26 Ocak 2013 Cumartesi

Torium Avm & EL İŞİ'M



 Türkiye’nin İlk Snowpark’ı da Torium’da



Seyyah bunu duyarda gitmeden dururmu.Hazır çocuklar tatile girmiş Kartalkaya,yada Kartepe ye gidecek imkanda yok.Eeeeee o zaman ne yapmalı arabaya benzini koyduğumuz gibi Torium'da soluğu almalı.Giderken güle oynaya gitti.10da çıktık 11de oradaydık.Torium Haramidere.E-5 ve Tem otoyollarının kavşak noktasında bulıunuyor


Torium içinde yer alan Türiye’nin ilk kar eğlence merkezi Snowpark’ta ziyaretçiler dört mevsim kış sporlarının ve kar eğlencesinin keyfini yaşayabilecek. Torium içinde yer alan Snowpark’ta kızaklı tüp kaydırak, 70 metre uzunluğunda 3 sıçrama rampalı snowboard parkuru, çift ahşap kızak rampası, halatlı dağ tırmanışı, kayak eğitim parkuru ve kar oyunları alanı yer alıyor.


Çocuklar doyasıya eğlendiler.Bende seyrettim onları.Sonra akıllıya malum olur derler:)
geçe kalmayalım dedim üçe çeyrek kala geri dönüş için yola çıktık.Saat beşde evimizdeydik.Bir ara camadan kafamı dışarı çıkıp bas bas  bağırmak geldi içimden ama kendime mani oldum.
Sonuç olarak değdimi derseeniz çocuklar mutlu olduğu için tabiki de değdi ama Anadolu yakasından gidecekelr için erken gidip erken dönmek lazım.


Turşu vaziyetinde eve geldim.Sağolsun kızlarım çayımı verdiler bende ayaklarımı uzattım elişimi aldım elime.Bu örtüyü Güldehan hanım sahiplendi renklerini o ayarlıyor.Yoksa lacivert ve kırmızıyı yan yana getirmezdim ben ama madem onun örtüsü karışmayayım dedim ne renk isterse onu yapacağım.Zaten kendime kota koydum günde bir çiçekten fazla yapmıyorum.Nasıl papatyalarımı beğendinizmi.Tavsiyeleriniz varmı.

Buda internette bulduğum baaşka bir versiyon .Ben şimdi kara kara düşünüyorum bütün papatyaları hangi renkle birleştireceğime karar veremedim hala!


FADİNİN SANATI Sağolsun yorum yapmış ve detaylı resim istemiş.Bunuda ekleyiverdim.

SEYYAH HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR DİLER

12 yorum:

  1. Ahh aaahh o yol çilesini Salih 2 yıldır çekmekte.Her karşıya gittiğimde benimde nasibime düşerdi:)

    Ben akşam eve gelirken ip alacaktım vazgeçtim.İyi ki vazgeçmişim:)
    Netteki mor örtüden ve senin fincanlarının renklerinin ruhuma ne kadar iyi geldiğini fark ettiğimden beri kararım mor tonlarında bir örtü yapmak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TAMAM SEN LİLA TONLARINDA YAP
      ALLAHA EMANET OL
      YOL DAYANILIR GİBİ DEĞİL
      ALLAH SALİH BEYE FERAHLIK VERSİN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  2. valla ablacım maşallah size ,şahsen ben o güzelligi dişarda yaşamak isterim ama yinede paylaştınız sagolun merak ediyordum...el işinde çok güzel bende motif yapmayı çok seviyorum biraz daha yakından örnek görebilirmiyiz çıkartıyım :)))sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SENİN İÇİN BİR RESİM DAHA İLAVE ETTİM
      TB İKİ DIŞARIDAKİNİN YERİNİ TUTMAZ AMA NE YAPALIM
      BİRAZ RAHATLADI ÇOCUKLAR
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. istanbulun çilesi işte mesafeler birbirine ne kadar uzak, bayağı renkli olmuşlar birleşince nasıl olacak merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE MERAK EDİYORUM VALLAHİ
      CANIM HAYIRLI GECELER
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  4. Aaa Seyyah hanım bana yakına gelmişsiniz,hazır gelmişken bir çayımı içseydiniz:)
    motifleriniz de pek hoşmuş maşaAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BİR DAHAKİ SEFERE İNŞALLAH
      ALLAHA EMAANET OLUN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  5. Torium benim için dik yokuşu çıkmamak için kestirme yol (halam o tarafta oturuyor). Asansöre kadar varolan mağazalar dışında hiç bir yerini gezmedim.
    Elişi çok şık ama tek tek üşenmez misiniz. Ben iki motifte sıkılır bir kaç senede bitirirdim herlalde. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. motifler çok güzel olmuş gerçekten...ellerine sağlık.bu arada ilk defa lacivertle kırmızıyı yan yana sevmeyen birini gördüm :))) olabilir tabiki ;)

    YanıtlaSil
  7. bizim ordan da geçmişsiniz cnm. keşke görüşebilseydik. başka bi zaman inş.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel sengül teyze

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu