23 Şubat 2013 Cumartesi

ORTAYA KARIŞIK

                                                              YOĞUN GEÇEN GÜN


Bu gün çok yoğun geçti günüm.Çok sevdiğim bir arkadaşımda sabah kahvaltısında buluştuk,kahvaltı dedi isem anca brunch oluyor bizimki.Birbirinden güzel lezzetler vardı sofrada yalnız en çok dikkatimi çeken karnıbahar ve brokoli salatasının sosu oldu.Portakal suyu ,limon suyu balzamik sirke ve tabiki yağ.Yalnız portakal suyu inanılmaz yakışmıştı salataya.Aklınızda bulunsun yani.


Evet ikinci olarakda bu gün salacak sahilinde blogger buluşması vardı  MİNİK ATÖLYEM ağırladı bizleri,aynı zamanda Seçil'in doğum günüymüş bu gün çok güzel bir gün geçirdik.CADI KIZIN DIRDIRI,GULIHAN,GURME ŞİRİNE ve bir kaç arkadaş la daha tanıştık.Seçil' e teşekkür ediyorum.Hem tanıştık hemde kaynaşmış olduk.


Bu arada buluşma mekanımız çok güzeldi,özellikle manzarası


Ayrıca Seçilimiz bize minik süprizler hazırlamış.Kendi elleri ile lavanta kesesi dikmiş bize ve peçetelik hazırlamış çok hoş bir süprizdi.Ayrıca pastamızda çok lezzetliydi.


Eve geldiğimde bir süpriz daha karşıladı beni kitap yurduna sipariş verdiğim kitaplarım gelmiş.Şubat ayında nazara geldim hiç kitap okuyamadım daha doğrusu başladığım klasik bitmek bilmiyor.Araya biraz tarih sokacağım her halde.Şimdilik benden haberler bu kadar
Her keze hayırlı akşamlar

18 yorum:

  1. anlaşılan oki senin bizimle değil bizim seninle gezmemiz gerekiyo sengüül..bizim gezilerimizde bukadar eğlenceli arkadaşlar ve farklı tatlar yok:)sanırım babam yalnış bir tembihte bulunmuş...düşüniim bi bakiimmm..sengülün gittiği yeremi gidin dediydi acabaa:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAK BUDA OLABİLİR GÖNLÜM
      SEN UYKU SERSEMİ BELKİ YANLIŞ ANLADIN
      SEN BİR DAHA İSTİHAREYE YAT BENCE:)
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. Bloggerlığın hakkını veriyorsun vesselam:)
    Çok sevindim buluşanıza,hoşca vakitler geçirmenize:)
    Daim olsun inşAllah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ESTAĞFİRULLAH
      DAHA SİZİN GİBİ OLMAMIZ İÇİN BİR FIRIN EKMEK YEMEMİZ LAZIM
      CANIM
      ÖPÜLDÜN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  3. çok güzel bir gün olmuş canım afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım
      gerçekten güzel oldu

      Sil
  4. yoğun ama değmiş bu güzelliklere...hayırlı geceler

    YanıtlaSil
  5. Oyy oyy ne de güzel bir günmüş pek imrendim doğrusu... Brunch a mı imrensem o eve gelen yeni kitapların süprizine mi bilemedim! Mutluluğunuz daim olsun..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. o negüzel masa amaa :)
    güzel bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. hımm bu ara cafe onerılerı dıkkatımı cekıyor gıtmelı gormelı

    YanıtlaSil
  8. Harika bir gün geçirmişsiniz:)) Herşey çook güzel...

    YanıtlaSil
  9. Seyyah ablacığım seninle yakından tanıştığıma çok memnun oldum :)
    çok güzel bir gündü :)
    öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Güleryüzlü, şirin ablamız... Yüzyüze tanışmak güzeldi. Başka etkinliklerde görüşmek dileğiyle..

    Buarada topuzun meşhur oldu sayende ;) Öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ŞİRİNEM AL BENDENDE O KADAR
      BU ARADA İSMİNİN MÜSEMMASI SIN MAŞALLAH
      GÜLEN YÜZÜN SOLMASIN HİÇ

      Sil
  11. canım bende aynı keyfi aldım
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
  12. Gülmekten ağrıyan çenemi toplamam zaman aldı :))
    Gönüllü şöförlüğün için bir kaz daha kocamaaaaan teşekkür ederim can ablam, çok daha uzun soluklu ve güzel görüşmelerde tekrarına inşallah :)

    YanıtlaSil
  13. ne güzel haberler.
    sosu not aldım.
    severiim.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu