1 Mart 2013 Cuma

BİTEN YENİ KİTAP

ATEŞ BÖCEĞİ YOLU



DOSTLUĞUN BÜYÜSÜ ÜZERİNE OLAĞANÜSTÜ BİR ROMAN
“Ateşböceği Yolu’nda Kristin Hannah sevgi ve sadakat üzerine keskin ve unutulmaz bir hikaye yazmıştır.”
Jacquelyn Mitchard
“Kristin Hannah 70 ve 80’lerin heyecanını ve enerjisini ortaya sermektedir ve bunu öyle bir derin seviyede yapmaktadır ki okuyucuları iki kadın arasındaki dostluğun tam kalbine taşıyor.
Ateşböceği Yolu bir şaheser.”
Elin Hilderbrand
“Hayatımızdaki en önemli şeylerden biri olan ebedi dostluk üzerine dokunaklı, enfes bir roman.”
Elizabeth Buchan
“Bu muhteşem romanın sayfalarını çok hızlı geçmek istemeyeceksiniz. Kapıyı kilitleyin, telefonunuzu kapatın, ve yanınıza bir paket mendil alıp koltuğunuza yerleşin. (Sonra uyarmadı demeyin.) Kristin Hannah’dan başka hiç kimse kadınların dostluğunu tüm acısı, tatlısıyla bu kadar güzel yazamazdı.
Harika bir yazar.”
Susan Elizabeth Phillips
“Ateşböceği Yolu okumayı neden sevdiğimizi bize bir kez daha hatırlatıyor.”
Patricia Gaffney


SEYYAH'IN GÖRÜŞLERİ
Tamda kitap okuymadığımı düşündüğüm biz zamanda elime aldım kitabı ve bir daha bırakamadım.Bu gece uykusuz bıraktı beni ama değdi doğrusu.
Dostluk üzerine yazılmış çok çok çok güzel bir kitap son tarafında adeta göz yaşlarıma hakim olamadım.
Zaman zaman kitapda kendinizi bulacaksınız,ev hanımlığının ne kadar ağır yükü olduğunu,zaman zamanda dostluklarınızı sorgulayabilirsiniz
Uzatmaya gerek yok ben çok beğeendim ve bir solukta okudum.Halaa okumadı iseniz been tavsiye ederim
HAYIRLI GÜNLER

15 yorum:

  1. Benim artık dostluklara inancım bir daha gelmemek üzere dipsiz kuyularda kayboldu ablacım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle deme gülüm ya
      bence hala bir ümit Vardır
      bak biz varız
      Allah a emanet ol canım

      Sil
  2. ablam çok hızlı kitap okuyorsun...
    hızına yetişemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu öyle oldu
      Merak ettim bütün gece uyumadıM
      Konu sarınca böyle oluyor
      Bazende ne yapsan bitmiyor
      Hayırlı Akşamlar Bir Tanem

      Sil
  3. Merak edip, okumak istediğim kitaplardan...
    Paylaşımın için teşekkürler.
    Güzel bir hafta sonu geçirmeni diliyorum ^-^

    YanıtlaSil
  4. canım çok duygu yüklü bir kitap
    beğeneceksin eminim
    Hayırlı Akşamlar

    YanıtlaSil
  5. hiç bi kitabını kaçırma ama.
    ağlamadın mıııı.
    bütün kitaplarında ağlıyorum ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağlamazmıyım ağladım tabikide
      çok etkilendim
      hayırlı geceler

      Sil
  6. slm ablacigim masallah imreniyorum ne kadar cok okuyorsun önceden bende cok okurdum coktandir biraktim su aralar cok stresli ve yogun geciyor kendimide biraz yorgun hissediyorum söyle icimi ferahlatacak nesemi yerine getirecek bir kitap tavsiye etsen ne iyi olur selamlar

    YanıtlaSil
  7. Kitabı bilmiyorum ama ateşböcüünü pek severim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİM SEVMEZ
      TEŞEKKÜRLER ZİYARETİNİZ İÇİN HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  8. Sen beğendinse okumak lazım bu kitabı:)

    YanıtlaSil
  9. bunun da serisini tamamlamaya çalışıyorum o zaman başlayacağım okumaya.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. bu kitap süper bir kitap, okudukça insanı içine çekiyor, ben de tavsiye ediyorum herkese, kitabı çok güzel anlatmışsınız, güzel günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten benimde bir solukta okuduğum bir kitaptı. Bir gün bile sürmedi okudum bitirdim hemen! Bende sevmiştim herkes kendinden bir şeyler bulabilir! Okunmaya değer gerçekten.
    Sevgilerimle! Mutlu haftalar...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu