1 Ocak 2013 Salı

RÜZGAR GİBİ GEÇEN 7 AY



Bu gün blogları gezdiğimde her kez bütün bir senenin dökümünü yapmış..Kimileri ne kadar kitap okuduğunu kimileri neler yaptığını yazmışlar.Bende bu dökümlerden kusur kalmayayım dedim.Bu gün itibarı ile 7 aydır aranızdayım.Acı tatlı günler geçirdim kimini paylaştım kimini paylaşmadım.Ortada bir gerçek varki blog dünyası beni olduğumdan daha gezegen olduğumdan daha hamarat yaptı.Okuduğumdanda daha çok okur yaptı.Bilmem anlatabiliyor muyum.Yani bana çok artıları oldu,bu dünyanın..
SEVİNÇLER  PAYLAŞINCA ARTAR ÜZÜNTÜLER PAYLAŞINCA AZALIRMIŞ.İşte burda olan tamda bu.
Yeni dostuklar kurduk birbirimizi görmeden bilmeden .Çok keyifliydi.Şimdiden sonra ne yapacağıma gelince evet bu gün bende bütün gün evde olunca biraz düşünme fırsatı buldum.


O sırada yukarıdaki resmi görünce işde seyyahın yaşlandığındaki hali ancak böyle olur dedim kendi kendime.Bir farkla benimki elektrikli olur her halde:)
Evet aldığım kararlara gelince daha çok kitap okumak.Şimdilik ayda 4 kitap düşünüyorum farklı türlerde.
Bloğumu kendimce bir düzene sokmayı düşünüyorum ama bunu  başarabilecekmiyim bilmiyorum.
Ortaya karışık formatım bir süre daha devam edecek her halde,her telden çalmaya devam kah bir karikatür kah bir gezi,kah bir kıssa,kah bir yemek.
Yine her gün bir yayınla kendimi hatırlatacağım sizlere.Kimi zaman güldürecek kimi zaman düşündüreceğim.
Neyse daha fazla uzatmanın bir anlamı yok güzel bir karikatürle yazıma son veriyorum.


SİZ SEYYAHI UYGUN BİR BLOGGER ADAYI OLARAK GÖRÜRMÜSÜNÜZ ACABA?
HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR

40 yorum:

  1. sondaki karikatur kopartti beni:))) Anlatimim dilinize bayildim, alip goturuyorsunuz, artik sendeyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM
      SENİN GÜZEL GÖRÜŞLERİN HER ZAMAN BEKLERİM
      HAYIRLI GECELWER

      Sil
  2. Ben yeni yıla girdiğimiz kendime söylemiyorum :) yeniden başlayamam ,
    ay bu sene ne olacak
    şanslımı olacağım?
    bu yıl ne kadar üzüleceğim diye kendimi 12 aya hapsedemem:))) devam etsin işte:)
    ama senin yıl analizin harika olmuş Seyyahım.

    Son soruyu anlayamadım blogger adayı ne demek sen zaten bloggersin:)))
    Sevgiler İyi akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDİYORUM
      ALLAH RAZI OLSUN
      KENDİNE İYİ BAK

      Sil
  3. Ne çok şey katıyor değil mi şu adına sanal denilen dünya insana..
    İnsan farkına bile varamıyor,bi durup düşünmeden ama, ne kadar kazanımlar,dostluklar anılar biriktirivermiş.
    İyi ki burdasın Seyyahım,iyi ki..
    Ben seni tam bir blogger olarak görüyorum:)
    Aktif,çalışkan,hakkını veren.
    Nice nice güzel yıllarımız olsun inşAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım
      ve biliyorsunki senin sayende burdayım
      alllaha emanet ol

      Sil
  4. Mail attım size bir ara şey ediverin :)

    Bu arada yedi ay olmuş çok da güzel olmuş. Bende sizden bir ay önce gelmişim. İyi ki gelmişiz.

    Yeni sene yeni tatlar getirsin İnşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE SANA CEVAP YAZDIM CANIM
      ,HAYIRLI GECELER

      Sil
  5. O nasıl soru ablacığım.
    Uygun bir blogger kavramı, kişilerin karşıdakini nasıl gördüğüne bağlıdır.
    Kimi, blog sahibinin yüreğe bakar, yüreğindekilerden haz duyar.
    Kimi sadece tariflerine, kimi fotoğraflarına, kimi başka fani olana...
    Yüreklere bakma gayesinde olanların yüreklerini birbirine ısındırıyor Rahman, hem de birbirlerini görmedikleri halde...
    Benim yüreğim sana Allah için çok ısındı ablacığım.
    O nedenle, hep burada olmanı istiyorum can-ı gönülden.
    Ve sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEN ESAS BEN SENİN O GÜZEL YÜREĞİNİ SEVERİM
      ALLAH RAZI OLSUN
      ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

      Sil
  6. Blogger adayı da ne demek Seyyah'ım Gül'üm?Sen blogerlerin hasısın iyi ki seni tanıdım görmeden sevdim sen cansın canımsın Canıma kocaman sevgilerimi yolluyorummm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MUTLU ETTİNİZ BU AKŞAM BENİ ÇOK
      ,ALLAH RAZI OLSUN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  7. ANNEYSENİZ PLANLAR BOŞ... EVLATLARINIZIN HAYATINA ENDEKSLİYORSUNUZ KENDİNİZİ... HADİ SİZE KOLAY GELSİN YILINIZ İSTEDİĞİNİZ ŞEKİLDE GEÇSİN... YENİ TANIŞTIK AMA SİZ GÖZÜ GÖNLÜ AÇIK İNSAN İNTİBASI BIRAKTINIZ BENDE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE PLAN ÇOK AMA
      EVDEKİ HESAP ÇARŞIYA UYMUYOR
      HAYRILI GECELER

      Sil
  8. yooo. dinlendim bugün. sinemaya gittim işte. yazma molası verdim.
    :)
    görüşürüüz.
    :)
    hayırlı geceler.
    :)
    yazdığım filmi izle ama hemeeen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMAM TAMAM İZLERİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  9. takip ediyorum sık sık uğrarım artık :)) ..:) çok şirinsiniz, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BERNACIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI GECELER
      HER ZAMAN BEKLERİM

      Sil
  10. Bloğunuz dolu dolu ve çok samimi iyiki varsınız:) başarılar ve planlarınızı hayata geçirebilmeniz iin bol enerjiler diliyorum Cenab-ı Haktan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAADET'CİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SAMİMİ DÜŞÜNCELERİN İÇİN
      GÜZEL DUANA AMİN DİYORUM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  11. kızım günaydın herşey gönlünce olsun sevgiler oy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOLASIN TEYZEM.
      KOCMAN ÖPTÜM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  12. karikatüre bayıldım..benim çocuklar anne olarak Tina Turner i seçerler galiba...bir gitar tutkusudur almış başını gidiyor..
    Blog dünyasına iyiki gelmişsin bu arada Seyyahım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KURABİYEM BEĞENMENE SEVİNDİM
      BİR DÖNEM BENİM GÜLDEHANDA DA OLDU O SEVDA
      SONRA GEÇTİ
      HAYIRLI SABAHALR

      Sil
    2. geçer diyorsun yani..şu an grup kuracaz diyor,...yine de geçer mi diyorsun...sevgilerimler..benim sayfalara da beklerim.bu arada senin haberin yok,Sema,Şule,sen ,ben bahara buluşuyoruz...

      Sil
    3. CANIM ESKİ SAYFAN AÇILIYOR NEDEN ACABA

      Sil
  13. yeni yıl size ve sevdiklerinize güzellikler getirmesine vesile olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  14. ablam çekiliş yaptım beklerim :)))))))

    YanıtlaSil
  15. Blog yazıyor olmak insanı daha düzenli olmaya sevk ediyor. Bende kendince kararlar aldım ama yazıya dökmüyorum. Sonra hevesim kaçıyor. Sadece kitap yada sadece yemek sıkıcı olur zaten sizin düzeniniz gayet güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINA BAKARSAN YAZIYA DÖKMEMEK İYİ FİKİR
      EN AZINDAN YAPMASAN BİLE KİMSE BİLMİYOR
      HAYIRLI GECELR DİLİYORUM
      HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN

      Sil
  16. inşaAllah daha nice 7 aylar 7 yıllar görürüz birlikte ;) sen uygun bir blogger adayı değil kesinlikle uygun bir blogger sın zaten ;) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH ŞULE'CİM
      TEVECCÜH EDİYORSUN
      ALLAHA EMANET OL.HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN

      Sil
  17. Diğer arkadaşlara katılıyorum, aday değilsiniz.Yoksa bizler size uğrayıp, düşüncelerinize ortak olur muyduk ki? Karikatür süpermiş.Akşam akşam güldüm.:) Sizin de yeni yılınız kutlu olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM
      BENİ ÇOK MUTLU ETTİNİZ
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  18. Sakın bloğunun formatını değiştirme çok sevimli. Hele karikatürler nefis. Yalınız her ay senden haysiyetli bir yemek tarifi bekliyorum. :)) Yeni yılın sana ve sevdiklrine mutluluk ve sağlık ve şans getirmesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EYVAH EYVAH
      HAYSİYETLİ YEMEK TARİFİ
      NE YAPSAM NE ETSEM
      ŞİMDİDEN DÜŞÜNMEYE BAŞLAMAM LAZIM OCAK AYININ HAYSİYETLİ YEMEĞİ İÇİN
      NEYSE YİNEDE İNSAFLI DAVRANMIŞSIN ALLAHTAN AYDA BİR :)
      GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
      HER ŞEY SİZNDE GÖNLÜNÜZE GÖRE OLSUN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  19. Tatlım sen harikasın sakın değiştirme formatını.Doğal içinden geldiği gibi sayfan samimi ben çok seviyorum öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      GÜZEL DÜŞÜNCELERİN İÇİN
      BENDE SENİ ÖPÜYORUM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  20. hah haaaa karikatür süpeeeer.
    :)
    ivit uygunsun.
    :)
    kitap iyi hadi.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu