25 Mart 2013 Pazartesi

GÜLELİM,DÜŞÜNELİM ,FİKİR ALALIM














10 yorum:

  1. o yumurtaları yemesi güzel olurdu :)
    Havuçtan süslemeler ne güzel olmuşya iyi fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE EN KISA ZAMANDA YUMURTALARDAN YAPACAĞIM
      BAYILDIM
      BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  2. Havuç güllere bayıldım.Şık masalara şık bir sunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE ARKADAŞIM
      BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  3. Yumurtalar çok güzel kedilere bayıldım nasıl güzel bakmışlar öyle:)hayırlı sabahlar ablacım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ELİF'İM TEŞEKKÜR EDERİM BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  4. bir kedisever olarak kedilere bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  5. işyerinde taciz ve insan değiştirmek.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu