2 Şubat 2013 Cumartesi

TEŞEKKÜR VE ORTAYA KARIŞIK

NİHAYET SEYYAH DÖNDÜ
Arkadaşlar bir haftadır rahatsızım.Uzun zamandır bir hastalık beni bu kadar etkilememişti.Öncelikle yokluğumda beni merak eden benim için hayır dua eden tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.İnanın hasta halinizde birilerinin sizi düşündüğünü bilmek çok güzel bir şey.İnsan o en çaresiz anında daha bi kuvvetli oluyor.Tekrar tekrar tüm arkadaşlarıma teşekkürü boorç biliyorum.Bu süreç içerisinde boş durduğumu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz gözümü açabildiğim zamanlarda kitap okudum sizle paylaşacağım 2 kitabım var dün ve bu gün ise hafifi hafif dışarı çıkma provaları yaptım.İnşallah yarın sabah itibarı ile normal seyyah rutinlerine dönmeyi planlıyorum.ALLAH NASİP EDERSE

AŞAĞIDAKİ  SÖZÜN DOĞRULUĞUNUDA BU HASTALIĞIMDA ANLADIM):





İSTANBULDA GERÇEKLEŞMESİ TEMENNİSİYLE..!
Günde 10.000.000 Ekmek Türkiye'de çöp'e atılıyor yada ziyan oluyor , işte bunun için AMASYA'da çok güzel bir kampanya başlatıldı .



Bunu biraz önce face de gördüm.Bütün belediyelere örnek olmasını temenni ediyorum.Amasaya belediyesini de bu güzel proje için canı gönülden tebrik ediyorum.

EVET BİRAZ DA GÜLELİM







                                          SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLER
Bu arada hala öksürük nöbetlerim devam ediyor ve kriz gibi uyutmuyor beni.Her türlü tavsiyeye açığım.mümkünse zencefil harici olsun,zira içim dışım zencefil oldu artık.:)

7 yorum:

  1. Ablacım çok ama çok geçmiş olsun, fazla nete giremeyince haberdar olamadım:(
    Tatil girince bir oraya bir buraya derken böyle oluyor hep.
    İyi olmana çok sevindim.
    Rabbim sağlık,sıhhat ve afiyette daim kılsın inşAllah..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun ablacım:)sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tekrar geçmiş olsun Seyyah teyze :)
    O bayat ekmek uygulaması benim oturduğum sitede de uygulanıyor, çok hoş birşey :)
    "Yani büyüyünce öyle olacakmış" çok güzel yaa :)

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun...ben de kaç gündür gribim...o ilk devreyi attım ama hala birtakım etkileri devam ediyor...bu ekmek uygulaması da ok güzel olmuş gerçekten.ben zaten ekmeği çöpe koyanları hiç anlayamıyorum.mübareği değerlendirmenin bi milyon yolu var...

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin.Ekmek uygulamasını çok beğendim umarım diğer belediyelere de örnek olur.

    YanıtlaSil
  6. hastalık sana yakışmıyo hiç olma bi daa.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Rabbim şifa versin.. ekmek uygulamasını bende beğendim inşaAllah daha çok yayılır..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu