8 Şubat 2013 Cuma

HAYIRLI CUMALAR



Kıyâmet günü her merhalede bana en yakın olanınız, dünyada bana en çok salât ü selâm getireninizdir. Kim Cuma günü ve gecesi bana salât ü selâm getirirse, Cenâb-ı Hak, onu, yetmişi âhiret, otuzu dünya ihtiyaçlarından olmak üzere, yüz hâcetini giderir. Sonra Allah bir melek vazifelendirir; size nasıl hediyeler gelirse, o melek de kabrime gelir, bana salevat getirenin -adını, nesebini kabilesine kadar- haber verir; Ben de beyaz bir deftere yazarım. (C.1,S.116/9)


CUMANIZ MUBAREK OLSUN ARKADAŞLAR

24 yorum:

  1. Allahümme salli ala Muhammedin ve ala ali Muhammed...
    Hayırlı cumalarımız olsun ablacığım...

    YanıtlaSil
  2. Sana da hayırlı ve huzurlu Cumalar olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM.ALLAH RAZI OLSUN

      Sil
  3. seninde cuman mübarek olsun Allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı cumalar ablam...
    fotoyada bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SANADA GÜLÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜM

      Sil
  5. Sevgili Seyyah Gül,
    Sağol, sana da dualarının kabul olduğu kendini daha iyi hissettiğin bir cuma diliyorum...
    Sevgilerimle♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  6. Hayırlı cumalar ablacım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM
      CANIM BENİM SAĞOLASIN

      Sil
  7. Hayirli cumalar ablacigim....

    YanıtlaSil
  8. hayırlı cumlar ablacım..
    ne tatlı resim öylee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENE SEVİNDİM GÜLÜM
      HAYIRLI CUMALAR

      Sil
  9. Resim tatli,sozun tatli,duan tatli..
    Allahümme salli ala Muhammedin ve ala ali Muhammed..
    Allah razi olsun ablam..

    HAYIRLI CUMALAR>.

    YanıtlaSil
  10. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
    ÖPTÜM SENİ KOCAMAN

    YanıtlaSil
  11. Canım Seyyahım Gülüm hayırlı cumaların olsun.

    YanıtlaSil
  12. fotoya bayıldım sizede hayırlı cumalar..(gec oldu ama:)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu