5 Şubat 2013 Salı

BİTEN KİTAPLAR


Dilekler, içtenlikle istenince gerçekleşen hayallerdir…
Hayata yeniden tutunmak için önünde yirmi dilek duruyordu… Kâğıda döktüğü yirmi hayal…
Acı çekmektense geleceğe umutla bakmasını sağlayacak yirmi ihtimal…
Artık bir sonraki güne güzel duygularla başlamak için hazırdı, çünkü gerçekleştirmesi gereken hayalleri vardı. Çünkü hayat her şeye rağmen yaşamaya değerdi…
Hayatınızda çok isteyip de gerçekleştiremediğiniz şeyler mi var?
O halde hemen kâğıdınızı kaleminizi alın ve dilek listenizi hazırlamaya başlayın…

“En katı yürekli okuyucular bile kendilerini bu umut dolu romandaki unutulmaz karakterler için gizlice gözyaşlarını silerken ve kendi dilek listelerini hazırlarken bulacaklar.”
Booklist

“Konu özel, unutulmaz bir yer ve onurlu, güçlü karakterler yaratmaya geldiğinde kimse Debbie Macomberdan daha iyi olamaz.”
BookPage

“Macomberın kullandığı dil ve olumlu anlatımı sizi sevdiğiniz koltuğunuz kadar rahat ağırlıyor.”
Publishers Weekly

“Debbie kalbini kâğıda işlemiş. Sonuç ise muhteşem!”



Baskı Yılı: 2012
Sayfa Sayısı: 240
Dili: Türkçe
Yayınevi: Martı Yayınları


Bazı insanlar, hayatın güzel olduğunu hatırlatmak için vardır...

Gözlerini kaldırdığında bakışları Lillianınkilerle karşılaştı.

Sesi şaşkınlıktan titriyordu; "Ne kadar da büyümüşsün..."

Henüz sekiz yaşındayken, içine düştüğü bunalımdan kurtardığı annesinin ona söylediği sözlerdi bunlar. O günden sonra Lillianın tek amacı; Mükemmel Fikiri gerçekleştirip açtığı yemek okuluyla kimi yalnız, kimi hayata küsmüş, kimi kendinden vazgeçmiş insanlara hayata umudun penceresinden bakmalarını sağlamak olur.

Lillian, herkeste olan ama henüz kimsenin fark etmediği bir gizemi paylaşmak için hazırdır artık...

Bazen eksik, bazen fazla, bazen tam kararında...
Tıpkı hayat gibi aslında...


mart menekşelerini alırken bu kitap da ilgimi çekmişti ve hemen atmıştım sepetime. daha önce dedim ya çerezlik kitaplarım var diye bu da onlardan bir tanesi.
zaten sayfa sayısı az ve her karaktere ayrı bölüm yazılmış.
eğer küçük mucizeler dükkanını okuduysanız bu kitabın onun bir benzeri olduğunu göreceksiniz. küçük mucizeler dükkanında örgü ile insanlar bağlanıyordu birbirine burada da yemek yapma ile bağlanıyorlar.
dedim ya çerezlikler kategorisinde bir kitap oldu benim için güzel zaman geçirebileceğiniz bir solukta biten bir kitap :)

GELELİM SEYYAHIN YORUMUNA 
İKİ KİTAPDA BİRBİRİNDEN GÜZEL KOLAYLIKLA OKUNABİLECEK OKUYUNCA ZEVK VERECEK KİTAPLAR.KENDİNİZDEN ÇOK ŞEY BULACAKSINIZ.BAHARAT KOKULU HAYATLAR KİTABINI OKUDUKDAN SONRA  BAHARATLAR HAKKINDA NE KADAR AZ ŞEY BİLDİĞİMİ FARK ETTİM VE BU ARALAR MUTFAKDA YENİ BULUŞLAR YAPMAKLA MEŞGULÜM.SEYYAHIN MUTFAĞI ÇOK YAKINDA BURALARDAAAA
DERMİŞİİİİİİİİİİİİİM.
  HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER

10 yorum:

  1. Bu serinin hepsini okumalıyım ben de,hakikaten çok akıcı ve güzeller.
    İyi okumalar seyyahım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCEDE OKU ÇOK KEYİF ALACAKSIN
      SEVGİLERLE

      Sil
  2. Ne güzel kitaplar okumuşsun okunacaklr listeme aldım.paylaşımın için sağol.Seyyahın mutfağını bekliyoruz bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BUNLAR BÖYLE SAKİNLEŞTİRİCİ RAHATLATICI KİTAPLARDI

      EN KISA ZAMANDA OKU BENCEE
      MUTFAĞI BENDE BEKLİYORUM HADİ HAYIRLISI

      Sil
  3. Baharat kokulu hayatlarini merak ediyordum, almadim...baharatlara fena halde merakliyim...iyi oldu bu post canim...eline saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINDA BİRAZ İTALYAN MUTFAĞI GİBİ GEELDİ BANA
      BİZİM PEK KULLANMADIĞIMIZ ŞEYLERDE VAR
      AMA İNSANA ÇOK GÜZEL FİKİLER VERİYOR
      TEŞEKÜRLER ZİYARETİN İÇİN
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. maşallah maşallah.
    ikinci kitap bende de listede hımmm.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU AARA HIZIMA BENDE ŞAŞIYORUM
      BU GÜN İTİBARI İLE OCAK BAŞINDAN BERİ ON KİTAP OLDU
      BU SENE İYİYİM:)

      Sil
  5. Bir dilekle başladı her şey i okudum. Yazarın okuduğum üçüncü kitabı. Gerçekten çok kolay okunuyor.
    Sana bir şey soracağım bence bilirsen sen bilirsin bunu. Muhteşem Yüzyılda İbrahim öldürüldükten sonra padişah mevlüt okudu. 1- O tarihte mevlüt yazılmış mıydı? 2- Hem öldür, hem mevlüt oku mübah mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAHARAT KOKULU HAYATLARIDA TAVSİYE EDERİM
      TAM SİZE GÖRE
      GELELİM SORDUĞUNUZ SORUYA
      MEVLÜT 1409 DA YAZILMIŞ
      MUHTEŞEM SÜLEYMAN TAHMİNİM 16 YÜZYILDA YAŞAMIŞ
      AMA MEVLÜTÜN BESTESİ 17 .YÜZYIL
      YANİ MEVLÜT YAZILMIŞ AMA O YILLARDA BESTELENMEMİŞ
      YANİ FİLMDE BİR ÇOK SAHNEDE OLDUĞU GİBİ ODA FİLM İCABI
      BENDE TAM BU ARALAR GERÇEK OSMANLI TARİHİ HAKKINDA KAYNAK ARIYORDUM
      YAPTIĞIM ARAŞTIRMALAR SONUCU EN DOĞRU BİLGİLERİN OSMANLI TARİHİ HAKKINDA İSMAİL HAKKI UZUN ÇARŞILI NIN YAZDIĞ
      6CİLTLİK OSMANLI TARİHİ
      RAHATSIZLIĞIM YÜZÜNDEN ALAMADIM EN KISA ZAMANDA ALIP BAŞLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM
      MALESEF DİZİLERDE REYTİNG KAYGISI YÜZÜNDEN BAZI ŞEYLER YALAN YANLIŞ AKTARILABİLİYOR.
      ŞİMDİLİK SÖYLEYEBİLECEKLERİM BU KADAR
      BENİMDE KAFAMA TAKILAN BİR SÜRÜ SORU VAR
      İNŞALLAH OKUDUĞUM ZAMAN TEKRAR YAZIŞIRIZ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu