11 Ocak 2013 Cuma

SEYYAH'TAN ORTAYA KARIŞIK

İSTANBUL'DAN AYRILALI DÖRDÜNCÜ GÜN.BİRAZ SIKILDIM GALİBA.SEYYAHA GÖRE ÇOK SAKİN BİR YER KIŞIN ADETA ÖLÜ ŞEHİR,BİDE HAYATIMIN HATASINI YAPARAK YANIMA EL İŞİ ALMAMIŞIM SADECE DÖRT TANE KİTAP ALMIŞIM.OKU OKU NEREYE KADAR.TAM YÜN İŞİ ÖRÜLECEK YER YAKIN ÇEVREDE YÜNCÜ FELAN DA YOK.HALA KENDİME İNANAMIYORUM NASIL BÖYLE BİR ŞEY YAPTIM DİYE.HER ZAMAN VALİZE ÖNCE EL İŞİM SONRA KİTAPLARIM SONRA DİĞER İHTİYAÇLARIMI KOYARDIM AMA BU SEFER KESİN KESİN ANLADIM Kİ SEYYAH ARTIK YAŞLANIYOR.


BUDA KARABAŞ'MIZ. BİRAZ HASTA VE AÇ .2GÜNDÜR ONU BESLİYORUZ. GÜLDEHAN'A Bİ UĞRAŞ ÇIKTI.BOL BOL OYNUYOR,BAKIŞLARINDAKİ MASUMİYETE BAKARMISINIZ


BUDA SİMAV'IN MEŞHUR HAŞHAŞLI CEVİZLİ EKMEĞİ.NE KADAR DAVETKAR DEĞİLMİ?
SABAH KAHVALTISINDA DA İYİ GİDER YANİ,GERÇİ  BİZ KAHVALTIYA KADAR BEKLEYEMEDİK.


BALIM'LA MUHABBET HER GEÇEN GÜN BİRAZ DAHA İLERLİYOR.BALIM BİRİLERİ GELSİNDE BENİ KUCAKLASIN DİYE BEKLİYORMUŞ HER HALDE.HER SABAH KAHVALTIYA GİDERKEN VE DÖNERKEN BİR FASIL GEÇİYORUZ BALIM HANIMLA,BOL BOLDA KAREMELİN KULAKLARINI ÇINLATIYORUM BAK ELALEMİN SOKAKDAKİ KEDİLERİ BİLE NASIL KENDİNİ SEVDİRİYOR DİYEREK.

BİRAZ DA GÜLELİM


                                                   HEPİNİZE MUTLU HAFTA SONLARI

18 yorum:

  1. Seyyah'ım Gül'üm günaydın hayırlı hafta sonları canımmm.Hadi dön artık,kocaman sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM VİŞNEM TEŞEKKÜR EDERİM BİR TANEM
      YARIN DÖNÜYORUM TATLIM
      HAYIRLI PAZARLAR

      Sil
  2. bu masum canları beslemeniz çok güzel. ekmeğe bayıldım. artık gelince yaparsın el işlerini cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM İNSANIN İÇİ EL VERMİYOR AÇLAR
      HER GÜN SÜT KUTUSU ELİMİZDE DOLAŞIYORUZ KIZIMLA
      O DA BİZİ MUTLU ETTİ

      Sil
  3. o haşhaşlı cevizli ekmekten istiyorum :))
    o nasıl güzel birşey anlatamam :))
    miiis miiis...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÖNDERDİM GİTTİ GÜLÜM
      MERAK ETME BEN SENİN YERİNE BİR DİLİM YEDİM BİLE
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  4. Güle güle kirlenin kaplıcalarda şifa olsun efendim:) Haşhaşlı çörek gel beni ye diyor, bizde de cevizlisini yaparlar kat kat olur afiyet olsun:)Hatta ben çocukken anneannem külde pişirirdi kül çöreği tadına doyamazdık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      CEVİZİDE VAR MERAK ETME:)
      AH O ÇOCUKLUKTAKİNİN VE KÜLDEKİNİN TADI EMİNBİM BAMBAŞKADIR
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  5. Mutlu hafta sonları. Hediye çekilişime beklerim. Sevgiyle kalın:))

    YanıtlaSil
  6. hah haaaa tümüyle çok tatlı hepsi yazı foto karikütür.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL DEEEP'CİK
      HAYIRLI PAZARLAR

      Sil
  7. sakin ve sessiz ortamlari bende sevmiyorum, elisiniz olsaydi baya bir ilerlerdiniz de :)
    yinede bol dinlenmeler diliyorum size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE
      KAHROLDUM VALLA
      DİNLENDİM DİNLENDİM BOMBA GİBİ DÖNERİM ARTIK

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. CANIM ESAS HARİKA OLAN SENSİN BİR TANEM
      HAYIRLI PAZARLAR

      Sil
  9. haşhaşlı olan herbişiyi çok severim..
    Ama bi kez yapmadım daha:)

    biraz gülelim yazmışsın ama ben biraz değil baya bi güldüm :)

    YanıtlaSil
  10. Sen nasıl yaptın o hatayı hakikaten:)
    Bir daha unutmazsın örgülerini:)
    Kedicik pek şirin,Güldehan pek hoş:)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu