17 Mart 2013 Pazar

BİTEN YENİ KİTAP


Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler diyor yazar
Jan-Philipp Sendker ve ekliyor: Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar.
Kitabın dünya çapında büyük bir okur kitlesine ulaşmasının hikayesi oldukça ilginç. Reklam filmlerinin bile çekildiği günümüz kitap sektöründe Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler, yüzbinlerce okurun kitabı birbirine tavsiye etmesi sayesinde Amerika'dan Almanya'ya, Hollanda'dan Japonya'ya kadar sayısız ülkede çok satan kitaplar listesinde yer aldı.
Yazar Sendker, romanda okurun karşısına Julian isimli bir kahramanı çıkartıyor. Julia, üniversiteden mezun olduğu günün ertesinde avukat babasının ortadan kaybolmasının şokunu yaşayacaktır. Yıllar sonra Julia'nın annesi geçmişi 40 yıl öncesine dayanan ve Mi Mi adlı bir bayana yazılmış aşk mektupları bulacaktır. Babasının adına mektuplar yazdığı ancak hiçbir zaman göndermediği o mektupların sahibi Mi Mi'yi bulmak için yola çıkacak olan Julia, babasının gizemli geçmişine doğru da bir yolculuk yapacaktır.
Mektuplar, Julia'yı doğuda küçük bir kasabaya götürecektir. Bu esrarengiz kasabada karşısına çıkacak olan adam, Julia'nın kayıp babası ve Julia hakkında hemen her şeyi bilmektedir. Julia, artık her öğleden sonra o adamla buluşacaktır ve babasının gençliğini, ilginç hayat hikayesini dinleyecektir. Esrarengiz adamın anlatacakları Mi Mi adlı kıza duyulan eşsiz bir aşkın detaylarını içerdiği gibi Julia'nın babasının derin dünyasına dair izler de taşımaktadır.
Duygusal bir kitap özelliği taşıyan Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler, akıcı bir dille anlatılıyor ve okuru sayfalarca peşinden sürüklemeyi başarıyor.

SEYYAHIN YORUMUNA GELİNCE
Gerçektende sürükleyici bir solukda okuduğum bir kitap.Sonunda biraz hüzünleniyorsunuz.Hiç tahmin etmediğiniz gibi bitiyor.Etkileyici.Aslında bitireli bir hafta oldu ama araya hastalık girince kısmet bu güne kaldı.
On üzerinden puan vermek gerekirse benden bi 7 puan alır.

HAYIRLI OKUMALAR
                    HAYIRLI AKŞAMLAR

11 yorum:

  1. Merhaba bu kitabı gerçekten merak adiyordum bana yol gösterdiniz konusu ilgimi çekti doğrusu okumak isterim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL ZİYARETİNİZ İÇİN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. Bana da sevgili Seyyahım kitaplar göndermiş,çocuklar kadar şenim,sevinçliyim:)
    Senin de tatlı yanaklarından öperim sevgili sengül ablacığım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÖNDERDİM GÖNDERDİM
      HEMDE ÇOK GÜZELLER

      Sil
  3. Rabbim banada nasip etsin senin kadar fazla kitap okumayı tatlım kıymatlım:)))Aminnnn....Öperim kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin tatlım
      Emekli olunca BolBol okursun inşallah
      Bende senin kadar hamarat değil im canim benim

      Sil
  4. Seyyahım nasıl oldun canımın içi umarım daha iyisindir kuzum.Gün boyu aklımdaydın eve geldim sana bakayım dedim ilk tatlım Kitabın ismini de çok sevdim keyifli okumalar canımmm sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi visnem tam iyi olamadım daha
      Bu sefer uzun sürdü
      Benim de moralim bozuluyor
      Tedirgin oluyorum
      Hayirlisi bakalim
      Ilgin icin tesekkurler bi tanem
      Hayirli sabahlar

      Sil
  5. ben de okumayı planlıyorum. iyi oldu...elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canım...kıtabı çok merak ettim.. Hemen alacağım..ışıklı günler diliyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. tamam tamam beni geçtin pes pes.
    :)
    kim tutar seni kimse durduramaz ki.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu