25 Ocak 2013 Cuma

YAZDAN KALMA GÜZEL BİR GÜN ve BİTMEYEN DOSTLUK


Kaç gündür biraz sıkıntılı idim.Takip edenlerde bilirler.Bir arkadaşımı üzmüş olabileceğimi düşündüğüm için .Sizlerde çok güzel yorumlarda bulundunuz,gerçek dostluklara bir şey olmayacağını yüzyüze konuşmam gerektiğini söylediniz.


Bende bu gün sözünüzü dinleyip bostancı sahilinde buluştum kendisi ile.İyikide buluşmuşum ikimizde konuştuk dertleştik.Gerçektende  kendimi heder edeceğim bir durum yokmuş ama benim yengeç likden gelme hassasiyetimden geliyor başıma ne gelirse.Her neyse sonuç tatlıya bağlandı çok şükür.Artık bu gece rahat bir uyku çekeceğim Allah nasip ederse.


Bu arada hava o kadar güzeldiki anlatamam size güneş gözlükleri bile yetmedi.Sahil boyundaki kafeler tıklım tıklım dolu oturacak yer yoktu adeta.Bu arada yaş ortalamasına gelince ikinci baharını yaşayanlar doldurmuştu her yeri.Bir ara kendimi huzur evinde gibi hissettim.O derece yani.Sizi güzel bir dostluk şiiri ile baş başa bırakıyorum.

Bedri Rahmi EYÜBOĞLU - Dostluğumuz

Dostluğumuz güzel bir kuştu
Alkanat morkanat belalı bir kuş
Alkanat morkanat pahalı bir kuş
Otuz yıl nuh demiş kafeste durmuş
Kadrini bilmemişiz uçmuş
Uçar ayak olmayacak yerler sıçmış
Oluyor böyle şeyler oluyor
Canıma değdikçe canım acıyor
Elime değdikçe elim yanıyor
Çok uzaklarda bir yer kanıyor
Yo olduğun gibi görün diyor
Ya göründüğün gibi ol
Dol karabakır
Dol karabakır
Dol karabakır

Olur mu böyle olur mu?
Olur
yersiz bir çalım bir azamet
Şaşı bir kibir
Bir afra bir tafra
Ciğeri beş para etmez yersiz bir gurur
olur böyle şeyler olur
Gururun bu kadarı ebegümecinde de bulunur
Dostluk dediğin güzel bir kitap
Hava gibi
Su gibi
Ekmek gibi
Vazgeçilmez bir tad
Sonuna kadar dayanmak şart
Dostluk dediğin eşsiz bir kitap Sevmediğn sayfaları varsa
Atla
Sayfayı kökünden yırtmak şart mı
Dostluk dediğin kiralık at mı
Dostluk dedğin taksi mi
Dilediğin zaman açan mı
Dostluk dediğin çok nazlı bir kuş
Kapıp da kaçan mı
Gözünün bebeği gibi korumak marifet
Dostluk dediğin nadir bir kuş
Huyuna suyuna dikkat
Bir kez kuyruğu titretti mi
Diriltene mükafat

Oluyor böyle şeyler oluyor
Her ahbaba dost denmiyor
Gitti mi bir kez gelmiyor
Dostluk dediğin nazlı bir kuş
Her kuşun eti yenmiyor
Dol kara
Dol bakır
Dol

Dostluk dediğin filfilli fistan
Her Allahın günü giyince insan
İster istemez aşınıyor-eskiyor-inceliyor
Eskidikçe tadına doyulmuyor
Nazdan nazik oluyor

Çiniden bilezik-
Bizer kadrini bilmedik
Hıyarca davrandın mı tuz buz-
Paramparça dostluğumuz

Bedri Rahmi Eyüboğlu  

SEYYAH HAYIRLI GECELER DİLER

15 yorum:

  1. Çok sevindim çook :)
    Baki olsun dostluklar.
    Cici geceler seyyahım,uyu artık güzelcene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM BENDE ÇOK RAHATLADIM

      Sil
  2. Mutluluk bu işte...
    "Bir ara kendini huzur evinde hissetmek" kısmı oldukça gülümsetti beni.
    Seyyah gül, çok sevindim♥♡♥
    Rahat rahat uyu inşallah...
    Kaç gündür ben bile bu konuyla dertlendim...oh beeee♡çok şükür, şiirde çok güzel bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE ÇOK RAHATLADIM GERÇEKTEN İÇİME DERT OLMUŞTU
      SAĞOL GÜLÜM DOSTLUK BU İŞDE
      DOSTUNUN ÜZÜNTÜSÜ İLE ÜZÜLÜP SEVİNCİ İLE SEVİNEBİLMEK
      İYİKİ VARSINIZ
      ALLAHA EMANET OL BİR TANEM

      Sil
  3. Dertlerinizden silkelenmişsiniz
    Bu arada Bostancı sahiline de gıbta ile baktım. Tebdili mekanda ferahlık vardır. Bizde kafa dağıtmış oluruz nasıldı çok rüzgarlımıydı.
    Sevgiler
    Gulkokuları blogum gullerle dikis.blogspot oldu haberiniz olsun takibe almak isterseniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE RÜZGARI HARİKA BİR GÜNDÜ GÜLCÜM
      BAYILDIM BU GÜN
      GEÇEKTENDE ÇOK RAHATLADIM
      HEMEN GELİYORUM ZİYARETİNE
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. Bostancı sahiline ne zamandır gidemedim. Bu güzel havayı değerlendirmene ve canını sıkan meseleyi halletmene sevindim komşum :) En iyisini yapmışsın valla.. Daha da keyifli bir haftasonu dilerim, görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BENDE NE KADAR RAHATLADIM TAHMİN EDEMESSİN
      HAVA DA MÜKEMMEL Dİ
      GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  5. Canım gözün aydın olsun çok sevindim sıkıntılı durumunu atlatıp rahata ermene.Ahh bir de ben halledebilsem çocukluk arkadaşımla olan incir çekirdeğini doldurmayan sebep yüzünden arada ki soğuk rüzgarlar çok canımı sıkıyor.Şiir'de ayrıca çok güzel.Hayırlı geceler Seyyahımm.

    YanıtlaSil
  6. İnce düşünmek bazen insanı çok yoruyo gerçekten.Ben bunu çok sık yaşayanlardanım.Şu blog ortamında bile ne sıkıntılar yaşıyorum anlatsam gülersiniz yaa :)Sanki herkez bana kırgınmış gibi geliyo.

    YanıtlaSil
  7. Çok sevindim:))

    Ayrıca geleceğim demiştin de bu kadar kısa sürede bostancıya geleceğini tahmin etmemiştim:)

    YanıtlaSil
  8. Icinizde hic huzun olmamasi dilegi ile dostluklariniz hep daim olsun..Guzel bir gun sonrasi cok guzel bir siirle noktalamissiniz gunu..tesekkurler.

    YanıtlaSil
  9. Demek ki arkadaşınızla sağlam bir dostluğunuz varmış ki sorun hemen ortadan kalkmış. Ne kadar güzel. Gözün aydın canım. Bende hemen konuşmaktan ve sorunu çözmekten yanayımdır: Böylece kendimi az yıpratmış oluyorum.
    Sizin adınıza çok sevindim. Hem hava güzelmiş, anlaşılan sohbetde öyle

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Biliyordum zatenn :)) Şükür ki fazla beklemeden görüştünüz de dertler bitti :) Allah gerçek dostluklarımızı bozmasın..

    YanıtlaSil
  11. oh oh iyi olmuş sevindim.
    bostancı sahili de ne iyidir zaten.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu