17 Mart 2013 Pazar

BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ


BÜTÜN BİR HAFTA HASTALIKLA BOĞUŞURKEN BİR YANDANDA ALLAH'IM NE OLURSUN PAZAR GÜNÜ NE KADAR İYİ OLAYIM DİYE DUA ETTİM.ZİRA PAZAR GÜNÜ YANİ BU GÜN BABAM GELECEKTİ ZİYARETLER İÇİN.KENDİMCE PLANLAR YAPTIM SABAH KAHVALTISINI KARAKÖY GÜLLÜOĞLUNDA,ÖĞLE YEMEĞİNİ SALACAK FİLİZLER KÖFTEDE.BİR YANDAN DA BİLİYORUM BABAMIN HUYUNU KALMAZ KALSADA BİR YERE GÖTÜRMEK ZOR DUR AMA NE BİLEYİM BU SEFER ÜMİTLENMİŞTİM.GELMEDENDE GİDERİZ DEMİŞTİ.SONUÇ YİNE HÜSRAN.EYÜP ZİYARETİNDEN DÖNERKEN BEN ONDA GİDEYİM DEMEZMİ.BAŞIMDAN AŞAĞI KAYNAR SULAR DÖKÜLDÜ ADETA.


SAAT 7 OLDU AÇIK HİÇ BİR YER YOK.HELE DE PAZAR GÜNÜ MÜMKÜNMÜ.SALACAK SAHİLİNİ DOLAŞTIK YOK SONRA AKLIMA GELDİ KUZGUNCUK TAKİ DİLİM PASTANESİ AÇIKTIR ,LAF ARAMIZDA ORANIN TEREYAĞLI POĞACASININDA ÜSTÜNE YOKTUR.NEYSE EFENDİM UZATMAYAYIM LAFI GİTTİK .ZARZOOOOOR BİR RESİM ÇEKTİRDİM.TABİ BU RESMİ ÇEKTİREBİLMEK İÇİN BANKDA OTURAN ÇİFTE KUMRULARI AYIRMAK ZORUNDA KALDIM AMA OLSUN DEĞDİ.SAYILIDIR BABACIĞIMLA RESMİM GENÇLEREDE ÖYLE SÖYLEDİM ZATEN SİZ HER ZAMAN KOKLAŞIRSINIZ BEN BABACIĞIMLA HER ZAMAN YAN YANA GELEMİYORUM DEDİM.ŞU ANDA DA GÖZÜMÜN YAŞI DURMUYOR NEDENSE.BABAM HER ZAMAN CANIMDAN YAKIN AMA BİR O KADARDA UZAK.SEVDİĞİNİ SÖYLEYEMEMEK DOYA DOYA SARILAMAMAK KOYUYOR İNSANA .BİRAZDA YAŞLANDIKÇA GALİBA DAHA Bİ ÖZLEM OLUYOR.RABBİM KİMSEYİ ANASIZ BABASIZ BIRAKMASIN .


BİLİYORUM PAZAR PAZAR OLMADI BU FARKINDAYIM AMA NE BİLEYİM EFKARLANDIM GALİBA BEN.BİR GÖZÜM GÖRDÜ BİR GÖZÜM GÖRMEDİ NERDEYSE.
HEPİNİZE HAYIRLI HAFTA SONLARI DİLİYORUM.ÜZDÜYSEM KUSURUMA BAKMAYIN ARTIK.BENDE HALA İLAÇLARLA AYAKDA ZOR DURUYORUM.ÇOK İSTEMEME RAĞMEN BLOGLAR GİRİP YORUM BIRAKAMIYORUM.HALA IŞIK BENİ ÇOK ETKİLİYOR.AMA YAVAŞ YAVAŞ OKUYORUM.
HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN

21 yorum:

  1. Gülcüm çok geçmiş olsun,acil şifalar..Babacığınlada bol keyifli haftasonları..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER NURSEN'CİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. öncelikle çok geçmiş olsun , sonra benim de gözlerim yaşlı kaldı , ne farklı şeydir baba sevgisi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM
      AYNEN ÖYLE BABA SEVGİSİ FARKLI
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Ablacımm Allah başından, başımızdan eksik etmesin inşallah. Yaşımız kaç olursa olsun biz babalarımıza aşık olarak dünyaya gelmişiz, ilk aşklar her zaman güzeldir o yüzden. Azda olsa babanla vakit geçirebilmen güzel olmuş, üzülme ablacım inşallah bir daha ki sefere baban geldiğinde daha çok kalır, hastalık ya da kötü birşey olmaz daha çok vakit geçirmek kısmet olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      EVET BABA AŞKI ÇOK ÇOK ÖZEL BİR ŞEY
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. ablam çok geçmiş olsun öncelikle ,kısada olsa Babayla zaman geçirmek çok güzeldir herhalde, ben bu tadı hıç bilmiyorum benimde gözlerim doldu ALLAH ayırmasın sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      SENİ ÜZDÜYSEM HAKKINI HELAL ET
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. geçmiş olsun iyi dinlen hadi ama.
    olsun olsun işte az da olsa görmüşsün babanı.
    neden öyle hemen gelip gidiyo ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HİÇ DİNLENMEDİĞİM KADAR DİNLENİYORUM BU ARA
      EVET ŞÜKRETMEM LAZI AZDA OLSA GÖRDÜM
      LAF ARAMIZDA YAŞLANDIKÇA BİRAZ HUYSUZ OLUYORLAR GALİBA
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. Geçmiş olsun Sevgili Gül. Babanıza Allah uzun,sağlıklı ömürler nasip etsin ve siz de onu doyasıya yaşayın. Böyle güzel kaçamaklarınız çok olsun inşallah. Kendinize iyi bakın.Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      ALLAH RAZI OLSUN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. Seyyahım geçmiş olsun nasıl oldun canım umarım daha iyisindir.Gözün aydın senin adına çok sevindim babanla beraber olman nasıl güzel imrendim sizlere Rabbim sizleri hep bir arada tutsun sağlıklı uzun ömürler nasip etsin canım benim sevgilerimle öpüyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SAĞOLASIN
      DAHA İYİYİM ÇOK ŞÜKÜR
      GÜZEL DUALARINA AMİN DİYORUM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  8. Dünyadaki en büyük AŞK baba-kız aşkıymış:))))
    Ve tecrübe ile sabit ki aradan 28 senede geçse :((( hala bitmiyor.....

    Allah sağlıklı uzun ömürler versin size .......

    kendini çok yorma canım, sevgiler, iyi haftalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NAZLIGÜLÜM NE KADAR DOĞRU
      AMİN DİYORUM GÜZEL DUALARINA
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  9. ne iyi olmuş babanla buluşabilmek. dikkat et Seyyahcım. yorma kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SELMA'CIM SAĞOLASIN
      EVET İSTESEMDE YORAMIYORUM BU SEFER BİRAZ UZUN SÜRDÜ
      HAYIRLI AKŞAMLAR DİLİYORUM

      Sil
  10. Çook geçmiş olsun ablacım..
    Anlıyorum az çok seni bende babamdan ayrı büyüdüm daha doğrusu ailemden
    Ama kız çocuğu olunca babaa daha büyük bir aşk oluyo..
    Rabbim sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin babana
    Sanada tabiki :)

    YanıtlaSil
  11. İnsanın yaşı ne olursa olsun anne baba sevgisi hiç değişmiyor.Allahım hepimizin anne ve babasını korusun.Onların hakkı hiçbir zaman ödenmez.

    YanıtlaSil
  12. begonvil cafe20 Mart 2013 02:36

    bende pek sevgimi gösteremem annemede babamada doğru dürüst sevgi gösteremedim. Allah beni affetsin inşaallah sadece onları sevdiğimi çok sevdiğimi biliyorum ama bilmekle olmuyor galiba ne yapayım buda benim huyum

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu