21 Şubat 2013 Perşembe

SEYYAH'IN İLK ŞEKER HAMURLU KURABİYESİ

                     HAYIRLI GECELER ARKADAŞLAR


Geçen gün gittiğim diş buğdayından sonra bende bi şeker  hamurla kurabiye yapma aşkı hasıl oldu.Daha öncedende vardı ama bu hızlandırdı .Aslına bakarsanız MÜGE HÜNER'İN kurabiye ve pasta kursuna girmek istiyorum ama ah şu benim aceleci ruhum yokmu yine iş başında
Ama azmettim kursa gideceğim bu sadece hazırlık turu
Sabırsızlık diz boyu.Hemen gittim malzemeleri aldım orada halimi göreceksiniz yeni okula başlayan çocukların kırtasiye alınırken heyecanlandıkları gibi bende çocuklar gibi neşeliyim
Bir birinden değişik malzemeler,kalıplar,gıda boyaları,şeker hamurları ,neler neler tam benlik,her neyse kendimi elimden geldiği kadar zapt ederek (bu çok zor oldu) alışverişimi tamamladım.Ama aklım orda kaldı bu gece rüyama girer her halde.


Efendim şimdi ben bu kurabiye bir isim vermeliyim.Pembe rüya olsun.Tarifi bana ait nasılmı söyle efendim,eskiden annem kek yada poğaça yaptığı zaman anne nasıl yaptın diye sorardım oda göz kararı şundan göz kararı bundan derdi.Bende anne göz kararı ile kek mi yapılır derdim.İşde gün bu gün  bende artık yaşlanıyorum her haldeki üç dört tarife bakıp bu değil bu hiç değil dedikden sonra kafamdaki tarifde buluştum .Aslına bakarsannız tarifi şu anda vermeyi çok isterdim ama çoooooook yoruldum.Yarın erken kalkıp hazırlıklarımı tamamlamam lazım. Böreklerimi sardım,dolapda,diğer böreğin içini hazırladım.
Yarın görüşmek üzere misafirler gider gitmez sizinleeyim.
HEPİNİZE HAYIRLI GECELER

19 yorum:

  1. oww ablacım görüntü süper ellerin dert görmesin saygılar...

    YanıtlaSil
  2. ellerinizesaglık.çok cici olmuslar

    YanıtlaSil
  3. Sabırsızlıkla tarif bekliyorum... Görsel muhteşem çünkü belki bizde yaparız...
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. bende kaliplarimi seffaf kutulara koydum bakmasi yapmasi cok zevkli seyyah bak gor alisksnlik yapicak bu kurabiyeler hep yapmak istiyceksin ilk deneme super bence ben ilk denememde seker hamurunuda yapmistim ama hazir hamur daha puruzsuz oluyor

    YanıtlaSil
  5. Biz ona yaşlanmak değilde tecrübe sahibi olmak diyelim :) Eline sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
  6. Tatlım günaydın senin elinden ne kurtulur yeter ki iste süper olmuşlar ellerine,emeğine sağlık.Hayırlı cumalar öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık Seyyahım çok şeker olmuş:):)

    YanıtlaSil
  8. İlk denemye göre süper olmuş,hiçte acemi işi gibi değil..Seyyahcım..ellerine sağlık..tarifi sabırsızlıkla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  9. kurabiyeler çok güzel görünüyor pembe ve beyaz kalbe çok yakışıyor :) ellerine sağlık canımm :)

    YanıtlaSil
  10. Hay maşAllah Seyyahıma:)
    Yahu bunlar ne kadar güzel olmuşlar,vallahi bu kadarını tahmin etmemiştim:)
    Ellerine emeğine sağlık,sen bir butik pasta blogu da açarsın artık:)
    Misafirler mest olmuştur kesin:)
    Afiyetle canım:)

    YanıtlaSil
  11. hayirli cumalar seyyahim duana talibim
    seker hamurunu ne kadar sevmesemde
    yaptiklarin nefis görünüyor
    muhabbetle canim

    YanıtlaSil
  12. Bende çok beğendim ellerinize , emeğinize sağlık olsun, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. ne kadar hoş görünüyorlar, hiç ilk deneme gibi değiller, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Seyyah ilk deneme buysa... bundan sonra gelecekleri merakla bekliyorum. Başlangıç mükemmel. :) Ben de kursa falan gitmeden yapanlardanım. :) Çalıştıkça çıkanlara sen bile inanamayacaksın. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. çok sağlıklı besleniyor muşum gibi şeker hamurunu görünce sağlılkı olur mu diye düşünüyorum. Aslında aklımda alıp yapmak var da aynı eleştiriyi alırım diye yapmıyorum. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. muhteşemsin :) yeni şeyler keşfedince ki heyecanını ve onu bize anlatışını çok seviyorum .ellerine sağlık bu daha başlangıçsa gerisini hayal edemedim :)

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuş eline sağlık cnm. kalp kalp çok tatlı.

    YanıtlaSil
  18. canlarım çok üzgünüm 5 tane yorumum u yanlışlıkla silmiş bulunmaktayım.çareside yok galiba.Yorum yazan arkadaşlarım kusuruma bakmasın yorgunlukdan yayınla ya basacağım yerde elim kaydı ve silindiler.üzgünüm.

    YanıtlaSil
  19. pembe rüya not aldım.
    ben bunlara didem özkan kurabiyeleri diyorum.
    blogunda hep bunlardan yapıyo bi de satıyo.
    yemeye kıyamam ben bunları ki.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu