11 Şubat 2013 Pazartesi

MİMLENMİŞİM HABERİM YOOOOOOK




DEEPSİİİİİİİİİ   BENİ MİMLEMİŞ  
Mim: Hangi şekilde kitap okumayı seversiniz?

Aslına bakarsanız deepsi ile epey ortak noktamız var bu konuda.Her yerde her şekilde kitap okuyabilirm.Seyehate çıkarken valize önce kitabım sonra elişimi koyarım,hastaneyemi gidiyorum hemen çantama kitap,vapuramı bineceğim gezmeyemi gideceğim her halikarda kitabım yanımda olur.Halepden öteye yol gider misali kitap konur çantaya.Olurda başka yere giderim kitap okuyasım gelir ,ne olur ne olmaz kitap yanımda



 Bu arada her odamında kitabı vardır benim misafir odamızda daha ziyade dini kitaplarım olur.Genelde ibadetimizi o odada yaparız,o tarz kitaplarımı onun için orada okurum.Yatağımın başında okuması hafif çerezlik kitaplarım olur.Oturma odamda ise romanlarımı okurum genelde.
Arabamda bile kitabım vardır benim.Bazen kendimi kaptırıp uzun kırmızı ışıklarda bile okuduğum oluyor.
Anlayacağınız her şart ve koşulda havada karada elimden gelse denizde kitap okurum ben.

Bu MİM bana biraz kolay geldi bende iki  soru ekleyeyim dedim.

2-HAYALİNİZDEKİ KÜTÜPHANE NASIL OLMALI



Bu ara ben bu kütüphane ye kafamı takmış vaziyetteyim iyi bir marangoz bulursam oturma odamın duvarına böyle bir kütüphane yaptırmayı isterim doğrusu



Buda internette gördüğüm ilginç kütüphanelerden biri.Renk benim odama çok uyuyor ama çok rahat gözükmüyor.

3-KİTAPLARLA İLGİLİ GÜZEL SÖZLER PAYLAŞIRMISINIZ.


"Kitaplar soğuk ama, güvenilir dostlardır."
Victor Hugo

"Kitapları seviyor musunuz öyleyse hayatınız boyunca mutlu olacaksınız demektir."

Jules Chore


"İyi kitaplar okumayan adamın okumuş olmasıyla cahil kalması arasında hiçbir fark yoktur."

Mark Twain

SEYYAHDAN HEPİNİZE BOL KİTAP OKUMALI GÜNLER

MİMLENENLER
ÖNCELİKLE ARZU EDEN HER KEZ
SONRASINDA DA
GURME ŞİRİNE,FESTİGAN,DEĞMESİN YAĞLI BOYA,UMUT SEPETİ,VİŞNAP,SADET YUMAK,SİYAH KUĞU,OKUYAN,KİTAP EYLEMCİSİ,SİBEL ÖZMEN,KARDELEN SEZGİN,ELMALI KURABİYE,PEMBE KEKİK,CİZEL PEZUK,BANUCA,MUTLULUKLAR SOKAĞI,ŞULE,PEMBE DENİZ
RİCAMDIR.YAPABİLİRLERSE MEMNUN OLURUM



23 yorum:

  1. ablam fotolara bayıldım :)
    çok güzel cevaplar vermişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beğenmene Seyindim Hayırlı Geceler

      Sil
  2. Kitap benim içinde vazgeçilmez. okurken sanki bu dünyada değilim (bitince kendine gelmek kötü :(( ) İlk kitaplığı istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel değil mi
      Beğenmene sevindim
      Hayırlı Geceler

      Sil
  3. Ben de mimlenmişim meğersem ,benim de haberim yok :))
    Senin kitap hayranlığına hayranım ben.
    Senin evinde mutlaka devasa bir kütüphane olmalı,sen iyi bir marangoz bulup şahane bir tasarım yaparsın :)
    Ne keyifli olur sonra orda yaşaması.
    Rabbim gönlüne göre versin inşAllah.
    Öpüyorum Seyyahım,mimini yanıtlamak isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güzel iltifatların içinteşekkürler
      Unutma heeee minini yapmayı
      hayırlı geceler

      Sil
  4. hehee çok tatlı yanıtlamışsın.
    ivit binim gibi sen de her yere kitapla.
    kitapsız ben de kendimi eksik hissediyorum.
    ay şimdi napcam kitabım yok diyorum.
    :)
    evet sana kocamaaan bi kütüphane lazım ki.
    :)
    her yerin kitabı ayrı ha.
    sevdiiim.
    sözler ise evet katılıyorum çok ama çok.
    :)
    bak son yazdığım kitap çok çok iyi.
    onu da kaçırmaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hım Cevap Iarimı beğenmene Seyindim
      yorum yazmadım daha sana
      ama bende
      somonsormayı düşünmüştüm
      dediğin
      kitap için
      OZaman listeye alıyorum
      zaten


      Sil
    2. 'konu su çok ilginç geldi
      hayır
      geceler

      Sil
  5. Güzel bir mim, eklediğin iki soru da pek güzel olmuş.
    Cevaplarını keyifle okudum.
    İlk fırsatta cevaplayacağım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim tatlım beğenmene Bende senin Mimi merakla bekliyorum hayır geceler

      Sil
    2. Çok büyük bir keyifle cevapladım. Tekrar teşekkürler.
      http://moonlightcat13.blogspot.com/2013/02/kitap-okuma-sekilleri.html
      Sana da hayırlı geceler canım.

      Sil
    3. Canım Çok teşekkür ederim
      Hemen ziyaretine geliyorum
      Hayırlısabahlar

      Sil
  6. Ekledigin sorular coook sahane ne yapmali ben dun cevapladim bu mim'i bir daha mi yapsam :)
    Kirmizi isikta cok durma ;)
    Operim,severimmmmmmmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen yorma kendini
      Bir ara gürelbir. kütüphane resmi paylaşırsın olur biter
      Hayırlı Geceler
      Bitanenem

      Sil
  7. KEYİFLİ BİR YAZI KİTAP OKUMAYI ÇOK SEVERİM YAZININ BÖLÜMLERİNDE KENDİMİ BULDUM MESALA YOLCULUK YAPARKEN KİTAP OKUMAK :) HER ZAMAN ÇANTAMDA BİR KİTAPLA GEZERİM ARKADAŞIM BENİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM NE GÜZEL ORTAK YÖNLERİMİZİ BULUYORUZ
      TEŞEKKÜRLER ZİYARETİN İÇİN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  8. Ben de mimlenmişim teşekkür ederim,daha yeni blogger olduğum için yeni yeni öğreniyorum.Cevaplarını keyifle okudum,resimler harika
    pembe-siyah kütüphaneye bayıldım süper bir hayalgücü.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERAKLA BEKLİYORUM TATLIM CEVABINI
      TEŞEKKÜRLER ZİYARETİN İÇİN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  9. Son resim dikkat çekici keşke o vaziyet okusak dursak canım mimlemişsin teşekkürler bir ara cevap yazaçağım öptüm canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN TEŞEKKÜR EDERİM ZİYARETİN İÇİN
      DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  10. merhaba bende kitap okumayı çok seviyorum bu yüzden başlık hemen dikkatimi çekti:)ayrıca çantasından kitabını eksik etmeyenlerdenim:)blogunuzu çok beğendim:)iyi günler

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu