5 Mart 2013 Salı

BOL HAREKETLİ BOL RESİMLİ BİR GÜN


 Arabadan indim minübüse bindim.Yada köyden indim şehire ,bu günki durumum için her ikiside geçerli,bu sabah pek bi hamarattım sabah erkenden kalktım yemeklerimi yaptım,Nerden esti bilmiyorum ama bu gün umumi vasıtalarla gideyim dedim.Böylelikle zoraki sporda yapmış bulundum nasılmı ?Durun anlatayım


Durağa doğru yürüdüm tabi uzun zamandır altımda araba olunca dolmuşa nerden binilir otobüse nerden binilir utanarak söylüyorumki  pek bi fikrim yok ,hal böyle olunca minübüse yetişmek için biraz koşturdum böylelikle sabah koşumu yapmış oldum.Bittimi bitmedi tabikide ,dolmuşun içinde de denge hareketlerimi tamamladım.Allah'dan gençlerden biri yol verdide zorunlu sabah sporumu bitirmiş oldum.Geldim Kadıköy'e
oradanda uzun bir yürüyüşden sonra nihaet beni şaşkınbakkala götürecek 4 nolu otobüse bindim.


Ve  mutlu son.Şaşkınbakkal'dayım.Hava  gayet güzel ve güneşli gözüküyor ama yaman bir soğuk var sahilde belediyeye ait bir cafe var orada hafif bir şeyler yedik.


 Üstüne güzel bir kahve içdik.Buda otobüsde okuduğum çanta kitabım.Öfkeyi yenmekle alakalı,ara sıra bende krizlere girerim güzel yöntemler var, bu gün yarın biter paylaşırım sizinle


Sıra geldi günün esas mevzuuna ,Bingül abla bana göstereceği işlerini yanında getirmiş bende kontrollerini yaptım hiç bir hata yok gayet güzel.


Bingül abla caddeye yürmeye varmısın dedi?Bende varım dedim başladık yürümeye.Caddede en hoşuma gidense bütün ağaçların altındaki menekşelerdi.Adeta baharun müjdecisi gibiydiler.Bu arada Akıllı telefonuma adım sayarda yüklemişim ,güne zaaten zoraki sporla başlamışım ,madem devam ettireyim dedim.Yürüdük yürüdük veeeeeeeeeee



 Ve bu çılgın HELLO KİTY mağazasının olduğu yere geldik .İçeriye girmeden olurmu daldık içeri aman Allahım neler var neler .Allah'daan Güldehan yanımda yok yoksa halim haraptı doğrusu.Ben büyük olarak kendimi alamazken o ne yapardı bilmem.


Gerçi Bingül teyzesi Güldehanın gireceği krizi tahmin edip ona çok güzel bir kalem kutusu aldı tabikide banada.Ben kusur kalırmıyım hiç.

                     
                         Bu da caddenin en asil kedisi.Hiç istifini bile bozmadı ben resmini çekerken.


Ve geldik Remzi kitabevine.Burada da kendimden geçtim bütün Avrupa modeller var.Güzel bir kafeteryası var içinde bir yandan bakıp bir yandanda gördüğünüz muhteşem pastayı yedim.Pişman değilim:)Muhteşem bir lezzetti.Bu güzelliğin adı nedir diye sorduğumda aldığım cevap ise beni hayal kırıklığına uğrattı.BUDAPEŞTE
hiç böyle pasta ismide duymamıştım.Her neyse adı önemli değil zaten lezzet şahane.


Arkadaşımdan ayrılıp ben biraz daha caddede yürümek istedim.O şanslı zaten cadde de oturuyor,yürürken bu muhteşem motoru gördüm.İçimden tam bana göre dedim."Bas gaza seyyah bas gaza,kim tutar seni bas gaza"tabi bir rüyaydı çabuk uyandım;)


Buda hello kity mağazasının caddenin karşısından görüntüsü.Biraz daha yürüyüp bu sefer sarı dolmuşlara bindim.Söğütlüçeşmede indim,bir ara metrobüse binmeyi düşündüm,sonra seyyah bir günde bu kadar spor seni bozar deyip atladığım gibi taksiye evime geldim.Ve size bu satırları yazıyorum.Allah'tan yemeklerimi sabah'tan yapmışım.Çünki haşadım çıktı.Her şeye rağmen çok güzel bir gün geçirdim.


                                   Bunlarda hediyelerimiz çok güzeler değilmi?
Tekrar teşekkürler ablası:) Hepnize hayırlı akşamlar

28 yorum:

  1. herşey herşey tümüyle çok hoşmuş.
    :)
    bi motorize olman eksikti zaten.
    :)
    budapeşte pasta tabii ki deniycem tüh be bilmiyordum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAKIŞMAZMI YANİ BANA:)
      MÜTHİŞ BİR MOTORDU ZOR AYRILDIM YANINDAN
      MUHAKKAK DENE BEN BAYILMA ÖTESİ BAYILDIM
      HAYIRLI GECLER

      Sil
  2. Maşallah enerjinize :))
    Resimlerden bile içim açıldı,kimbilir o havayı solumak nasıl olurdu:)Kadıköy gerçekten mükemmel bir semt,umarım birgün orada oturabilirim :)
    Hayırlı akşamlar,bu arada Hellokitty li hediyeleriniz çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTEN HAVAYI SOLUMAKTAN BÜYÜK BİR KEYİF ALDIM
      BU GÜN ÇOK RAHATLADIM
      MEVLAM GÖNLÜNÜZE GÖRE VERSİN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  3. Nerde hareket orda bereket diye boşuna dememişler:)
    Dopdolu geçmiş günün,neler de sığdırmışsın ne güzel:)
    Tatlının adı bana ilham verdi,ben de Antalya koyucam bidaha pasta yapınca adını:)
    Budapeşte olur da Antalya olmaz mı:)
    Hergünün çoook güzel geçsin canım..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE ÇOK BEREKETLİ BİR GÜN GEÇİRDİM
      BU ARADA İLHAM BANADA YOLDA GELDİ
      DEDİM BU KADAR MUHTEEŞEM BİR PASTA NE ALAKA BUDAPEŞTE
      OLSA OLSA İSTANBUL OLMALI DEDİM
      SENDE ANTALYA DİYORSUN
      BİLMEM ARTIK
      OYLAMA MI YPSAK NE YAPSAK
      HAYIRLI GECELR CANIM

      Sil
  4. Seyyah ablam yine gezmelerdesin...
    maaşallah....
    hello kıtty mağasının açıldığını duymuştum...
    ama gitmek nasip olmadı :(
    keşke minnie mouse ve şirinler mağazasıda açsalar ne iyi olurdu :)
    hediyeler çok güzel....
    güle güle kullanın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ŞİİRİNEM MUHAKKAK GİT
      ÇOK TATLI BİR YER KENDİNİ KAYBEDERSİN
      ONLARDA AÇILIR MERAK ETME
      DİSNEYLANDDA ÇOK VARDI MİNNİE VE MOUSE LAR
      BURAYADA GELİR
      TEŞEKÜR EDİYORUM CANIM
      ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

      Sil
  5. Ablacım o şehirden köye inme durumunu yakın zamanda yaşamış biri olarak seni anlıyorum ama var ya çok güzel anlatmışsın nasıl güldüm:))

    enerjine hayranım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SENİ GÜLDÜREBİLDİ İSEM NE MUTLU BANA
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. Seyyahım
    Güzel bir gün olmuş senin adına çok sevindim:)
    bende son günlerde minibüs ve dolmuşlardayım:) ve bundan oldukça mutluyum. O trafiğe uzaktan bakmak beni oldukça memnun ediyor:)))
    Pastaya bakmakla yetinip motorda uzun uzun kaldım:) Aklımın bir köşesinde var. Var da çocukları bir türlü ikna edemiyorum:))))

    iyi akşamlar dileğiyle, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA NAZLIGÜLÜM
      BEN SENİN KADAR MUTLU OLAMIYORUM
      TRAFİĞE UZAKTAN BAKMA KISMI GÜZELDE
      VASITALARDA DENGEDE KALMA KISMI ZORLUYOR BENİ
      MOTORDAN BENİDE ZOR AYIRDILAR
      AH GENÇLİĞİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. kedicikte pek ihtişamlı ama :)
    herşey çok güzel,o mağazaya dalmak istedim hemen :)çiçeklerlede içim açıldı mis gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAĞAZAYA DALMAK MESELE DEĞİLDE ÇIKMAK BAYA MESELE
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

      Sil
  8. :) en kotu gunun boyle olsun ablam!..bolca sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDERİM
      ALLAH RAZI OLSUN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  9. yaa ne güzel gezmişsin ablacım,
    hem içimi açtın hem de kararttın :(
    bu güneşe hasret kaldığımız anda,
    tadını çıkartamıyoruz maalesef biz çalışanlar :(
    bizim yerimize de gez,
    güneş ve deniz fotolarına bakmakla bile yetinebiliyor bazen insan :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMAM CANIM BUNDAN SONRA SENİN YERİNEDE GEZMEYİ İHMAL ETMEYECEĞİM
      SEN MERAK ETME
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  10. Çiçekler ,gezinti,deniz ve kedicik içimize bahar havası yaşattın,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      BAHARLARINIZ BOL OLSUN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  11. Havanın güzel olması şansınız olmuş. Yalnız ağaçların altındaki menekşeleri hiç sevmedim renklerinden dolayı. Hatta %10 Selami'ye (Kadıköy Belediye Başkanı) tweet attım şimdi. " Senin yüzünden CHP den de, doğup büyüdüğüm Kadıköy'den de soğudum" dedim ve senin fotoyu ekledim.:)) Artık düşünür düşünür akşam kafayı bulunca cevap yazar. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA HİÇ OLMADI İLHAN BEY
      BENİM AKLIMA BİLE GELMEDİ ÇEKERKEN
      SİZ BİR TWEET TE BAKIRKÖY BELEDİYE BAŞKANINA ATIN BARİ
      ORADADA BU RENKLER HAKİM:)
      TESADÜF

      Sil
  12. sizi bir kaç gün oldu izlemeye alalı şaşkınlığım hala devam etmekte..sevgiler ablacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM HAYIRDIR
      SENİ ŞAŞKINLIĞA İTEN ŞEYDE NEDİR
      DELİ DOLU YAŞLI BİR TEYZEYİM BEN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  13. Çok güzel bir gün geçirmişsin canım bu güzel günün tanını ve güneşini hiç kaçırmamışsın harika anım her günün böylesi güzel olur inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM SAĞOLUN
      HEPİMİZ İÇİN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  14. ne güzel bol bol gezmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEYYAH OLMAK KOLAY DEĞİL GÜLÜM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu