9 Mart 2013 Cumartesi

BİR KADIN BİR TEK "ANNE"OLDUĞUNU UNUTMAZ




Kadın, adın nedir?”
“Bilmiyorum ...”
“Yaşın kaç? Nerelisin?”
“Bilmiyorum ...”
“Niçin o tüneli kazıyordun?”
“Bilmiyorum ...”
“Ne zamandır gizleniyorsun?”
“Bilmiyorum ...”
“Niçin ısırdın parmağımı?”
“Bilmiyorum ...”
“Bizden sana zarar gelmeyeceğini bilmiyor musun?”
“Bilmiyorum ...”
“Kimin tarafındansın?”
“Bilmiyorum ...”
“Bu bir savaş, seçimini yapmalısın?”
“Bilmiyorum ...”
“Köyün hâlâ yerinde duruyor mu?”
“Bilmiyorum ...”
“Şunlar senin çocukların mı?”
“Evet ...”

(Bir kadin bir tek "anne" oldugunu unutmaz..!)

Wislawa SZYMBORSKA ... VİETNAM ... 

12 yorum:

  1. Evet haklısın Seyyahcığım, annelik öyle kutsal ki; her şeyi unuttursa da bir tek kendisi ile bütünleştirdiği yavrularını unutturmaz. Boşuna değil, ayaklarının altında cennetin olması.
    Çok etkileyici idi. Emeğine sağlık arkadaşım. Gönlünce hayırlı bir pazar geçirmeni diliyorum. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM
      GÜZEL ZİYARETİN ÖZEL YORUMLARIN İÇİN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. Kesinlikle.....................

    YanıtlaSil
  3. Allah kimseyi evladından ayırmasın!

    YanıtlaSil
  4. Çok çarpıcı bir paylaşım. Süper. O fotograf zihnimden çıkmayan beni kahreden bir karedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE ÇOK ETKİLENDİM GERÇEKTENDE
      İNSANIN TÜYLERİ DİKEN DİKEN OLUYOR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu