6 Şubat 2013 Çarşamba

YENİ HESAP İŞİ'M


 YENİ BİR HESAP İŞİNE BAŞLADIM.MODELİMİZİN ORJİNAL HALİ YUKARIDA GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ AMA BİZ NAKIŞ HOCAMLA BAZI DEĞİŞİKLİKLER YAPTIK.BERRİN AKSOY HOCAM BU KONUDA BİR UZMAN


DAHA BAŞLAYALI ÇOK OLMADI AMA ÇOK KEYİFLE İŞLİYORUM.BU ARALAR BİRAZ FAZLA EVDE OTURMANIN FAYDALARI


HADİ SİZDE VAR MISINIZ  HESAP İŞİ YAPMAYA BİR KASNAK, BİR İPLİK, BİR GÖZLÜK HEPSİ BU :)
HATIRLATAYIM TAM BİR TERAPİ
BU ARADA DİĞER PAPATYALARIDA YAPMAYA DEVAM EDİYORUM ONLAR AKŞAM FİLM SEYREDERKEN
HAYIRLI GÜNLERRRRRRRRRRRRR

28 yorum:

  1. bunları işlemeye göz lazım biz artık yakını göremezken ,siz yapın bizde bakarız güzel güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM GERÇEKTEN GÖZ LAZIM AMA GİTTİĞİM SINIFDA NEREDEYSE EN KÜÇÜK BENİM YAŞ ORTALAMASI 50 -65

      HER BİRİNİN GÖZÜNDE İKİ YADA ÜÇ NUMARA YAKIN GÖZLÜKLER
      KASNAKLARINDADA BÜYÜTEÇLER TAKILI
      AZİMLERİNE ŞAŞIRIYOR İNSAN
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  2. cok guzel olmus. ellerinize saglik. bu isi yapmayi isterim dogrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHTAP'IM GERÇEKTENDE İNSAN ÇOK KEYİF ALIIYOR
      GENÇKEEN BU KEYFİ YAŞAYIN DERİM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  3. Ellerine sağlık arkadaşım çok güzel olmuş.Bu arada bakarken okul yıllarıma götürün beni branşım el ve makine nakışları olduğu için çok dikkatimi çekti.İyi akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SİBELCİM SENİNLE KOMŞU OLMAYI İSTERDİM DOĞRUSU
      KASNAKLARIMIZI ALIP KARŞILIKLI NAKIŞ İŞLERDİK
      HAYIRRLI GÜNLER

      Sil
  4. gelince bu harikaları göster bana,bakalım bu eline geçecek mi? Eline sağlık.........OY....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEYZEM GÖSTERMEZMİYİM GÖSTERİRİM TABİKİDE

      Sil
  5. Hesap işi en sevdiğim nakış tekniği,şu sıralar bende model araştırıyordum sizin yaptığınızı görünce iyice heveslendim.Ellerinize sağlık muhteşem oluyor.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİRBİRİNDEN GÜZEL MODELLER VAR AMA İNSAN KARAR VEREEMİYOR BİR TÜRLÜ
      BİDE DESENİ SEVMEK ÖNEMLİ SEVİNCİ GERİSİ GELİYOR
      BEĞENMENNE SEVİNDİM CANIM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  6. Maşallah size.Çok güzel olmuş.Kolay gelsin..Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  7. Canımmm on parmağında on marifet becerikli,hamarat Seyyahım emeklerine sağlık.Çok güzel görünüyor kolaylar gelsin canımmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM VİŞNEM TEŞEKKÜR EDERİM SENİN GÜZEL GÖRÜŞLERİN
      BEĞENMENE SEVİNDİM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  8. Çok çok güzel ellerinize sağlık. Dediğin gibi tam bir terapi. Zevk alıyor insan.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN ÇOK RAHATLIYORUM AARKADAŞIM NAKIŞ İŞLERKEN KAFAMI BOŞALTIYORUM
      BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  9. kolay gelsin görüntü ne güzel de o hesap işi zormuş bir şu bir bu.
    ama sevindim evde otuuur biraaaz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HESAP İŞİ ADI ÜSTÜNDE ZOR İŞŞ
      AMA BİLİRSİN BEN ZOR İŞLERİ SEVİNDİM
      EVDE OTURMA KISMINA GELİNCE ŞÖYLE DİYEYİM
      PIR PIRR EDERKEN CANLANDI ELLERİM BAK BOŞ KALDI:)

      Sil
  10. İtina ile yapılan ince işler, el emeği göz nuru diye boşuna denmiyor,ellerine sağlık çok hoş olmuş.Güzel günlerde kullan,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEĞENMENE SEVİNDİM TEŞEKKÜR EDERİM
      DAHA GÜZELLERİ SİZİN OLSUN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  11. KOLAY GELSİN HARİKA ...ÇOK EMEKLİ BİR İŞ ...ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.ŞİMDİ SENİ ZİYARETE GELİYORUM SÖYLEYECEKLERİM VAR

      Sil
  12. Hesap işi... Akşam tv karşısı işim :))Ama ben çarpı işi kullanıyorum genelde...
    Çok zarif görünüyor, bittiğinde muhteşem birşey olacak eminim, kolay gelsiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENİMDE NEDENSE ÇARPI İŞİYLE ARAM PEK İYİ DEĞİL
      ÇOCUKKEN YAPIYORDUM AMA
      ŞİMDİ YAPAMIYORYUM
      BEĞENMENİZE SEVİNDİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  13. 41 milyon kere maşAllah hamaratıma:)

    YanıtlaSil
  14. harika görünüyor ellerine sağlık şimdiden ;)

    YanıtlaSil
  15. ayyyyy ben daha önce başlayıp yarım bırakanlardanım.hesap işi çok emekli nbir iş.Allah sabır versin:)) bitmiş halini merakla beklemedeyimmmmm

    YanıtlaSil
  16. antikla örnekleriniz var mı hanımlar:)??

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu