3 Şubat 2013 Pazar

TEMBEL İŞİ PİZZA &ÇALIŞKAN İŞİ ISPANAK


Bu gün çocuklar pizza istedi  bende tembel işi pizza yapayım dedim.Nasılmı.?Anlatayım efendim öncelikle fırınınıza gidip 2tane ekmek hamuru alıyorsunuz işin tembel kısmı bu yani

MALZEMELER
Bir kutu doğranmış domates                  siyah ve yeşil zeytin doğranmış
Bir kutu domates püresi                         kekik
yeşil biber                                              sarmısak
kırmızı biber                                           zeytinyağ
sucuk                                                   mısır
kaşar peyniri
konserve mantar
son olarakda mutfağa meraklı çocuklarınızdan bir tanesi :)

 YAPILIŞI
Malzemelerin hepsini zeytin ve mantar hariç biraz pişiriyorum
inmesine yakın kekik ilave ediyorum ve soğumaya bırakıyorum bu karışımı
Sonra büyük borcamın altını yağlayıp ekmek hamurumuzu içine yerleştiriyorum.Ondan sonra resimde görüldüğü üzere oğluşum harcımızı güzelce hamurun üstüne yerleştirdi ve fırınımıza koyduk,


                                         Bu da fırındaki hali çok yakışıklı gözüküyor değilmi?


ISPANAK YEMEĞİ
MALZEMELER;
soğan ,havuç,kırmızı ve yeşil biber ,domates,sarmısak,
YAPILIŞI
Bol miktarda soğanı zeytinyağında güzelce kavurdum,jülyen doğradığım havuçları yeşil biberi ve kırmızı biberi ilave ettim.iki yada üç tanede sarmısak doğradım.Koku yemede yanında yat kokusu oldu vesselam.Sonrada on kere yıkadığım ıspanakları ilave ettim kendi bıraktığı suyunda pişti.
Normal şartlarda oğlum ıspanak sevmez anne böyle yaptığın müddetçe ben bu ıspanağı yerim dedi.
Bu arada akıllılık edip göya işimi kolaylaştırıp ekmek hamuru aldım ama ıspanağı yıkmayı hiç düşünmemişim her halde.yağmurdan kaçarken doluya tutulmuş oldum.
Her neyse sonuçta severek yenilince insan yorgunluğunuda unutuyor efendim

   HAYIRLI AKŞAMLAR

17 yorum:

  1. Gülcüm ellerine sağlık,pizzan çok pratik olmuş..Çokta lezzetli..Ispanak zaten süper..Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. 2 sinide yerim...
    banada kaldıysa geliyorum :)))
    ellerine sağlık ablam......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEL GÜLÜM GEL
      YETERKİ GEL BEN SENİN İÇİN TEKRAR YAPARIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER TATLIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. pizza oğlusun ellediğin için güzel olmuştur.
    :)
    ıspanak çook sevdiklerimden not aldım denerim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ONUN İÇİN ONA YAPTIRIYORUM ZATEN
      DEEPSİİ
      ISPANAK MÜTHİŞ OLMUŞTU
      BUYUR GEL
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. Elinize sağlık ikisi de nefis görünüyor:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER ELİF'CİM
      HAYIRLI AKŞAMALR

      Sil
  6. Merhabalar ablacım Şu hediye paketimi Yurtiçi kargoya verdim. Hatta vereli nereden baksan 7-8 gün oldu. Ama bir türlü haber veremedim. Umarım en kısa zamanda elinize ulaşır :)

    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  7. tembel işene varım arada tembel olmalı elinize sağlık oğlunuzda bir heves başını bekliyor onada afiyet olsun ıspanak hakikaten zor ama sadece yıkaması gerisi kolay

    YanıtlaSil
  8. Misss ikiside nefis ellerine sağlık tatlım öpüyorum...

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık seyyehcım ikiside nefis görünüyor:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Her ikisi de nefis olmuş, ellerine sağlık..Ispanağın yıkanması beni de çok yorar :( o kadar suyu harcayınca ıspanak yemesek mi diye düşünüyorum zaman zaman ..:)

    YanıtlaSil
  11. Ekmek makinesi almadan bende iyice hazıra bozmuştum işi.. şimdi rahatım benim gelin güçlü kuvvetli güzel yoğuruyor:)) elimi değdirmiyor:)
    Mmalarınız çok nefis gözüküyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. ablacım, acaba böyle hitap edebilirmiyim :) Negüzel herkezlerle bir samimiyet bir sohbet çok hoşuma gidiyor sayfanız yorumlarınız:) ellerinize sağlık sıhhat olsun:)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu