26 Şubat 2013 Salı

SU HAKKINDA BİLMEDİKLERİMİZ (1)





Bunları Biliyor muydunuz?

Bir çok hastalığın ana sebebini anlamak için, lütfen aşağıda aktarılan bilgileri dikkatlice ve özenle okuyalım, paylaşalım.

* Vücut su kıtlığı çektiğinde kandaki suyu kullanırsa,
YÜKSEK TANSİYON hastalığına yakalanırız.

* Vücut su kıtlığı çektiğinde omurlardaki suyu kullanırsa,
BEL VE BOYUN FITIĞI hastalığına yakalanırız.

* Vücut su kıtlığı çektiğinde kemiklerdeki suyu kullanırsa,
gut - atrit gibi romatizmal hastalıklara yakalanırız.

* Vücut su kıtlığı çektiğinde akciğerdeki suyu kullanırsa,
ASTIM hastalığına yakalanırız.

* Vücut su kıtlığı çektiğinde pankreastaki suyu kullanırsa,
ŞEKER hastalığına yakalanırız.

* Vücut su kıtlığı çektiğinde midedeki suyu kullanırsa,
ÜLSER hastalığına yakalanırız.

* Bağırsaklarda su eksilirse, kabızlık meydana gelir ve
KOLON kanseri olma tehlikesi yaşarız.

* Hücrenin su eksikliği çok artarsa, beynimiz hücreye oksijen göndermeyi keser. Oksijen kesilmesi sonucunda da hücre KANSERLEŞME sürecine girer !!!...

Hasta olmamak için vücüdumuzu susuz bırakmamalıyız.


Alkali - Canlı su içmeliyiz. Alkali ve canlı olmayan sular ne kadar çok içilse de vücut yine susuz kalmaktadır !!!... Su alırken doğal minarallerden zengin su almalıyız.


Alkali Su Ne Demek?

Suyun içeriğindeki hidrosit iyonların suyun asidik ve alkanitik olmasını belirler. PH derecesi 7 den düşük olan sulara asidik su, PH derecesi 7 olan sular nötr, PH derecesi 7’ den yüksek olan sular ise alkali sudur. İnsan vücudunun da PH derecesi de 7.4 dür. Buna göre bir insanın sağlıklı bir yaşam sürmesi için de içtiği suyun PH derecesi en az 7 olmalıdır.  7,4 ile 8 PH derecesine sahip sular insan vücudu için makul sayılmaktadır. Bu sular, içerdiği mineraller sayesinde insan vücuduna daha çok uyum sağlar ve hastalıklardan korunmamıza yardımcı olur.

Yazımızda belirttiğimiz gibi insan vücudunun kesinlikle alkali olması gerekiyor. Aldığımız gıdalar ve içtiğimiz bazı sular insan vücudunu alkali yapacağına asidik bir yapıya getirmektedir.  Hastalıkların oluşmasında başrol oyuncusu olan mikroplar ise asidik ortamda daha çok yayılıp daha çok vücuda zarar vermektedir.



Bu yüzden içtiğimiz suların alkali olması, sağlığımız için çok önemli bir faktördür.

Yazımızın sonunda ise, bazı hazır suların PH derecelerini sizinle paylaşmak istiyorum:

Çağımızın en büyük problemi ; içilen ölü sulardır !!!

Hasta değil susuzsunuz .....



(Alkali Su Markaları:)

Aytaç Su: 7.8

Saka: 8.1

Pınar : 8.0

Hayat Sakarya: 7.8

Erikli: 7.25

Hayat su Adana: 7.48

(Asidik Sular:)

Pınar madran: 6.9

Nestle: 6.8

Turkuaz: 6.76

Özkaynak:6.65

Sırma:6.60

Sultan: 6.60
SEYYAH HAYIRLI AKŞAMLAR DİLER
BOL BOL SU İÇMEYİ UNUTMAYALIM ARKADAŞLAR

DEVİNİM'İN yorumundan sonra bi eklemek istedim.Yazıyı okuyan arkadaşlar lütfen bir bardak su içelim bu yazının üstüne.Ben içtim:)

23 yorum:

  1. Bol bol su içiyor,sağlığımızı koruyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Çok yararlı bir post olmuş.
    Elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEEKKÜR EDERİM TATLIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. çok faydalı bilgiler. teşekkürler arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL ZİYARETİN İÇİN
      HAAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. Çok faydalı bir konuya değinmişsin kutluyorum seni.Hatta şu listenin fotokopisini çekeceğim. Bu arada benim su sınıfı geçiyor bu listeye göre. Saka su adı garip diye hoşlanmıyordum ama devam deceğim artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM
      SİZ DİYENE KADAR UYANMAMAMIŞIM
      BENİM SU İKİ LİSTEDE DE YOK HEMEN BAKMAM LAZIM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  5. bunun üzerlne 1 bardak su lctlm ve oturarak lctlm ayakta degil
    tskrlr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE YALAN SÖYLEYEYİM BENDE SENİN YORUMUNDAN SONRA İÇTİM CANIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. Çok faydalı bir yazı, şöyle bir düşününce çok mantıklı geliyor.
    Öyle ya vücut susuz kalınca elinde ki bütün kaynakları teker teker kullanmak zorunda kalıyor.
    Beni daha fazla su içmem konusunda bu kadar çok ikna eden bir yazı olmamıştı, paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEN TEŞEKKÜR EDERİM
      YARARLI OLDUĞUNA SEVİNDİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  7. Sular hakkında bir çok şey söyleniyor, damacana sularının ne kadar zararlı olduğu konusunda da çok şey duyuyoruz :(( Arıtma cihazı alalım dedik şimdi de onlar hakkında bir dolu şey söyleniyor..
    E peki ne olacak şimdi ?:((
    Ama su içmeyi çok severim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA NE OLACAK BİLMİYORUM
      BENİM KULLANDIĞIM SUDA SINIFTTAKALDI
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  8. daha çok su içmeli.
    ben pınar ve erikliciyim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İYİ SEN KURTARMIŞSIN
      BENİM SU SINIFTA KALDI

      Sil
  9. biz alaçam diye bir su alıp tüketiyoruz ph değerine baktım şimdi 8.12 yazıyor doğrumudur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCE DOĞRUDUR
      BİZDE TAŞDELEN VAR SINIFTA KALDI
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  10. Bende bu yazının üzerine hemen bir su içtim :)
    çok faydalı bir yazı olmuş paylaşım için teşekkürler,kış aylarında canım istemesede zorla su içmeye çalışıyorum.
    Damacana almıyoruz artık eve,arıtma cihazıda sudaki yararlı mikroorganizmalarıda öldürüyormuş duyduğumuza göre,şimdilik güzel bir kaynak bulduk oradan şişelerimizi doldurup geliyoruz ondan öncesi 5 litre 5 litre alıyorduk marketten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINDA EN GÜZELİ O BENCE
      AMA ÜŞENİYORUZ İŞİN GERÇEĞİ
      HAYIRLI SABAHLAR CANIM

      Sil
  11. su geleceğimizin güvencesidir, ayrıca boş yere israfta etmemeliyiz bu kadar sağlıklı olan bir içeçeği :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TATLIM NE KADAR DOĞRU SÖYLEDİN
      ASLINDA BU YAYININ DEVAMI OLARAK ONADA DEĞİNMEM LAZIM HER HALDE
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  12. Çok güzel bir konuya değinmişsiniz Sengül Hanım yazınızı okuyunca naçizane katkıda bulunmak istedim.Kirli hava, kirli/sağlıksız su, gazlı içecekler, raf ömrünün uzaması için çeşitli şekillerde işlenmiş gıdalar, yanık yağlar(kızartmalar), genetiğiyle oynanmış gıdalar, stres, üzüntü, öfke, korku,affedememe gibi olumsuz duygular hücrelerimizde oksitlenmeye, bozulmaya neden olur. Böylece hastalıklar oluşur.Tam da bu noktada tüm bu sorunlardan kaynaklanan hastalıkları önlemeye yardımcı olması için alkali su içmemiz tavsiye edilmektedir. Avrupada alkali su ile kanser hastalarının tedavi edildiği bilinmektedir.
    Vücudu alkali yapan
    Hücreleri suya doyuran
    Detoks etkili
    Yaşlanma karşıtı sudur
    Oksitlemeyi önleyen antioksidandır.
    Şebeke suyundan hazır sulardan daha kaliteli alkali su elde etmek mümkün,içtiğiniz sudan gerçekten emin olmak için şebeke suyundan kendi antioksidan alkali canlı suyunuzu elde edebilirsiniz.Bunun için sitemizden ürünlerimizi inceleyebilirsiniz.
    https://www.modifier.com.tr/index.php?route=product/category&path=20_122_123

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu