24 Şubat 2013 Pazar

CANIM ÇOK SIKKIN



Evimi çok seviyorum geniş rahat ulaşımı kolay ama şu ustalardan çekdiğimi hiç kimseden çekmedim.Bitip tükenmek bilmeyen bir sıkıntı yaşıyorum.Alt kattaki komşumun banyolarına su akıyormuş.Ne var bunda diyeceksiniz usta çağırırsın olur biter .Demesi kolay ama bende bitmiyor.Usta çağırıyorum her defasında bir başka yeri kırıyorlar,bazan gerekli olmyana yerleride kırıyorlar hah tamam halloldu diyorum,beş bilemediniz altı ay sonra tekrar alt komşum arıyor yine akıyor.

Artık öyle bir hal olduki komşum aradığı zaman başka bir şey olsa bile neresi akıyor yine diye açıyorum telefonu.Ve korktuğum son bu akşam yine başıma geldi.Komşum gayet sinirli bir şekilde iki banyonunda aktığını söyledi oturdum bir güzel ağladım.Sonuçta kim komşusuna zarar vermek isterki her iki tarafada maddi manevi yıkım.Ona su akıyor benimde evim yıkılacak.Bir kaç sene önce tadilat yaptırdım jakuziler kondu her şey dört dörtlük ama benim kabusum yine bitmedi.
Uzattığımın farkındayım ama çok canım sıkılıyor.Hem suçlu durumuna düşüyorum hem çaresiz kalıyorum.Bakalım bu gün yine usta çağırdım ne olcak nereler yıkılacak hadi yıkıldı fayda verecekmi vermeyecekmi belli değil.
Artık kafayı yiyeceğim.Artık benim işim ustanın insafına sizin dualarınıza kaldı.

32 yorum:

  1. benim için imza gününe gidip kitap imzalattığın muhyiddin şekür vardıya onun ilk kitabı su üstüne yazı yazmakta patalayan su borularıyla ilgili bir sınavı vardı, eğer o kitap elinde varsa bir göz atabilirsin, allah yardımcın olsun ablacım

    YanıtlaSil
  2. Allah kolaylık versin gerçekten çok zor iş bu ustalarla uğraşmak, biz de pek çok tadilat yaptırıp usta problemleri yaşadık. İnşallah kısa sürede kurtulursunuz bu dertten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDEİM.ALLAH RAZI OLSUN

      Sil
  3. Allah yardımcın olsun,tadilat işleri çok zor
    ustalarla uğraşmak da bir o kadar zor.En kısa zamanda halletmen dileğiyle kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK ZOOOOOOOOOR ÇOK ZOR
      TEŞEKKÜRLER

      Sil
  4. sENİN BU DURUMUNU EN İYİ BEN ANLARIM HERHALDE:(
    HAKİKATEN ÇOK CAN SIKICI BİR DURUM,AMA SAĞLIK OLSUN,BİR ŞEKİLDE HALLOLUR..sEN ÜZME TATLI CANINI..
    TEZ ZAMANDA ÇÖZÜLÜR İNŞALLAH.
    ALLAH YARDIMCIN OLSUN ABLACIM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET SEN İYİ BİLİRSİN BU İŞLERİ :)
      DUA ET BANA

      Sil
  5. sıkayın canınızıı,,oluyorr bir şekilde...
    ,allahh kolaylık versin ablacımm.:)
    Enn çok korktuğum tadilat benimde..
    maddi manevi zorluyor insanı hakikaten.
    umarım sağlam bir usta çıkar karşınıza ve sorunu bir an önce çözümler..
    muhabbetle ablacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OLUYOR OLMASINDA
      ZOR OLUYOR BE GÜLÜM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. Allah yardımcın olsun canım:(( çok zor bir durum hakikaten..İnşallah bu kez sorunu tamamen çözerler de biter tamir işlerin ...Ne diyeyim canını sıkma yine de sen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER CANLARIM GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. Allah kolaylık versin seyyahcım..Banyonun akması çok zor bir durumdur bilirim..Fayanslar kırılır aynısı yerine konulamaz..Banyoda tipsiz fayanslar olur..
    Dediğin gibi maddi manevi zarar..
    İnşallah çok büyük sorun yoktur kırmaya dökmeye gerek kalmaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA BİR USTA GELDİ SORUN YOK DEDİ
      AMA KOMŞUMUN İKNA OLACAĞINI SANMIYORUM

      Sil
  8. La havle bir banyo kaç kere kırılır. Allah sabırlar versin size . Bizde de yıllardır çatı sorunu var ev sahibi çok umursamaz. Çatı yaptı ama işe yaramaz. Çıkıp çatıda su süpürüyorum yağmurlu günlerde akmasın odam diye :( Taşınacağız ama Rabbim henüz nasip etmedi sizde dua edin bir an önce ev bulalım hayırlısı ile. Allah yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SEN BANA BEN SANA DUA EDELİM O ZAMAN
      BAŞKA ÇARE YOK
      HAYIRLI AKŞAMALR

      Sil
  9. Allah yardımcın olsun canım apartmanların gelen sorunu bu,kolay gelsin canım senin adına çok üzüldüm:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE
      İYİ İŞÇİLİKDE YOK
      ARTIK İYİ USTA DA YOK
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun. Aynı sorun bizde de var ilkinde Banyonun duvarını kırmak zorunda kaldık ikincisi hala bulunamadı. Galiba küveti tamamen sökmemiz lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BULUNMUYOR BULUNMUYOR
      BULUNSA ONADA RAZIYIM
      SAĞOL CANIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun. İnşallah gelen usta sorunu kökünden halleder de bir daha aynı sıkıntıları yaşamazsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DOĞRU DÜRÜST BİR USTA BULABİLSEK KEŞKE
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  12. Iste..kim kime neyi nasil anlatsin,sen uzgunsun komsu rahatsiz her iki taraf da hakli..
    O ustalardan garanti al ablam,nasil olacak diye soracak olursan bilmiyorum ama hem garanti hem de fis iste!..
    Izolasyonda mi bi sorun var anlamiyorum cok rahatsiz edici bi durum,insan kahrolmaz mi ya?..
    Allah kolaylik versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH ABLACIĞIM BURADAKİ USTALARDAN GARANTİ FELAN ALAMIYORSUN
      KEŞKE OLABİLSE
      ARTIK UYKULARIM KAÇIYOR İNANINKİ
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

      Sil
  13. Evet gerçekten çok iç sıkıcı bir durum. Ama artık herşeyin kolayı var. Şimdi tesisatçılarda bir alet var. Onu tutuyorlar ve sorunun nerede olduğunu hemen bulup yalnızca o kısmı kırıyorlar. Zaten banyonuzu nereye yaptırdıysanız o ustayı çağırmanız en iyisi. Çünkü yazdığınıza göre daha çok yeni yapılmış. Mutlaka onlar bulup tamir etmeliler üstelik ücret almadan....
    Bütün bunları nereden mi ? biliyorum. Çünkü eşim yapı malzemesi satıyor ve dekorasyon işi yapıyor:)
    Allah yardımcın olsun canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NAZLIGÜLÜM GEÇEN SENE O DA GELDİ TAMAMEN FARKLI YERİ KIRDI
      BURDA DEĞİLMİŞ DEDİ VE GİTTİ
      YİNE PARA VERMEK ZORUNDA KALDIM
      ÜSTELİK KIRDIKLARI YERİDE TAMİR ETMEDİLER
      HİÇ ŞANSIM GÜLMEDİ BENİM USTALARDAN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  14. ustalar öyledir canım birde ustanın iyisi fazla malzeme çıkarır kolay gele

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İYİSİNİ BULSAM MALZEMEYE RAZI GELECEĞİM CANIM BENİM
      CANIMA TAK ETTİ ARTIK
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  15. amaaan...apartman hayatının zorlukları işte bu, az mı yaşadım ben de :(
    Üst katların ikisinden de ayrı ayrı zamanlarda bana böyle su aktı, yaptırtana kadar sinir harbi, sonra bu defa yan daireden sızıntı, sonra giriş katındayım ya, kanalizasyon borusu çatlamış, gene bana aktı mı.... Dedim gecekondu olsun müstakil ev olsun, işte öyle geldim bu dağ başınaaaa :)) Darısı başına diyeyim miii :))

    YanıtlaSil
  16. ay üzülme yahu her zaman oluyor ki böyle şeyler.
    geçenlerde evim göl gibi oldu.
    alt katın balkonu tıkanmış.
    ben evde yokken benim balkona su dolmuş, alt katın tıkanmış borusundan, ordan evin içine geçmiş.
    bir günde boşalttı iki adam benim evi.
    bir haftada kurumadı.
    oluyo böle şeler.
    :)

    YanıtlaSil
  17. Offf Seyyahım canım çok geçmiş olsun canını sıkma desem sıkılmayacak gibi değil ki bak ben de biz de hepimizde aynı sorunlar var.Bizde eline tornovida çekiç balyozu alan ustayım diye ortalıkta geziniyor.Tek amaçları bir işi düzgün yapmak değil nasıl parayı alır gideriz canım Rabbim kolaylıklar versin öptüm.

    YanıtlaSil
  18. Ah güzel kardeşim, öncelikle çok geçmiş olsun.
    "Bir kötünün kırk iyiye zararı vardır" derler, piyasa iş bilmeyen, eline bir kaynak makinesi ile pense alınca tesisatçı oldum zanneden insanlarla doldu maalesef.
    Benim eşim 35 yıldır İstanbul piyasasında tesisat ustalığı yapıyor, eskiden demir borular diş açılarak çok zahmetle bağlanırdı ve gerçek ustalar bu işi yapardı.
    Son 25 yıldır plastik borular çıktı sadece o boruya özel kaynak makinesi ile 1 günde bütün dairenin tesisatını bitirmek mümkün oldu.
    İş bu kadar kolaylaşıncada ortaya fazla donanımlı olmayan tesisatçı! geçinenler çıktı.
    Tesisatçılık bir tek boru kaynatmakla olunmuyor, sonra böyle ustalık gereken işler gelince ya yapmak istemiyorlar yada başarılı olamıyorlar.
    Sonra herkes ustaları kötü biliyor.
    Bu tesisatçı! geçinenlerden bizde çok muzdaribiz, piyasayı çok kötü etkiliyorlar.
    Bu arada;
    Geçen ay benimde üst katımdan banyoma su aktı, içinde oturan kiracıya söyledik, güya bir usta getirtti ama sorun çözülmedi.
    Yeni gelen tesisatçıya eşim yol gösterek "sorun şu olabilir" dedi, onlarda ona göre tesisatı yaptılar ama şu anda banyomun tavanı çok fena bir halde, şimdi kurumasını bekliyoruz mecburen boya ve macun işlerimiz olacak.
    Not;
    Bazen sorun patlak borudan değil, yer karolarının arasından giden su da olabiliyor.
    Yerlerin derzlerini de kontrol ettirebilir, derz dolgusu yaptırabilirsiniz.
    Bende bu konuda ne kadar doluymuşum destan gibi yorum yazmışım : )

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu