9 Şubat 2013 Cumartesi

HÜKÜMET KADIN


Midyat'ta yaşayan, 8 çocuk annesi Xate okuma yazması olmayan bir kadındır. Fakat çevresindekilerden tek farkı kocasının Midyat Belediye Başkanı olmasıdır. Bir gün, hiç beklenmedik biçimde kendisini Midyat'ın Belediye Başkanı olarak bulur! Ev kadını olarak ne kadar işinde iyiyse, çocuklarına rağmen Başkanlığı da o kadar iyi götürmeye niyetlidir.
Kısa zamanda 'Hökümet' gibi kadın olduğunu kanıtlayan Xate, her türlü problemi de kendi kadınca yöntemleriyle çözmenin yolunu bulur.Artık sadece Midyat halkı için değil, ülkedeki diğer insanlar için bile hayat eskisi gibi olmayacaktır.
Ünlü oyuncu Sermiyan Midyat'ın yazıp yönettiği komedi filmi Güneydoğu'da yaşayan ve görev yapan ilk kadın belediye başkanının, sekiz çocuklu Xate'nin hikayesini beyazperdeye aktarıyor. Çekimleri Mardin'in Midyat ilçesinde gerçekleştirilen filmin başrollerinde Demet Akbağ, Ercan Kesal ve Bülent Çolak bulunuyor...



Gelelim seyyahın düşüncelerine doğrusunuz isterseniz ben çok beğendim hem doyasıya güldüm hem doyasıya ağladım.Duygu yüklü bir film.Ben çok beğendim.Sizlerinde beğeneceğini ümit ediyorum


SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI GECELER DİLER

16 yorum:

  1. Canım Seyyahımm benimde çok ilgimi çekti.Güzel bir filme benziyor da beni endişelendiren tek konu şivelerini,lehçelerini zor anlıyorum ne diyor diye ben anlayıp çözene kadar filmle kopukluk yaşarım .Ama yine de görülesi bir film.Demet Akbağ'ın sanatını çok severim.Düşünüyorum gidip seyretmeyi canımm sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEN YİNEDE TAVSİYE EDERRİM
      GERÇEKTENDE ÇOK GÜZELDİ
      HAYIRLI PAZARLAR BİR TANEM

      Sil
  2. Henüz burada gösterim de degil,ilk firsat da ben de izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH KISA ZAMANDA GELİR
      ÇOK GÜZELDİ GERÇEKTEN
      HAYIRLI PAZARLAR

      Sil
  3. heeey sevindim sinemaya gitmene.
    sevmene ağlamana gülmene de.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ŞEYTANIN BACAĞINI KIRDIM DEEPSİ
      NİHAYET
      ÇOK GÜZELDİ:)
      HAYIRLI PAZARLAR

      Sil
  4. Komik kadın ya :)) izlemek lazım derhal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE HEM KOMİK
      BİR O KADARDA İYİ ROL YAPIYOR
      HEM AĞLATABİLİYOR HEM GÜLDÜRÜYOR
      İYİ PAZARLAR

      Sil
  5. Ben de dün yeğenim ile gittim muhteşem bir film.. kadro, senaryo harika.. şiddetle tavsiye ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE ŞİDDETLE KATILIYORUM SANA ESİN CİM HAYIRLI PAZARLAR

      Sil
  6. ben bu filmi bu kadar beğenmedim açıkcası..çok fazla sosyal mesaj vardı filmin tadını kaçırmış..Bir de şu peçeli kadınları tanımama bölümleri ne saçmaydı..resmen bilinçaltı çalışmasıydı..ben beğenmedim Türk filmlerine karşı umudum bitmek üzere..

    ha bi de cem yılamazın son filmine biraz moral depolamaya gittik,ama pişman oldum..dini konularda insanların bu kadar kolay alay konusu çıkarmaları ve müslüman bir ülkede olmamıza rağmen islamın beş şartın iletişimin beş şartı diye değiştirip saçma sapan bi mevzuya uyarlaması beni üzdü..salonda sessizlik oldu kimse gülmedi belli ki herkes gerildi..değerler diye bi kavram var ve şaka yapılmayacak kadar değerli mevzu bunlar..keşke daha duyarlı olsalar..

    nacizane fikrim tabi..sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. İnsanlar sosyal mesajlardan niye bu kadar korkuyorlar anlamak mümkün değil. Kutluyorum seni bu filme gittiğin ve beğendiğin için.
    Cem Yılmaz'ın filmini bile beğenmeyen ve gülemeyenler var baksana. Filmi gerçek zannediyorlar ve her zaman gergin yaşamaya mahkumlar.

    YanıtlaSil
  8. Ben daha gitmedim ama tv. programlarında film hakkında ki tanıtımları izledim ve kesinlikle gidilip görülmesi gereken bir film olduğuna inandım.Senin yorumundan sonra kesinlikle görülecek:)))sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. demet akbağ ın oyunculuğunu severim ;) filmi de merak eiyordum doğrusu,yorum için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. bu filmi merak ediyorum gerçekten güzel yorumlar aldım hep gitmek lazım :)
    ziyaretinize mutlu oldum,takipçinizim,sizide beklerim takipçim olursanız bol bol görüşelim bundan böyle sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Bu filmin nasıl olduğunu merak ediyordum bende :)
    İnternette mi yoksa sinemada mı izledin Seyyah teyze?

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu