19 Şubat 2013 Salı

SEYYAH EVDE


 Eveeeeet bu gün bütün gün evdeydim.Şimdi ne var bunda diyeceksiniz durun hemen anlatayım.Dün akşam Tuğra Tuhafiyeden yünler ve çiçekler aldım.Bu Cuma çok özel misafirlerim gelecek dostlarım
evde büyük şeyleri değiştiremeyince ufak tefek değişiklikler yapayım dedim.Önce düğmeli kırlenti ördüm dün internette görmüştüm henüz kenarlarını dikmedim ama sizlerle paylaşmakta sabırsızlandığım için böylece koydum.


 Nasıl olmuşmu sizce düğme yerine çiçekmi örsem diyorum ama karar veremedim henüz.Yalnız şişle örmek yordu beni onun için ikinci kırlenti tığdan başladım.Bakalım o bitince ne olacak o da akşama biter her halde.


Sonra bu minik buketlerden almıştım yemek masamı süslemek için onları minicik kovalara yerleştirdim,masanın üzerinde çok güzel duracaklar.Birde pembe yeşil mumlar aldımmı oh deymeyin keyfime.

Bunlardan da peçetelik yapacağım pembe organze kurdele almayı unuttuğum için bu gün yarım kaldı
ama nasıl olsa cuma günü bitmişini masamda göreceksiniz ALLAH izin verirse
E artık mutfağa geçip akşam yemeklerini koyayım,onlar pişerkende gelir sizleri ziyaret ederim
şimdilik hoşçakalıııııııııııııııııııııın


Ben yine geldim saat şu anda 8.45 yemek yapıldı yendi ve şu an itibarı ile ikinci uyduruk yastığımda bitti
yarın bunun altına yeşil bir kılııf dikmem lazım.Şimdi üçüncü yastığa başlıyorum.Onu yine şişle yapacağım her halde tığlaa biraz uyduruk oldu galiba:)
Olsun annem biten her iş güzeldir der buda öyle yada böyle bitti.
Bu sefer gerçekten kaçtım arkadaşlar

24 yorum:

  1. N kadar guzeller...elllerine saglik. Bir de amerikan servis yapiyorlar motifli harika gorunuyor yunden...elinden geliyor yapabilirsin muthis olur
    Sevgilerrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINDA BENİMDE AKLIMA GELDİ
      DAHA ÖNCE ÖRDÜĞÜM PAPATYALARDAN BİRAZ DAHA BÜYÜK YAPIP SERVİS YAPMAK AMA SONRA VAZ GEÇMİŞTİM
      ŞİMDİ SİZ DİYİNCE CESARET ALDIM
      BİR DAHAKİ MİSAFİREDE ONLARI HAZIR EDEYİM BARİ
      Bİ DEĞİŞİKLİK OLUR
      ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. turuncuyla yeşilin uyumuna bayıldım :)
    çok güzel olmuş...
    ablam ellerine sağlık...

    çiçekler zaten süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEĞENMENE SEVİNDİ
      AKŞAM ÜSTÜ BİR TANE DAHAA EKLEDİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Ne güzel şeyler yapmışsın öyle bayıldım çiçeklerde öyle eline sağlık ablacım:)süper süper..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AY CANIM TEŞEKKÜR EDERİM
      ZİYARETİN İÇİN TEŞEKKÜRLER
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. seyyah ablacım yayınladığın herşeye ayrıca göz atıyorum ellerine sağlık maharetli hatunsun maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDERİM
      ALLAH RAZI OLSUN
      HAYIRLI GECELEER

      Sil
  5. Ellerine sağlık.Güllerin pek şeker Seyyahım...Hepsi şık. Güle güle kullan.İyi akşamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDERİM
      BEĞENMENE SEVİNDİM
      HAYIRLI GECELEER

      Sil
  6. Hamarat seyyah örgü başında:)
    Kolaylıklar diliyorum ablacım.
    MUHABBETLE..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      ÖPÜLDÜN
      KAĞANIMIDA ÖP BENİM İÇİN

      Sil
  7. çok sevdimmmmmm yeşil ve turuncu harika bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEĞENMENE SEVİNDİM HAAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  8. Ellerinize sağlık, çok hoşlar..

    YanıtlaSil
  9. sengül ablacım masallah ne kadar beceriklisin ayrıca bence düımeler cok hos peceteligin bitsinde kolaysa bende yapayım öptüm görısuruz

    YanıtlaSil
  10. Bu senin uydurukların mı ablam, özendiklerin nasıl olur düşünemiyorum, kocaman bir MaşaAllah diyorum sana.
    Ayrıca hürmetli anneciğine katılıyorum, hiç bir el emeği asla ve kata uyduruk değildir, onalr birer göz nuru.
    Ve düğme işine gelince balım, bir düğme sever olarak, kesinlikle düğme çok hoş olmuş diyorum.
    Ellerine, emeklerine sağlık canım.
    Sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
  11. hepsi ne kadar hoş çiçekleri her zaman daha çok seviyorum düğmelerle hiç aram olmadı nedense : ) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  12. elinize emeğinize sağlık ne hoş olmuşlar cicili bicili,rengarenk şeylere bayılırım zaten :)

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık
    Ayrıca çiçekler çok çok hoş Ortama değişiklik katmış

    YanıtlaSil
  14. Seyyahım bir geldin pir geldin maşAllah :)
    Yokluğunu hissetmiyor değildim hani,ama olsun,senin canın sağolsun :)
    Bizim gönüllerimiz bir nasılsa.
    Ya işte diyorum hep,ben bi gelsem oraya,seni mutfağa bile sokmam hiç:)
    Herşeyin benden:)
    Gecen hayrolsun,günün hayırlara doğsun.
    Muhabbetle ablacım..

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık çok güzel olmuşlar çiçeklere ve kovalara ayrıca bayıldım...

    YanıtlaSil
  16. maşallah maşallah hiç boş durmak yok.
    :)

    YanıtlaSil
  17. maşşallah.. kırlentlere bayıldım. ellerine sağlık. düğmeli olsun bencee

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu