12 Şubat 2013 Salı

ORTAYA KARIŞIK



 Hayırlı akşamlar canlarım.Bir iki gündür malum teyzem bende misafirdi beraber gezdik,yemek yaptık,film seyrettik kısacası güzel zaman geçirdik.Nedense annem yada teyzem geldiği zaman ben çocukluğuma geri dönüyorum.Hiç uyumadığım kadar uyuyorum.Her halde kendimi emin ellerde hissediyorum kim bilir


Bürüksel  lahanasını ben kuşbaşılı  yada zeytinyağlı yaparım.Bu sefer teyzem sarmısaklı ve kıymalı yaptı gayet güzel oldu.Şef ahçı yanımda olunca bana sadece çıraklık düşüyor ama ben bundan hiç şikayetçi değilim.


 Hamarat teyzem yine bir şahaser örüyor.Tasarımı kendine ait.Bitince paylaşırım sizinle.Bu arada karamele ısınma turları var bizim huysuz kedimiz pek kimseye yanaşmadığı için çaktırmadan çaktırmadan yaklaşıyor


Her İstanbula gelenin uğrak yeri Kız Kulesi hava çok soğuk olduğu için kahve keyfimizi arabada yapmak zorunda kaldık.Yinede değdi.


Teyzem yine mutfakda bu seferde hamsi tava yaptı bize çok lezzetli oldu yanında da soğan salatası yemede yanında yat.Teyzemin yaptığı tüm yemekler sanat eseri gibi olur.Çok zevklidir bu konuda.Lale zamanı buluşmak üzere ayrıldık bu gün.

Güzel bir mevlana sözü ile yazılarıma son veriyorum.

Varlığınızda kıymetinizi bilmeyenleri ,yokluğunuzla terbiye edin .

//Hz . Mevlana
Bir tanede İmam Gazaliden


Kul ;
Sıkıntılıyken hoş ,
Kederliyken mutlu olmasını bilen kişidir.
Zira umutlar; umutsuzlukda gizlidir..! İmam-ı Gazali r.a .

HEPİNİZE HAYIRLI GECELER




30 yorum:

  1. Canım Seyyah'ım teyzen çok tatlı,sevecen bakmış ne kadar sıcak biri çok selamlarımı iletirsen sevinirim.Ama daha çok var lale zamanına kadar özlersin teyzeni canımmm çok öpüyorum.Sevgilerimi yolluyorum sana ,teyzene,kızına kediciği de azcık mıncıklayın benim içnde olmaz mı?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HİÇ MERAK ETME VİŞNEM İLETİRİM
      EVET TEYZEM ÇOK KAFA KADINDIR
      İYİ ANLAŞIRIZ
      HAYIRLI SABAHLAR Bİ TANEM

      Sil
  2. hamsiler nefis görünüyor teyzenizin ellerine saglik ablam coktandir izliyorum öyle uzaktan nasip olmadi yazmak masallahin var cogu zaman yetisemiyorum hizina bu gün bari bir selam yazayim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE ÇOK SEVİNDİM YORUMUNUZA
      NE BİLEYİM YORUM GELİNCE İNSAN DAHA BİR AZİMLENİYOR
      CANIM HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  3. Maşallah Seyyah'ım teyzen ne kadar tatlı kızınız da öyle:))hamsi tavada harika görünüyor teyzenin eline sağlık canım:) sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ELİF'İM TEŞEKKÜR EDİYORUM
      GÜZEL YORUMLARIN İÇİN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. Teyzen tam kafa dengi, belli oluyor sevgili Seyyah Gül ablacığım:)
    Allah hayırlı uzun ömürler versin, Maşallah diyeyim, çok enerjiksiniz★☆★

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖYLEDİR BENİM TEYZEM KÜÇÜK İLE KÜÇÜK
      BÜYÜK İLE BÜYÜK OLUR
      SAĞOL GÜZEL YORUMLARIN İÇİN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  5. güzel bir buluşma olmuş. hamsi şahane. teyzeye selamlar benden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SELMA'CIM TEŞEKKÜR EDERİİM GÜZEL YORUMUN İÇİN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  6. hamarat ,güleryüzlü teyzeye hürmetler benden.(teyzeleri çok severim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  7. Allah uzun ömür versin.Teyze anne yarısı.Güleryüzlü maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      GERÇEKTENDE ÖYLE
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  8. afiyetler olsun , insan sevdiğiyle olunca herşey tatlı:)9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE ARKADAŞIM
      HAYIRLI SABAHLER

      Sil
  9. güzel bir aile tablosu o arabada kahve içme ve balıklar görüntüsünü çekemedik orta yerimizden çatladık canım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇATLAMAYIN GÜLÜM
      ATLAYIN GELİN BANA AYNISINI YAPALIM:)
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  10. teyzenin ellerine sağlık ablacım..
    yemekler harika görünüyor özellikle hamsiyi görünce acaip canım çekti azıcık yollasan...
    sevgiler benden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEMEN Bİ TABAK GÖNDERİYORUM
      AFİYET ŞEKER OLSUN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  11. hamsi tavayı görünce çok fena oldum :))
    afiyetler olsun ablam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  12. amaannn manzarada süper,hamsi tavada :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER TATLIM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  13. Teyzenin karşısında saygıyla eğiliyorum. Brüksel lahanası sarımsaklı ve kıymalı fırında mı pişti acaba? Ya şu Brüksel lahanasıyla bir şekilde barışmak istiyorum onun için bu gayretim.Sizin evde bence teyze gelmeden ve gittikten sonra tartılın. :)) Hamside nefis gözüküyor. Tam zamanı hala pahalı ve küçükler ama en lezzetli zamanı. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İLHAN BEY ÖNCE BİR HAŞLADIK
      GAZI ÇIKSIN DİYE SUYUNU DÖKTÜK
      SONRADA TENCEREDE PİŞTİ
      HAMSİLERİMİZE GELİNCE ALIRKEN PEK DİKKAT ETMEMİŞİZ
      DEDEDEN TORUNA HER BOYU VARDI MAŞALLAH
      ONUN İÇİN ŞEKLİ PEK DÜZGÜN OLMADI
      AMA LEZZET MÜKEMMELDİ
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  14. İmrendim size:))) Allah sizlere sağlıklı uzun ömürler ve beraber olacağınız nice güzel günler versin.
    Bu arada hamsilerde aklım kaldı:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM
      HEMEN Bİ TABAK HAMSİ GÖNDERDİM SİZE :)
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  15. bütün haberler fotolar çokooş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER DEEPSİ
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu