19 Ocak 2013 Cumartesi

ORTAYA KARIŞIK

GÜLELİM DÜŞÜNELİM FİKİR ALALIM















22 yorum:

  1. Hepsi çok şirin lakin afyonlu olana bayıldım :))
    Paylaşımına sağlık balım :)
    Sevgi ve muhabbetlerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEN TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL ZİYARETİN İÇİN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  2. Sevgili Ablam,
    O kedi gerçek mi?
    Allah'ım o nasıl bir güzellik:)
    Nasıl bir asalet...
    Benbir Erzurumliyam,o yüzden ezeme bayildim:)
    domatesten fikir aldım...
    bilgi-ilgi olayında jetonum biraz geç düştü, ama düştü:) anladım...
    O afyonlu arkadaş mümkünse benim yanıma oturmasın, ben de bön bön bakarım herhalde:)))
    Sevgilerimle canım ablam♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM GÜZEL YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜRLER
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  3. Merhabalar,

    İnsanları güldürmek, düşündürmek ve fikir edindirmek adına yaptığınız bu güzel paylaşımlar için size teşekkür ederim. Gerçekten hepsi birbirinden güzel ve hepsi birbirinden çok bizleri güldürüp, düşündürüp ve fikir edinmemizi sağlamıştır.

    Selam ve dualarımla birlikte Cenab-ı Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BLOGUMU CANLI TUTMAK İÇİN ZAMAN ZAMAN BÖYLE PAYLAŞIMLARDA YAPIYORUM
      BEN TEŞEKKÜR EDERİM
      ZİYARETİNİZ İÇİN
      ALLAHA EMANET OLUN

      Sil
  4. Seyyahcım ne hoş bir post olmuş insanı gülerken düşünmeye,düşünürken gülmeye savuruyor.Ellerine sağlık:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzeller :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEĞENMENİZE SEVİNDİM BEN TEŞEKKÜR EDERİM ZİYARETİNİZ İÇİN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  6. Sen beni gülümsetmeye bir birsin:))
    Canım bir yorumda rastladım başın ağrıyormuş biraz çörek otunu havanda dövüp balla karıştır alnına şakaklarına sür streç filmle kapat bir iki saat dursun sonra yıka , bir ay boyunca yapmak gerekiyormuş .
    bende deniyorum Migrene ve şiddetli baş ağrılarına iyi geliyormuş.
    İyi geceler öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAVSİYENİ YAPMAYA ÇALIŞACAĞIM BU KONULARDA BİRAZ GEVŞEĞİM
      TEŞEKKÜR EDİYORUM GÜZEL
      KUĞUM AYRICA SENİ GÜLDÜRDÜĞÜME SEVİNDİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  7. Sevgili ablacigim.Yine bizler icin cok güzel bir post hazirlamissin.Yüzümde gülücükler olustu sayende.RAHMAN razi olsun.InsALLAH simdi biraz daha iyisindir ablacigim.Dua eder,dua beklerim.RABBIME emanet ol.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BEN TEŞEKKÜR EDERİM YORUMLARINLA BENİ HİÇ YALNIZ BIRAKMIYORSUN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  8. Ayol sen çok yaşa güldürdün gene bizi yani bir sürüde pirzola yedirdin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM NE MUTLI BANA
      BU ZAMANDA BAŞKA TÜRLÜ PİRZOLA YEMENİN MÜMKÜNÜ YOK NASIL OLSA
      :)
      HAYIRLI GECELER TATLIM

      Sil
  9. Seyyah ablam yorum bırakmışsın yazıma.O paylaştığım kıssaya özel bir kitap değil .Yanıltmak istemem.Kitapta yaşanmış bir hikaye var.zengin kız ,fakir ve dindar bir oğlan.Bu kıssa sadece bir bölümünde paylaşılmış.İyi geceler ,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM TEŞEKKÜR EDİYORUM
      BENDE BİRAZ ŞAŞIRMIŞTIM
      YİNEDE KİTABI MERAK ETTİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  10. Güzel yürekli gülüm bir iyi geldi yazın bana ilaç gibi hem güldüm hem düşündüm,seyyahım sağolsun bizlerle ne güzel faydalı bilgiler paylaşıyor diye sana dualar ettim canımın içi sen çok yaşa hep mutlu ,iyi ol .Bizlerle ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AY BU NE GÜZEL İLTİFAT BÖYLE
      SABAH SABAH ÇOK HOŞUMA GİTTİ
      TEŞEKKÜR EDİYORUM GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN
      HAYIRLI SABHALAR

      Sil
  11. afyon ve erzurum süpeeeer.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE BAYILDIM
      AZCİK GIYNEŞ DEEP:)

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu