9 Ocak 2013 Çarşamba

seyyah seyehatte

KÜTAHYA &SİMAV


                        25 KASIM 2012 GÜNÜ KÜTAHYA ZAFER HAVALİMANI AÇILDI

                               
                                 SEYYAH SİZLER İÇİN YERİNDE GÖRDÜ VE RESİMLEDİ



ŞİMDİ SİMAV'A GİTMEK ÜZERE BEKLİYORUZ.BU ARADA LOKANTADA SİZLERE BU YAYINI HAZIRLADIM.YOLDA KAR MANZARALARI MUHTEŞEMDİ.ÖZELLİKLE İSTANBUL'UN KARLAR ALTINDAKİ MANZARASI GÖRÜLMEYE DEĞER.İSTANBUL'DA KAR YÜZÜNDEN ARABAMIZI ÇIKARAMADIK AMA BU BİZİ YOLA ÇIKMAKTAN VAZ GEÇİREMEDİ.EEEEE SEYYAH FARKI.
ŞAYET SİMAV DA İNTERNET BULURSAM TEKRAR GÖRÜŞECEĞİZ.BU ARADA NECİP MAHFUZ'UN AŞK ZAMANI ADLI KİTABINI BİTİRDİM.
ŞİMDİLİK BENDEN HABERLER BU KADAR
SEYYAHDAN HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR

14 yorum:

  1. havalimanınız hayırlı olsun :)
    iyi yolculuklar cnm. Allah'a emnaet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET HAVALİMANLARIMIZ GİT GİDE FAZLALAŞIYOR
      TEŞEKKÜR EDERİM
      RABBİM GÖNLÜNÜZE GÖRE VERSİN HER ŞEYİ

      Sil
  2. İyi yolculuklar size... bekliyoruz haberleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL MEHTAP'CIM
      SABAH OLUPDA ETRAFI GÖRÜR GÖRMEZ HAZIRLAYACAĞIM POSTU
      ALLAHA EMANET OL GÜLÜM

      Sil
  3. Ohhh seyyahcım ne güzel hiç bir engel tanımadan geziyorsun.Sağalim git sağsalim dön bol bol eğlen:))sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE GÜLÜM
      SEYAHAT OLUNCA BENDE SINIR YOK
      KAR KIŞ FARK ETMİYOR
      ALLAHA EMANET OL GÜLÜM

      Sil
  4. Hayırlı gezmeler canım bol bol resim çekmeyi unutma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEN MERAK ETME GÜLÜM SABAH OLUPDA ETRAFI GÖRÜR GÖRMEZ RESİM ÇEKMEYE BAŞLAYACAĞIM
      SEN MERAK ETME
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  5. Es selamü aleyküm Sengül ablacigim.Sizinle soyadlarimiz ayni :-)Sizi kendime o yüzden yakin hissediyorum.Blogunuzu actiginiz günden beri sizi cok severek takip ediyorum.Hergün ablacigim bir seyler yazmismi acaba diye bakiyorum.Kendinize iyi bakin.RABBIME emanet olun.Dualarinizda beni unutmayin insALLAH.Almanyadan kucak dolusu sevgiler ve selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VE ALEYKÜM SELAM
      NE GÜZEL BENİ YAKIN GÖRMENİZE SEVİNDİM
      TAKİP ETMENİZEDE AYRICA SEVİNDİM
      DUALAR MÜŞTEREK BİLİYORSUN
      SENDE ALLAHA EMANET OL
      YORUMLARINI HER ZAMAN BEKLERİM

      Sil
  6. Canımm hayırlı gezmelerin olsun.Aman dikkat et sakın üşütme sıkı giyin dönüşünü bekliyoruz sevgiler canımm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SORMA VİŞNABIM
      ACAİP SOĞUK BURASI
      İSTANBUL'UN SOĞUĞUNA FELAN BENZEMİYOR
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  7. hayırlı yolculuklar, keyifle gezin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDİYORUM
      ÇOK SAĞOLUN
      HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu