27 Ocak 2013 Pazar

ORTAYA KARIŞIK



Ne sahip olduğundur hayat, nede umdukların bunca zaman.
Yüreğin kadardır hayat !
'Seviliyorsan renkli, seviyorsan siyah beyaz'.

Can Yücel

Önce bir Can Yücel şiiri arkasındanda Güldehan ile Karemelin aşkı


Kızım dün biraz keyifsizdi bu gün hepten ateşlendi.Karemel se yanından bir an olsun ayrılmıyor.Kızım gönderiyor yanından o gelip yine onun koluna yatıyor.Gerçek dostluk bu olsa gerek .


Bu gün pazar olduğu için bütün gün evdeydim ve bolca motif ördüm.Yeni şekiller türettim.Hala kararsızım.Şimdilik bütün renkleerden göbek öreceğim çarşamba günü modelin detayı hakkında nihai karara varacağım.Sizinde öneriilerinize açığım
Güzel bir karikatür  ile yazıma son veriyorum


                                                          HEPİNİZE HAYIRLI GECELER

11 yorum:

  1. Allah şifalar versin kızınıza benim küçüğümde rahatsız düzelemedi daha. :( dua edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RABBİM TÜM HAASTALARA ACİL ŞİFALAR VERSİN İNŞALLAH
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  2. kediler ağrıyı, hastalığı hissedermiş sadık dost ,
    geçmiş olsun,motiflerin sonucunu da merakla bekliyorum ellerine sağlık renkler çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE ÖYLE
      BENİM AYAKLARIM ÇOK AĞRIR
      O HEP AYAKLARIMDA YATAR
      SONUÇ BELLİ OLUR OLMAZ YAYINLAYACAĞIM İNŞALLAH
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  3. Cok geçmiş olsun geçsin bitsin yavrularımız iyi olsunlar daima

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM İNŞALLAH
      HAYIRLLI GECELER

      Sil
  4. Canım hayırlı geceler.Kuzucuğunu öperim.Geçmiş olsun acil şifalar.Motiflerin ayrı güzel görselin ayrı karikatürüne ise bittim :))Kocaman sevgilerimi yolladımmm.

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun Seyyah çığım kızına Allah şifa versin

    YanıtlaSil
  6. kizina.cook gecmis olsun.kis hastaligi cabuk atlatir insallah.

    YanıtlaSil
  7. Can Yücel şiiri nefis. Karamel Bodrum'daki kedime benziyor. Kızınıza geçmiş olsun. Bal+zerdeçal+limon suyu inanılmaz faydalı aklında olsun.

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun ya normal bu havalarda.
    neyse ki tatil geldi dinlenir.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu