21 Mart 2013 Perşembe

DÜNYA ŞİİR GÜNÜ




ESKİDEN

Ne güzel insanlar vardı eskiden.
Çocukluğumuzu kaplamışlardı.
Bize masal anlatırlardı
Cinlerden, perilerden.
Büyük anneler, büyük babalar vardı.
O zaman hepsi uzaktı ölümden.
Hem sevdirir hem korkuturlardı.
Acı hikâyeleri bile tatlı başlardı.
Demek bunun için gittiler hikâyelerden.
Ne güzel insanlar vardı eskiden.

Ne güzel şarkılar vardı eskiden.
Gençliğimizi donatırlardı.
Hep iyi şeyler hatırlatırlardı
Geçip gitmiş devirlerden.
Sevgi ve ümid yaratırlardı.
O zaman her şey uzaktı ölümden.
Yanık şarkılar bile neşeli başlardı.
İster istemez saadet taşardı
Gamsız günlerimizden.
Ne güzel zamanlar vardı eskiden.

Ne güzel şarkılar vardı eskiden.
Hayâl içinde yaşatırlardı.
Güldürür ağlatırlardı
Duymadan biz, düşünmeden.
Her an bir asır kadardı.
O zaman herkes uzaktı ölümden.
Candan sevdiklerimiz vardı.
Hepsi başka güzeldi, bizi tanımazlardı.
Bütün yollarımız geçerdi gül bahçelerinden
ÖZDEMİR ASAF
Bu gün dünya şiir günüymüş bende ,dünya şiir gününde bir şiir kitabı paylaşayım dedim sizlerle.Ben en çok bu şiiri beğendim bakalım sizde beğenecekmisiniz.Kitap YKM den çıkmış.Bu arada içinde şaiirn orjinal sesinden şiirlerini okuduğu bir cd de var.Ayrıca 70 tane şiiri 
                                             HAYIRLI GECELER

12 yorum:

  1. Kutluyorum seni müthiş bir şairdir ve bu kitaptaki cd de müthiş. nasıl şiir okumaktır bu.
    "Bana yalanlar söylese yetinecektim
    Ama yalan söyledi"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE
      SESİNDEN DİNLEMEK AYRI GÜZEL
      ÇOK HOŞ BİR KİTAP
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. Özdemir Asaf ne güzel bir swçim olmuş canım...geçmişe gittim geldim...film şeridi gibi ama çokkkk iyi geldin.
    Sevgiler çiçekler kelebekler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OKUYALI ÇOK OLDU AMA PAYLAŞMAMIŞTIM NEDENSE
      KISMET BU GÜNE İMİŞ
      BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  3. Gercekten cok guzel bi siir.heeyy gidi gunleer heeyy:))

    YanıtlaSil
  4. asaf en sevdiklerimden yaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  5. İyi şiir insana iyi gelir.

    YanıtlaSil
  6. Dündü değil mi şiir günü çok severim şiirleri okumayı bazen dinlemeyi şairler ah onlar apayrı duygu yükü insanlarımız hepsinin yüreğine sağlıklar olsun Seyyahım sevgilerimle tatlımm.

    YanıtlaSil
  7. cok yasli sayilmam ama eskilere gittim yinede paylasim icin tesekkürler

    YanıtlaSil
  8. Beni ağlattın... Gönlüne sağlık.

    YanıtlaSil
  9. İznini almadan facebook da kullandım. Çünkü bugünkü ruh halim tam bunları konuşmak istiyordu Sevgili Gül.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok iyi yapmışsın canim
      Begenmene sevindim
      Hayırlı gunler

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu