10 Şubat 2013 Pazar

TEYZEMDEN SEÇMELER


Bir kaç gündür teyzem İstanbul da  Ataköyde oğlunun yanında kalıyordu bu gün sirkecide buluştuk,Cankurtaranda güzel bir kahvaltı yaptık.sonrada havanın yağışlı olması sebebi ile eve geldik
Fotoğraf makinesine bakarken teyzemin sizlerle paylaşmadığım el işlerini gördüm ve hemen bilgisayarın başına geçtim.


                      Bu teyzemin altıgen yastıkları tasarımları farklı .Çok güzel duruyorlar değilmi


                               Artan altıgenleride evindeki çiçeklere süs yapmış benim hamaratım


                                          Üstelik üzerlerinide hiç üşenmeden işlemiş.


 Buda goblen ailesine yeni katılan panomuz.Atımızın ismide Küheylan öyle sıradan bir at değil yani :)

 Bunlarda yunuslarımız daha önce gittiğim zaman bu iki tablo çerçevedeymiş onun için görememişim meğerse
çok tatlı yunuslar


Buda Ankarada muhteşem bir gün batımı.Hiç bu halini görmemiştim doğrusu bayıldım bayıldım.Renkler muhteşem.


Buda teyzem usulü zeytinyağlı kereviz.Bu arada teyzemin dediğine göre Bursa kerevizi çok güzel oluyormuş.Hem üstü pürüzsüz hemde lezzeti çok güzel oluyormuş efendim.Ben duyduğumun yalancısıyım efenim.Hadi ben kaçtım.
 SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLER

10 yorum:

  1. Maşallah teyzenize. Harika el işleri var.
    Sevgilerimle.
    Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
  2. Süsler harika kerevizde sanat eseri gibi olmuş yapanın eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. çok güzel herşey , ne mutlu :))

    YanıtlaSil
  4. Hepsi harika canım ben zeytinyağlıyı alayım yeter:)
    hayırlı akşamlar.
    Ayrıca çok geçmiş olsun canım aynı dönemde hastalığa yakalndığımız için dolaşmaya gelemedim seni.

    YanıtlaSil
  5. Teyzene çok çok selamlar yolluyorum seni de öpüyorum canım Seyyahım .Hiç bende böyle beceriler yoktur,imreniyor gıpta ediyorum sizlere ellerinize,emeklerinize sağlık.Kereviz hakkında güzel bir bilgi oldu canımmm Afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  6. Teyze yeğen MaşaAllah yani! bu hamaratlık boşuna değil demekki:))

    YanıtlaSil
  7. Masallah gercekten cok marifetli..kendisine hemen blog acmaliyiz bence :)

    YanıtlaSil
  8. kimim teyzesiiiiii.
    :)
    herşey güzel.
    zeytinyağlı kereviz en sevdiğim sebze yemeğidir.
    ikinci de enginarlı bakla.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Çok Çok beğendim. Teyzeniizn ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu