10 Mart 2013 Pazar

BİTEN YENİ KİTAP


BAB-I ESRAR



"Ahmet Ümit'ın son romanı, Bab-ı Esrar... Yaşamı, aşkı ve inancı yeniden düşünmek için... Yedi yüz yıldır çözülemeyen sır; Şems-i Tebrizi cinayeti... Yedi yüz yıldır süren bir sevda; Şems-i Tebrizi ile Mevlânâ Bab-ı Esrar sadece bir gerilim romanı değil, aynı zamanda bir sırlar kitabı. Fantastik öğeleri kullanarak çok katmanlı bir dil yaratan Ahmet Ümit bu yapıtında Mevlevilik temelinde din ve inanç üzerine ilginç sorular soruyor. Din ile aşk arasında, inanç ile sevda arasındaki ilişkiyi bambaşka bir açıdan gözlerimizin önüne seriyor. Dünyayı, yaşamı, inancı ve aşkı, yeniden düşünmemiz, yeniden araştırmamız, yeniden okumamız için...(Tanıtım Bülteninden)

SEYYAH DERKİ
Çok çok keyifle okudum.Diğer okuduğum Ahmet Ümit kitaplarından biraz farklı geldi bana ama bu kitapdaki konu zaten diğerlerine göre daha özel bir konu.AŞK
Bir yandan kendimi konya sokaklarında gezerken hissettim ,akıcı bir dille anlatılmış.Gerçektende aşkı ve inancı yeniden düşündürüyor size
Sonuç olarak ben beğendim güzeldi.Başlarken çok büyük beklentim yoktu.Onun için bitirirkende hüsranım olmadı.
SEYYAH HAYIRLI GÜNLER DİLER

13 yorum:

  1. Ahmet Ümit'in bir çok kitabını okudum ve sevdiğim bir yazardır.
    Ancak bu kitabını okumadım.
    Paylaştığın için teşekkürler.
    Mutlu pazarlar:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL ZİYARETİNİZE HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. bir solukta okudugum guzel bir kitapti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE TATLIM
      ALLAHA EMANET OL
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  3. Ben de Hem bir Ahmet ümit severim, hem de bu kitabı çok sevdim.Afiyet olsun size de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE
      BENDE BÜTÜN KİTAPLARINI OKUMAYI DÜŞÜNÜYORUM
      GEÇ KEŞFETTİM B U YAZARI
      İYİ AKŞAMLAR

      Sil
  4. Ben henüz okumadım. Paylaşım için teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAVSİYE EDERİM TATLIM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  5. son zamanlarda iyi okuyun yaw.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENİ BEKLEMEDEN YENİ KİTABA BAŞLADIM HABERİN OLSUN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  6. Son romanı değil bayağı eski. Ama Mevlana- Şems-i Tebrizi ilişkisini büyük bir cesaret ve açıklıkla anlatıyor. Ahmet Ümit'in en çarpıcı romanı bence. 2 günde bitirdiğim ender romanlardan biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK DİKKATLİSİNİZ MAŞALLAH
      ARKA KAPAĞI İNTERNETTEN KOPYALADIM ONUN İÇİN FARK ETMEDİM SON YAZDIĞINI
      BENDE KEYİFLE 2GÜNDE BİTİRDİM
      TEŞEKKÜRLER

      Sil
  7. Bana göre kendisinin en başarılı romanıdır.
    Üzerinde ciddi bir emek harcanarak oluşturulmuş bir olay örgüsü var. Büyük beklentiler içine girmeden okursanız pişman olmadan okuyabileceğiniz bir eser (:

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu