13 Şubat 2013 Çarşamba

TAVUKLU BÖREK & BİR ZİYAFET


 Ortanca kızım arkadaşlarına ve öğrencilerine börek yapmamı istedi.Bende ne yapayım ne yapayım diye düşünürken evde 2 adet haşlanmış tavuk göğsüm olduğu aklıma geldi dün haşlamıştım sonra menü değişikliği olunca kullanmamıştım.Daha önce hiç tavuklu börek yaptınmı diye sorarsanız hayır yapmadım ama denemekden zarar gelmez düşüncesi ile harekete geçtim.


Önce tavukları diddim.İngilizce gibi oldu değilmi ama türkçe :)En azından benim için.Efendim ne yapayım nasıl yapayımda bu tavuğu biraz daha lezzetlendireyim derken üzerine garnitür ekledim bol tereyağ eşliğinde soteledim.Karabiber,tuz ,bir çimke köri,kırmızı biber ilavesi yaptım al sana tavuklu harç.Aslına bakarsanız daha farklı bir şey düşünmüştüm ama böyle oldu.


Her neyse efendim sodalı yapayım dedim sodam yokmuş bnede yoğurt ,biraz sıvı yağ,iki yumurta çırptım,yufkamın bir tanesini serdim üzerine bu harçtan sürdüm,bir yufka daha serdim
12 parçaya bölüp gevşek biçimde sardım.Üzerine yumurta sarısı sürüp verdim fırına al sana uyduruk tavuklu börek( made in seyyah)  :)
Arkadaşlar hep resmini çekmeyi unuttuk derlerdide bende bu da unutulurmu derdim gün bu gün bende piştikden sonraki o nar gibi hallerini çekmeyi unuttum malesef.Eeeeee sen millete lafmı edersin böyle olur işde
Bu arada talebe dediğin bir börekle doymaz bir kaç arkadaşımı aradım sağolsun onlarda kırmadılar beni
sonuçda zengin bir menümüz oldu.
Zeytinyağlı yaprak sarması,Kısır,Patatesli gül böreği,Tavuklu börek :),Peynirli poğaça,Cup kek,Kurabiye,Browni ve Yaş pasta.
Çok güzel bir akşam yemeği olduk sohbetler ettik,arkadaşlarla eski günleri yad ettik ve evlerimize döndük mutlu mesut bir şekilde
SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLER

22 yorum:

  1. Off yapılırmı bu şimdi benim gibi rejime başlayan birine :)) (sanki çok dikkat ediyorumda) Ellerin dert görmesin Şengül abla.Hayırlı geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDERİM
      AMA SENDEN BİR RİCAM VAR Ş DEĞİL S
      SENGÜL
      BU KONUDA BİRAZ HUYSUZUM YAHU BEN
      HAYIRLI SABAHLAR Bİ TANEM

      Sil
  2. maşaAllah , elleriniz dert görmesin , ee ben de bir gün isterim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LAFIMI OLUR NE ZAMAN İSTERSENİZ
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  3. Ne iyi ettin de diddin:) Nefasetine nefaset kattın desene böreğin:)
    Acıktım bak şimdi,ekrandan masaya ışınlanasım geldi:)
    Ellerine sağlık Seyyahım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH SEN GELDİĞİNDE DE YAPARIZ TATLIM
      ÇÇOK GÜZEL GEÇTİ AKŞAM
      BERANIN YANINDA İDİK
      ALLAHA EMANET OL
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. Ellerine sağlık sevgili seyyah menü dekiler harika tavuklu böreğe gelince birkez yemiştim yıllar önce iyi bulmuştum tadını eminim senin ki de güzel olmuştur:))sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE BAŞTAN ÇOK ÇEKİNDİM AMA
      ÇOK LEZZETLİ OLDU GERÇEKTEN
      TAVSİYE EDERİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  5. maşallah maşallah ne menü yaa.
    :)
    tavuklu börek bunu not aldım.
    bi de tahinli börek var müthiş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAHİNLİ BÖREK MUHTEŞEM OLUR
      KIYIR KIYIR VE LEZZETLİ
      BİR GÜN ONUDA YAPARIM BELKİ
      HAYIRLI SABAHLAR DEEPSİİİİİİİİİİCİK

      Sil
  6. Süper bir menü olmuş ellerine sağlık olsun canım. Kızının arkadaşı olsaydım keşke:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim
      Buyrun misafirim olun
      sizede İkram etmekden
      keyif duyarım
      Hayırlı günler

      Sil
  7. Uyduruk olsun ablacim ne olmus :) bence guzel de olmus dert etmeyesin yarasin sifa olsun!..
    Operim..

    YanıtlaSil
  8. ellerıne sağlık canım nefıs gorunuyor

    YanıtlaSil
  9. canımm nefis görünüyor özelikle garnitürlü tavuğa bayıldımm tereyağlı harika olmuştur eminim ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  10. ooh süper bir menü olmuşş..
    sadece içi bile çok lezzetli görünüyorr

    YanıtlaSil
  11. Hamarat seyyah döktürmüşsün yine :) Ellerine sağlık remini göremedik ama tadı nefistir eminim..Herkesin ellerine sağlık bin yıllık sadakaları olsun inşallah tabii seninde :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Harika bir menü olmuş,tavuklu börekte nefis görünüyor. Eline sağlık canım:) sevgiler

    YanıtlaSil
  13. güzel bir sofra olmuş cnm. eline sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Vallahi ben de hiç denemedim ama sizin böreğin içi beni benden aldı! :) Mutlaka denemeli..Bu arada sofra harika görünüyor.Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  15. Sade içi bile ne kadar nefis görünüyor:)Ellerine sağlık.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. Ohhh miss miss olmuşlar ellerine sağlık canımm .

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu