3 Şubat 2013 Pazar

YILIN EN DETAYLI MİM İ


   
Sağolsun deeptone beni mimlemiş.Depin kendi gibi mimide orjinal arkadaşlar.3bölümden oluşuyor.Önce birinci bölüme cevap veriyorsunuz.Sonra kendiniz yada blogunuz hakkında 11gerçek yazıyorsunuz.Sonrada diğer 11 soruya cevap veriyorsunuz hadi bakalım kolay gelsin.Ben yapmaya çalıştım.

BİRİNCİ BÖLÜM
 1.Bir kitapta aradığın özellikler neler?
İlk sayfasından itibaren konunun beni içine çekmesi lazım.
 2.Burcunuz nedir?
Malesef yengeç malesef diyorum çünki burcumun en önemli özelliği olan aşırı duygusallık problemim var
 3.Okuduğun en eğlenceli kitap hangisiydi?
Eğlenceli derken neye göre eğlenceli bilmiyorum ama Debbıe Macomber ve Maeve Binchy nin bütün kitaplarını çok keyifle okudum
 4. Yaşadığın şehrin sevdiğin/sevmediğin yönleri nelerdir?
Her şeyini seviyorum güzel İstanbulumun
 5.Fobilerin var mı?Varsa ne?
Fobim hiç olmadı.
 6.Hangi kitabın yazarı olmak isterdin?
Bunu hiç düşünmemiştim
 7.Tavsiye edeceğin filmler var mı?
Malesef o düzeyde değilim
 8.Anime izler misin, izliyorsan en sevdiğin animeler hangileri?
Anime nin ne olduğunu biraz önce oğlumdan öğrendim.İzlemiyormuşum
 9.Ölmeden önce okunması gerektiğini düşündüğün kitaplar var mı?
Ölmeden önce kimin ne okuması gerektiğini bilemem ama ben şahsım adıma islam tarihini okumadan ölmek istemem
 10. Kitaplığını neye göre düzenlersin?
Daha önce her hangi bir düzeni yoktu.Şimdilerde ise biraz farklı.Dini kitaplarım daima kütüphanenin en üst rafında.Onun haricine okuduklarım bir yandda okumadıklarım diğer yanda ayrıca bu sene kitaplarım için fihrist yapıyorum.
 11.Bloggerlığa nasıl başladın?
Bu yüz puanlık güzel bir soru UMUT SEPETİ yani Zeliham teşvik etti beni.İyike teşvik etmiş şu anda bloggerlik benim için vazgeçilmez bir tutku


İKİNCİ BÖLÜM

ŞİMDİ GELELİM HAKKIMDAKİ 11 GERÇEĞE

1-Aşırı duygusal ve ağlağım
2-Gezmeyi ve resim çekmeyi çok severim
3-Sesimde kulağımda çok iyidir(bu konuda mütevazilik yapmayacağım)
4-hastalık olmadığı müddetçe blogumda her gün yayın yapmaktan hoşlanıyorum.yorum yapanlarıon yorumlarına cevap veririm mümkün mertebe yorum yapanların bloguna ziyarete giderim.Benim bloggerlik anlayışım bu.
5-Aşırı derecede fedakarımdır buda hiç iyi bir şey değil
6-Sevdiğim insanı her haliyle hatasıyla kusuru ile koşulsuz severim
7-hiperaktifim
8-Hızdan aşırı hoşlanırım
9-Uykuyu sevmem
10-renk ve ses takıntım var
11-her türlü hobi ile uğraşmaktan yeni şeyler öğrenmekten acaip zevk alırım.



ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

1)      Mutluluk sizce nedir?
2)      Sevdiğiniz bir insanı kaybettiniz onu tekrar kazanmak istiyorsunuz? Ne yapardınız?
3)      Hayatınızdaki olmazsa olmazlarınız nelerdir? Kişi, eşya her şey olabilir...
4)      Zamanı geri sarma özelliğiniz var ilk olarak hangi yaşa ve hangi olaya geri dönmek isterdiniz? Neden?
5)      Bonus kazandınız ve size zamanı ileri sarma özelliği de verildi..Hangi yaşa yolculuk yapardınız, neyi merak edersiniz gelecekte?
6)      Evleneceğiniz insanda arayacağınız özellikler arasında olmazsa olmazınız ne olurdu?
7)      Size sihirli bir değnek veriyorum.. Ve ne istersen onu yapacaksın ama sadece bir kere kullanma hakkın var.
8)      Yolda gidiyorsun karşı cinsten biri laf attı. " Hey yakışıklı" --- "Güneş yeryüzüne inmiş, bu ne güzellik" dese ne tepki verirsin?
9)      Sana yapılacak en büyük işkence ne olur? Bu soru sizi gıcık etmem için soruldu, haberiniz olsun :))
10)   Size yapılan ya da sizin yaptığınız çok büyük bir şaka oldu mu? Varsa paylaşır mısın, please? :)
11)   Hayat kısa ve zaman çabuk geçiyor o zaman ......... yapalım? Boşluğu doldur bakalım..
Daima öğrenmeye açık olup kendimizi geliştirmeyi ihmal etmeyelim.

MİMDEN NASİBİNİ ALANLAR :)

BOŞNAK KIZI,BENBİR,GİSİ,BAKIMLI OLMAK AŞKTIR,BİRİNCİSİN,KARDELEN,
DEĞMESİN YAĞLI BOYA,ALLAH NE VERDİYSE,CYRSTALL,VİŞNAP,PINARIN DÜNYASI,ELİFLE HAYATA DAİR,PEMBE MAKARA,ZEYTİN ÇEKİRDEĞİ,GURME ŞİRİNE,VUSLAT,PEMBE DENİZ,KARDELEN SEZGİN,NURSEN AKSOY,CAFE PORTAKAL,UMUT SEPETİ

16 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş cevaplar..İyi ki başlamışsınız blog işine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDERİM
      GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. Hayirli gunler ablacim..donmene sevindim..

    Sevgilerimi biraktim ablacim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEVGİLERİNİ ALDIM KABUL ETTİM Bİ TANEM
      BENDE DÖBDÜĞÜME SEVİNDİM
      HAYIRLI GECELER
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  3. eğlenceli bir mim olmuş ama 3.kısmı boş bırakmışsın sanırım. bende çok duygusalımdır. burcum da balık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3.KISMIDAMI BEN DOLDURACAKTIM TATLIM
      BEN ONU SİZE HAZIRLAMIŞTIM DERMİŞİM
      HAYIRLI AKŞAMALR GÜZEL KIZ :)

      Sil
  4. guzel cevaplar.. birbirimizi ranimak acisindan guzel oluyor bu mimler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE MEHTAP'CIM
      HAYIRLI GECELER
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  5. Canım Seyyahım seyahatten dönüşte cevaplamaya çalışacağım..iyi haftalar dilerim arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMAM TATLIM SIKMA KENDİNİ MÜSAİT OLURSAN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  6. Animenin ne demek oldugunu biraz once oglumdan öğrendim,izlemiyormuşum.. :D çok güldürdü beni doğallığı severim..
    Sorular baya bi özenle kazık yerlerden seçilmiş yanlız..
    Cevap vermek zor olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TANIDIKÇA NLAYACAKSIN BENİM EN BÜYÜK ÖZELLİĞİM DOĞALLIĞIM ZATEN
      BEN 43 YAŞINDA DELİ DOLU BİR TEYZEYİM
      SİZİ ZORLAMAK İSTEMEM AMA CEVAPLARSANIZDA MEMNUN OLURUM
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  7. :)
    yengeç anime ve hız düşkünü haaa.
    araba kullanırken de mii yanii.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Bu mim çok zor geliyordu bana hiç kimse beni mimlemesin istiyordum.
    Ama korkunun ecele faydası yok :)

    Bu gün yapayım bari şu zor soruları :D

    Bu arada Tüm çevrem yengeç ile doldu çok severim kendilerini :))

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim zevkle yaptım :))

    http://pembelideniz.blogspot.com/2013/02/uzun-zaman-sonra-mimlenmek.html

    YanıtlaSil
  10. ayy çok güzel oluyor bu mim işi sizi tanıdıkca daha da çok seviyorum saygı ve sevgilerimle:)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu