21 Mart 2013 Perşembe

HAYIRLI CUMALAR



BU  GÜZEL MESAJ İLE AÇTIM BU SABAH GÖZÜMÜ
YUNUS EMRE İNCİTME GÖNÜL DİYOR  BENDE SİZİNLE PAYLAŞIP
İNCİTMEYELİM GÖNÜLLERİ DİYORUM



Çiçeklerle hoş geçin, balı incitme gönül..
Bir küçük meyve için, dalı incitme gönül..

Başın olsada yüksek, gözün enginde gerek,
Kibirle yürüyerek,yolu incitme gönül…

Mevla verince azma, geri alınca kızma,
Tüten ocağı bozma, külü incitme gönül..

Dokunur gayretine, karışma hikmetine
Sahibi hürmetine, kulu incitme gönül..

Sevmekten geri kalma, yapan ol,yıkan olma
Sevene diken olma, gülü incitme gönül..

Konuşmak bize mahsus,olsada bir güzel süs,
Ya hayır de, ya da sus, dili incitme gönül.
Yunus emre
AYRICA BU ŞİİRİ  MESAJ İLE GÖNDEREN ABLAMA DA BURADAN TEŞEKKÜR EDİYORUM

26 yorum:

  1. Hayirli cumalar ablacigim...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı ve bereketli cumalar olsun

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı cumalar seyyahcım..Çok güzel canım ne güzel uyanmışsın güne ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aysegulum cok keyifli basladim
      Hayirli gunler

      Sil
  4. hayırlı Cumalar seyyahcım. ne demiş Yunus Emre; sevelim sevilelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle tatlım
      Sevenimiz cok olsun

      Sil
  5. şiir çok güzelmiş. Hayırlı cumalar

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim tatlım
      Hayır li günler

      Sil
  6. Çok güzel..
    Hayırlı cumalar arkadaşım.

    YanıtlaSil
  7. güzelmiş ama foto daa da güzel.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Seyyah'ım canım ne güzel bir foto ne güzel bir şiirle hayır dilemişsin mübarek cumamıza.. Seninde cuman mübarek olsun canım benim. Güzel hafta sonları..

    YanıtlaSil
  9. Efendimiz(sav); \'Altın tasla Kevser suyunun başında ümmetimi bekleyeceğim oraya gelenlere ikram edeceğim/, buyurur. Ahirzaman gençlerini görünce elindeki tası bırakır. Bunu görenler; Ya Resulullah onlara vermeyecek misin deyince, Resulullah;\'ahirzamanda alnını secdeye koyan genclerle arama altın tası koymak istemiyorum, onlara elimle ikram edeceğim.\' der. O genclerden olmamız duasıyla..Hayirli ve bereketli cumalar ablacigim.RAHMAN razi ve memnun olsun senden insALLAH.Öpüyorum ablacigim

    YanıtlaSil
  10. Şiire bayıldım. Paylaştığın için teşşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel söylemiş kaç yıllar önce halen geçerli söyledikleri hep de geçerli kalacak

    YanıtlaSil
  12. Seyyahım hayırlı cumalar güzel hafta sonların olsun.Şiire bayıldım her satırı nasılda bize doğru yolu gösteriyor.İnşaAllah dediklerini yapanlardan oluruz.Canımm sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı Cumalar ve mutlu haftasonları:)Yunus Emrenin şiirlerini çok severim.Paylaşım için teşekkür :)

    YanıtlaSil
  14. Ne kolay kuruyoruz birbirimizi, ne zor kurulur oldu dostluklar. Kolayca harcanıyor oysa. Şiir çok güzel...

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Seyyahcım... Öncelikle sağlığın nasıl bitanem...
    Yunus Emrenin bu güzel şiiriyle gönlümün pası gitti gönderende yayınlayanda var olsun. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. Gönlüne sağlık Sevgili Gül. Bazen unuttuklarımızı bir şiir, bir şarkı hatırlatır bizlere. Bence bu günün öğretisi de, bu dizeler olmalı... Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu