10 Mart 2013 Pazar

DÜŞÜNELİM,GÜLELİM,FİKİR ALALIM

















11 yorum:

  1. Seyyahım
    sayende berbat geçen bir günün sonunda gülümseyebildim....
    Allah razı olsun ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NAZLIGÜL'ÜM SANA TEBESSÜM ETTİREBİLDİ İSEM NE MUTLU BANA
      ALLAHA EMANET OL
      HAYIRLI GECELEER

      Sil
  2. ha ha haaaaaa iyi yine.
    ilk cümle de amma haaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLÜ SEVEN DİKENİNE KATLANIR YANİ DEEPSİ
      ÇOK ÖENMLİ DEĞİLMİ

      Sil
  3. Karikatür bloğu açmak gibi bir niyetim var. İnsanların ne kadar tebessüm etmeğe ihtiyaçları var. Sağol bu güzel paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA İYİ OLUR
      BENDE GENELDE HEM OLUMLU TEPKİLER ALIYORUM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  4. Eksikliği duyulan,olanın şanslı olduğu dostluk dostluk hasret kaldığımız aradığımız bazen tek tük bulduğumuz dost ,hazine değerindedir.Ah hazinelerimiz çoğalsa çoğalsa .Herkesler payına düşen dostun varlığı ile ziyadesi ile mutlansa .Seyyahım hayırlı geceler, karikatürlerin her zaman ki gibi çok şirindiler sevgilerimle canımm.

    YanıtlaSil
  5. Gel Acunn gel benden ala yetenek mi var :))

    YanıtlaSil
  6. hayırlı günler nasılsın canım.
    hafta harika başladık hadi hayırlısı:))

    YanıtlaSil
  7. Karikatürler çok hoş bayıldım. Sen bizi güldürdün Allah da seni güldürsün canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ayyyy sen çok yaşa emii:)
    Nerden buluyosun bunları :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu