİ DOĞRUSU
      HAYIRLI AKŞAMLAR TATLIM

      Sil
  3. Oyyy şekerim balım ne de güzel anlatmışsın bak ben de ahh keşke yanında olaydım diye iç geçirdim .Sefan olsun tatlım kocaman sarıldımmmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEL GÜLÜM TAKIL BANA HAYATINI YAŞA
      BİR BULUŞAMADIK GİTTİ YANİ
      ARTIK ŞEYTANIN BACAĞINI KIRALIM BU YAZ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. Çok güzel bir kütüphaneymiş...
    eknmek arasına diyecek sözüm yok aten. nefiss...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İSTANBUL'A GELİRSEN GÖTÜRÜRÜM SENİ MEHTAP'CIM
      ÇOK GÜZEL BİR HAVASI
      HAYIRLI AKŞAMLAR Bİ TANEM

      Sil
  5. Ne güzel bir gün geçirmişsin ablacım :) hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ELİF'İM GÜZEL OLDU GERÇEKTEN
      GERÇİ SEYYAH ABLAN AKŞAM AYAKLARINI KOYACAK YER BULAMADI AMA DEĞDİ DOĞRUSU
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

      Sil
  6. Gelde İstanbul'a aşık olma :)
    Kütüphanenin böylesine nostaljiğini ilk defa görüyorum fotoğraflarda bu kadar güzelse canlı canlı gezmek görmek daha keyiflidir herhalde..
    Birde balık ekmeğin yanında ki turşu suyunun rengine, güzelliğinee :)
    Maşallah ablacm gezdiğin yerlerden hep böyle keyif alırsın inşallah.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH YASEMİN'CİM İSTANBUL HİÇ BİR YERE HİÇ BİR SEVDAYA BENZEMİYOR
      BEN ANKARA'LIYIM AMA İSTANBUL BENİM İÇİN BİR SEVDA
      GÜZEL DUALARIN İÇİN AMİN DİYORUM İNŞALLAH SENDE GELİRSİN BERABER GEZERİZ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. ne iyi yapmişsınız valla, bende hep gitmek istiyipte bir türlü kısmet olmamamişti, tarih kokan her yer insana huzur verir .sagolasın güzel hafta sonları sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EN KISA ZAMANDA GİT TATLIM
      GERÇEKTEN ÇOK HUZURLU BİR MEKAN
      YALNIZ GİDİNCE BİRAZ TADINI ÇIKARAMADIM AMA
      HAYIRLI AKŞAMLAR TATLIM

      Sil
  8. çok şey kaçırmışım:))

    inşallah bir gün birlikte gezmek nasip olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET KAÇIRDIN TABİ:)
      AMİN TATLIM İNŞALLAH

      Sil
  9. Turşu suyu ve balık ekmağe çılgınca imrendim. Ya nereden geldi aklına. Her hafta gittiğim yerler hiç aklıma gelmez. İlk gidişimde balık ekmek menüm olacak. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİRAZ NOSTALJİ YAŞAYAYIM DEDİM
      İYİDE OLDU
      TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  10. duymadım görmedim ama giderim.
    balat hiç bilmem ya.
    :)
    turşu çok içerim bak ama acı ekşi olsa da.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GİT TABİ
      SENİN GİTMEN LAZIM
      HOLLANDALARDAN BALATA GEL AZICIK:)
      TURŞU SUYU GÜZELDİ GERÇEKTEN

      Sil
  11. Yazınızı zevkle okudum ben de o kütüphaneye gitmek istiyorum ama adam gibi bir yol tarifi bulamadım size zahmet olmazsa nasıl gidileceğini de yazabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu