30 Ocak 2013 Çarşamba

OLMAYA DEVLET CİHANDA BİR NEFES SIHHAT GİBİ




Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi
Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi


*Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi
(Halk için muteber olan valiliktir, genaralliktir, başbakanlıktır...
Ancak gerçekte dünyada bir nefes sıhhatten daha değerli hiç birşey yoktur...) demek istiyor..




Sesininzi duyar gibiyim şimdi nereden çıktı bu söz seyyah diyorsunuz.2gündür 39-40 derece ateşle adeta paçavraya döndüm.Önce her zamanki gibi griplerimden dir deyip doktora gitmemek için direndim taki ateşim kırka çıkıp sıtmalanınca soluğu acilde aldık.Güldehan bana önce sen gir anne diyor ben önce sen kızıım diyorum.Derler ya keller körler birbirini ağırlar.Bizimki de o hesap.
Aman yarabbim bu ateş ne kötü bir şeymiş efendim sanki bütün eklem'lerimi lime lime kesdiler ben bu yaşıma geldim böyle bir şey yaşadığımı hatırlamıyorum.
İnsanın ne gezme keyfi, ne yeme keyfi, ne hobi keyfi ,hiç bir şeyi kalmıyor.Bu gün üçüncü günü bitirmek üzereyim iğne ve serumlardan sonra bu gün bir parça gözüm açıldı ve soluğu burada aldım.Onun içindirki bir nefes sıhhatin yerini hiç bir şey tutmuyormuş efendim.


Grip diyip geçtiğimiz şeyin nasıl koskoca bir insanı paçavraya çevirdiğini seyyah yaşayarak test etmiş oldu.Şu anda  bütüün hastalarımıza Allah'tan acil şifalar diliyorum efendim.Aman kendinize iyi bakın ve hasta felan olmayın.


Hastalığımın bir iyi yanı ise gözümün açık olduğu zamanlarda bolca kitap okumamdı.Bu sayede bu kalın kitabıda bitirmiş oldum.deep tone sayesinde bu kitapdan haberim olmuştu.İyikide haberim olmuş.Zaten deepsi nin ne zaman kötü  bir şey tavsiye ettiiği olmuşki
Kitabımız 2.Dünya Savaşı Almanya'sını anlatıyor.Bir eve evlatlık verilen liesel'in küçük dünyasında geçen çok büyük olaylar.Üvey babasından okumayı öğrenmesi  yeni kitaplar elde etmesi (genelde hırsızlık yaparak)
dostlukları.Ve anlatmakdan aciz kaldığım neler neler,acılar hüzünler ,sıkıntılar,dostluklar
Çok keyifle okudum çok akıcı özel bir dille yazılmış.İşin en ilginç yanı ise bu romanın ölüm meleğinin ağzından yazılmış olması.Farklı bir anlatım çok farklı bir kurgu.

HEPİNİZE SAĞLIKLI BOL KİTAP OKUMALI GÜNLER DİLİYORUM



36 yorum:

  1. Gülcümm acil şifalar...canım..

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun canım ben de geçenlerde 3 gün yattım hiç kalkmadım Allah şifa versin dikkat et kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SAĞOLASIN.ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY RABBİM DÜŞMANIMA VERMESİN VALLAHİ

      Sil
  3. canım ablama, en acilinden şifalar dilerim...
    seni sevenler çok, hadi bakalım, bu kadar duaya hemmen iyileşesin inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL Bİ TANEM DUALARDAN UNUTMA BENİ

      Sil
  4. Tatlım kıyamam sana Rabbim şifa versin.Yakın olsak çorba yapardım sana öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEN BENİM NİYETİME YAP ÇORBAYI CANIM
      İLK GÜN RESMEN ÇORBA DİYE SAYIKLADIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. Çook geçmiş olsun ablacığım :((
    Rabbim Şafi ismi ile şifa versin tez zamanda.
    Bolca dinlen ve hep sıcak bir şeyler iç, bol sıvı al balım.
    Dikkat et kendine.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      HİÇ DİNLENMEDİĞİM KADAR DİNLENDİM ZATEN 3 GÜNDÜR YATAK DÖŞEK
      SAĞOLASINIZ İYİKİ VARSINIZ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. çok geçmiş olsun efendim Allah acil şifalar versin...
    bir önceki postunuzdaki duayı okumalısınız bence bol bol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  7. Çok çok geçmiş olsun, tez zamanda geçsin gitsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOLUN CANLARIM
      ALLAH RAZI OLSUN İYİKİ VARSINIZ

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun. Grip deyip geçmemek bazıları ağır çok geçiyor. Her şeyin başı sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE
      EN AZINDAN BEN BU KADAR AĞIRINI YAŞAMAMIŞTIM HİÇ
      TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  9. Evet canım her şeyin başı sağlık.Acil şifalar diliyorum.Allah'a emanet ol.Selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH RAZI OLSUN CANLARIM
      İYİKİ VARSINIZ
      İLAÇ GİBİ GELDİNİZ

      Sil
  10. bu senenin gribi böle mi ne.benim de eklemlerim çok ağrıdı.belim fıtık oldu sandım.bacaklarıma biri bıçak saplıyor gibiydi :) ateşim de çoktu ama ölçmedik.doğal tedavilerle geçiştirdim.bugün 3. gün kalktım elhamdülillah.sana da geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AL BENDENDE O KADAR
      SANKİ BENİ ANLATIYORSUNUZ
      NORMAL ŞARTLARDA BENDE ÖLÇMEZDİM AMA DAYANAMAYIP ACİL E GİDİNCE ÇIKTI MEYDANA
      HALA TOPARLANAMADIM
      SİZEDE ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  11. geçmiş olsun canım acil şifa olur İnşallah

    YanıtlaSil
  12. çook geçmiş olsun. Biz de bir aydır sürekli hasstalıklarla cebellieşiyoruz. Dediğin gibi hastalığın bende de en iyi yanı kitap okumak oldu. Kitabı not aldım, güzele benziyor.

    YanıtlaSil
  13. Ablacimmmm cok gecmis olsun canim ablam nasil yakalandinnnn nasil fark etmedin onu :(
    Dilerim en kisa zamanda iyilesirsin ablacim,du opem de gecsin ;)
    Sarildim.

    YanıtlaSil
  14. gecmis olsun seyyahim rabbim acil sifalar versin
    insanin kiymetini bilmedigi iki sey saglik ve bos zaman
    ama masAllah hastada olsan sende yok vakit israfi
    kiskanmaliyim ;)bu aralar okuma özürlüyüm
    muhabbetle

    YanıtlaSil
  15. Allah acil şifalar versin,çok geçmiş olsun.Her şeyin başı sağlık zaten..Kendinize dikkat edin..

    YanıtlaSil
  16. Seyyahım Gül'üm canımmm n'oldu sana?Geçmişler olsun :(Aman dikkat et kendine ahh ahh havalardan mı neden bilmem benim de hiç keyfim yok sol kolumda bir ağrılar,acılar keyif bırakmadı bende de.Doktora gittim bakalım ne diyecek yarın çektireceğim MR görünce:(Canım çok çok acil şifalar diliyorummm.

    YanıtlaSil
  17. çok çok geçmişler olsun.bu salgın felaketmiş yatırmadan geçmiyor diyorlar doğruymuş valla.Allah beterlerinden korusun diyelim.sevgilerrr

    YanıtlaSil
  18. Geçmiş olsun :( Ateş çok kötü birşey yaa.. Ben hatırlamıyorum ama, ben küçükken ateşim 40 civarına çıktığında hayal görür yılan var diye çığlık atar babama sarılırmışım. Çabuk iyileşirsin inşaallah Seyyah teyze.

    YanıtlaSil
  19. Çok geçmiş olsun. RAbbim acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  20. Çok geçmiş olsun, ALLAH acil şifalar versin...Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Es selamüaleyküm ablacigim.Cok gecmis olsun.RABBIMDEN acil sifalar diliyorum.InsALLAH en kisa zamanda yine ayaga kalkarsin ablacigim.Benimde kac gündür belim agriyor,agri kasiklarima dogru vuruyor,bu yüzden fazla ayakta duramiyorum.Dua eder,dua beklerim.RABBIME emanet ol.Selamlar ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
  22. Geçmişler olsun seyyahım Allah şifa versin.Maalesef bu grip pek fena geldi mi epey bir süründürüyor:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Çok geçmiş olsun
    Hastalığın büyüğü küçüğü olmuyor
    grip olunca ben kendimi savaşı kaybetmiş gibi hissediyorum..gribi hastalıktan saymadığımdan olsa gerek.. ama ateş olunca cok fena..
    Tüm hastalıkları Rabbim bizlerden uzak etsin..

    YanıtlaSil
  24. Ayy Seyyahım geçmiş olsun Allahcc acil şifa versin canım benim..
    Haklısın deepin tercih ve önerileri çoğunlukla şahane çıkıyor..
    tekrar geçmiş olsun arkadaşım..

    YanıtlaSil
  25. geçmiş olsun amaaaaa iyileştikten sonra da hoppidi hoppidi gezip durma bi gün gez bi gün dinlen yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  26. Seyyahım canımmm meraklardayım ,nasıl oldun canımmm ?Umarım iyisindir,iyi olmanı rabbimden diliyorum.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu