6 Mart 2013 Çarşamba

ÇEKİLİŞ VAR BLOG CANLARIM




Bu aralar çok çekilişe katılmıyorum farkındaysanız.Ama bu gün parfümün kokusu beni ziyarete gelmiş ve beni çekilişine davet etmiş.E davete icabet etmemek olmaz.Hele konu birde kitap olunca akan sular duruyor biliyorsunuz.Üstelik tercih etme şansınızda var bu üç kitapdan biri.Detayları öğrenmek istiyorsanız PARFÜMÜN KOKUSU blogunu ziyaret edin.Hadi daha ne duruyorsunuz,son katılım 15 Mart
                                                    HEPİNİZE BOL ŞANS

5 yorum:

  1. Ahh! çok teşekkür ederim :) beni katılımınız ve paylaşımınız ile çok mutlu ettiniz,kitaplardan "dostluk ekmeği" kesin göndereceğim,diğer iki kitap seçmeli, yani siz kararvericeksiniz :) bol şans diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. ablanda şans ne gezer ama
      katıldık yinede

      Sil
  3. dostluk ekmeği ne güzel isim ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ismi güzel ama bakalım mevzu nasıl?

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu